donderdag 20 oktober 2022

Kerstkaart ('22-46)

Vandaag laat ik, tussen alle drukte van onze interne verhuizing door, een kerstkaart zien die ik al eerder gemaakt heb. Het is de kaart waar ik in Dit bericht over vertelde. 😅

Gnomes, ik ben er gek op!!
Deze digi kreeg ik van onze Cheerful Sketches sponser LastMinutManda en ik gebruikte de sketch (#113) van deze maand om de kaart te maken. 
Ik heb de Gnomes met mijn Faber Gastel potloden gekleurd. Ik kocht inderdaad een doos van deze potloden en ben flink aan het oefenen hiermee. 
De kleuren van het dp aangepast aan de Gnomes. 
De kadootjes komen van een verjaardag kaart, die heb ik gerecycled, iets wat Mijn Moeder veel doet en waardoor ik op het idee gebracht ben. 
De tekst knipte ik uit en nieuw papier blok. Ik kocht dit blok vorige maand maar nu ik bezig ben met het verhuizen van mijn hobby kamer van beneden naar boven kom ik er achter dat ik het echt ECHT NIET nodig had........🙈.......man man wat kan een mens een spullen hebben. 

We zijn enorm druk met klussen en intern verhuizen. 
De slaapkamer beneden, waar Andy en ik gaan slapen,  is bijna leeg. Daarna flink aan de bak, want in deze kamer is jaren en jaren niks gedaan.
Morgen gaan we naar Ikea, we kopen tzt een nieuw bed en gaan ideeën opdoen. 
Leuk,  ik heb er zin in. 
Ik zie al helemaal voor me hoe het straks allemaal wordt, maar zover is het nog (lang) niet. 
Challenges:
52 WTC, Weekelijkse Kerstkaart. 
Peace on Earth,  #26, Alles mag. 
CHNC, #616, Alles mag. 

Dit is een soort bonus reminder voor onze challenge van Cheerful Sketches😉, want morgen laat ik de echte reminder zien.


18 opmerkingen:

  1. Hey Daphne,
    Wat een leuke kerstkaart. De gnomes vind ik echt zo leuk. Gezellig hoor. Wel leuk, om straks alles nieuw in te kunnen richten. Veel plezier bij Ikea.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik lees je enthousiasme voor de nieuwe slaapkamer ondanks dat het veel werk met zich mee brengt. Enne je bent niet de enige die veel spulletjes heeft hihi. Je kaartje is enig, heel leuk met de gnome

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart met die gnomes Daphne!!
    En ja dat klussen is vaak een hele klus maar daarna heb je ook wat.
    Hier nu eindelijk klaar op de bovenverdieping en de bijkeuken. De achtertuin moet nog maar dat komt volgend voorjaar wel.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Volgens mij heel herkenbaar dat we het niet nodig hebben maar het toch te leuk vinden om te laten liggen hihi. Je hebt een mooie kerstkaart met die mooi ingekleurde digi gemaakt Daphne. Een toffe kerstkaart. Veel plezier bij Ikea en succes met klussen.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooi kaartje en heel veel moed bij het klussen!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een leuk kaartje en zeker herkenbaar dat je meer dan genoeg papier en kerstwensen hebt maar ja... Soms is het zo aantrekkelijk om iets erbij te kopen en zo kom je dan op een heel grote voorraad! Veel succes met het klussen en misschien leuke dingen bij de Ikea scoren! Ook altijd leuk! Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Kan gelukkig weer commentaren geven, was in de vakantie niet mogelijk! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een enige kaart, Daphne. Het kleuren gaat je al goed af. En genoeg papier/spullen hebben??? Goh, heb ik helemaal geen last van (ik blijf gewoon op mijn vaste kamer, dus dan valt het niet op....lol). Veel plezier morgen bij Ikea en hopen dat je genoeg inspiratie opdoet.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk kaartje heb je gemaakt met de gnome Daphne!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het echt heel knap gedaan Daph en zo "gedurfd" met al die verschillende kleurtjes dp en achtergrond, ik bedoel maar groen en blauw en rood en meer.. Ik blijf altijd zo in dezelfde tint hangen als ik iets maak maar deze vind ik heul tof en die Gnome is ook zo leuk.
    Kus mam veel plezier morgen bij Ikea.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Toch nog een kaart om te laten zien!
    Ja, eerst het ruwe werk bij het klussen hè.. en daarna wordt het pas echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super kaart heb je gemaakt Daphne, met deze leuke Gnoom en in deze kleurtjes! Succes en sterkte met alles waar jullie mee bezig zijn en een inspirerende dag morgen.
    Voor vandaag nog een mooie avond, als dat er nog inzit...
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi je kaartje met de gnoom.
    Prachtig gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kerstkaart, Daphne
    En ja ik ben ook groot fan van die gnoomes, ben er nu ook een kaartje mee aan het maken
    O heerlijk nieuwe spulletjes kopen, veel plezier bij Ikea!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nou, hij is heel leuk! Ik had hem al gezien, maar met een verhaaltje erbij is het toch altijd leuker. Daarom blog ik zo graag!
    En je hebt helemaal gelijk wat spullen en verzamelen betreft. Ik schrik er ook elke keer weer van en ik leer het toch niet af. Wat is dat toch met ons, freubelaars??
    En trouwens, ken je het Verkoophuis in Slagharen? Zou je ook kunnen kijken voor een bed....leuke prijzen.
    www.hetverkoophuis.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ah, wat een leukerd! Het kleuren gaat je heel goed af, hoor.
    Ik begin niet eens aan een interne vrrhuizing vanwege de enorme voorraad knutselspullen, hahaha (en toch kom je steeds toch zo iets leuks tegen, dat moet gewoon mee, haha)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leukerd! Altijd grappig zo'n gnome .. hihihi ...
    Heerlijk hè, om te dromen hoe de nieuwe kamers worden. Succes verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ooo en ook deze is te leuk met de sketch….succes met sjouwen en ruimen en ach freubelspul kun je niet genoeg hebben en je hebt straks alle ruimte hihi xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hele leuke kerstkaart met de gnome. Ik ben er ook fan van. Leuke verwerking van onze sketch ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen