vrijdag 14 oktober 2022

Reminder Cheerful Sketches #113

Vandaag mijn reminder voor onze challenge van  Cheerful Sketches.

Deze keer mocht ik een digi van My Besties gebruiken. 
Ik kleurde het meisje in met mijn Faber Castell potloden.
Tussen mijn grote voorraad dp zocht ik bijpassend papier. 
Zo'n bloemtoef op de kaart,  ik vind dat altijd leuk om te doen, maakt het net even helemaal af. En, het past mooi bij de digi. 
De digi heeft veel details, mooi want dan zie je tijdens het kleuren echt iets ontstaan over je handen. 
De tekst gesneden met mijn BigShot.
Om het iets meer aan te kleden nog 2 hartjes en wat pearldrops. 

Deze kaart stuurde ik naar Merit, omdat zij begon Oktober jarig was. 
Ik ken haar niet persoonlijk, maar op de 1 of andere manier vond ik dit echt een kaart voor haar. 

Doen jullie mee met de challenge van Cheerful Sketches?
Dat kan nog tot 28 Oktober.
Je mag de sketch draaien of spiegelen, zolang het maar herkenbaar blijft voor ons. 
Dit is de sketch:
Gisteren werd ik gebeld,  of ik vandaag extra wilde werken. Er zijn veel zieke collega's en er vallen overal gaten in het rooster. 
Dus...... mijn vakantie begint een dagje later
Challenge:
Kleuren met Potlood, Oktober, Alles Mag. 



14 opmerkingen:

  1. Heel leuk Daphne, mooie kleurtjes uitgezocht bij de digi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaart heb je hier Daphne. Leuk is de schets en je hebt erg mooi ingekleurd! Zo te lezen heb je nieuwe kleurpotloden? Ik heb zomaar het idee dat het wel degelijk verschil maakt zo te zien... Je afwerking is ook knap gedaan! Werk ze hoor en dan.... vakantie! Genieten.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superschattige kaart. Je hebt echt veel aandacht besteed aan de details.
    Werkse en dan fijn genieten van jouw vakantie.

    Fijn weekend en fijne vakantie, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Daphne,
    Wat een leuke kaart zeg. Veel details toegevoegd. Leuke digi hoor. Werk ze. Hopelijk kun je daarna lekker genieten van je vakantie. Het is wat met al die zieken.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie voorbeeldkaart heb je voor "onze" schets van Cheerful gemaakt, Daphne. De digi is mooi ingekleurd en je hebt leuke details toegevoegd. Hopen dat dan nu je vakantie wél gaat beginnen. Enjoy!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een snoezige kaart, leuk!
    Nu kunnen we je dus nogmaals een fijne vakantie wensen 😁 bij deze.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie voorbeeldkaart voor de CS challenge. Leuke digi is dit. En een fijne herfstvakantie toegewenst.🍁🍂
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk voorbeeld voor Cheerful en leuk voor Merit. Lief van je dat je ging werken. Ik heb mijn werktelefoon uitgezet. Mijn vakantie is begonnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige felicitatiekaart, Daphne
    Ha en ik lees dat je FB kleurpotloden hebt, goede keus!
    Inderdaad lief dat je bent gaan werken en dan je telefoon op UIT!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een lieve kaart zo!
    Fijn voor je collega's dat je extra wilde werken. Daarna lekker genieten van je vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lief plaatje, zo mooi ingekleurd en prachtige gecombineerd met al het andere moois xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een leuke kaart heb je gemaakt, mooi gekleurd, het is een plaatje! gezellig dat je hem instuurt naar onze challenge, groetjes Petra DT Kleuren met Potloden

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele mooie kaart met onze sketch. Heel leuk in deze zachte tinten en digi mooi ingekleurd ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen