donderdag 10 januari 2019

52 WTC, deel 2

Begin December lag er een hele stapel Kerstkaarten op mij te wachten, gemaakt door het jaar heen.
Ontzettend fijn, want ik hoefde de kaarten alleen nog te schrijven en te versturen.
Mede daarom besloten om dit jaar weer mee te doen met 52 WTC.
Maar zeker ook omdat ik het gewoon erg leuk vind, Kerstkaarten maken.

Bij het opruimen van mijn Kerstkaart-maak-doos vond ik een leuke mal. Volgens mij zat deze vorig jaar bij 3 velletjes kerstzegels en is bedoeld om raam tekeningen te maken.
Ik maakte er 2 kaarten mee:
 2 Verschillende, maar het hetzelfde idee.
Deze achtergrond maakte ik met een embossing stencils en mijn BigShot, en met distress inkt.
Deze achtergrond is acrylverf. 

Het rendier maakte ik met embossing poeder.
Ik legde de mal op mijn kaart en beïnkte het rendier met Versamark.
Daarna strooide ik er brons kleurig embossing poeder op.
Het ging verrassend goed vond ik.

Wéér lastig foto's nemen, maar omdat de embossing poeder mooi glimt is het een echte kerstkaart!
Een tekst vond ik bij deze kaarten niet mooi voorop, die staat binnenin.

Fijne donderdag, ik mag weer lekker aan het werk vandaag.

17 opmerkingen:

  1. Leuke kaarten heb je gemaakt, Daphne.
    Werk ze vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gedaan, Daphne! Die mal heb ik ook nog liggen.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk met mooie achtergronden!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Daphne,
    volgens mij was dit niet vorig jaar...of ik heb hem heel diep weggestopt. Ik had dacht ik van die lampenkapjes voor op ene wijnglas. Of was dat aleer het jaar daarvoor? Maar hoe het ook zij, het zijn leuke kaartje en een goed idee om die mallen te gebruiken!
    Werk ze vandaag!

    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het zijn hele leuke kerstkaartjes Daphne.
    Lekker he zo'n voorraadje aan het eind van het jaar, leuk dat je weer meedoet.
    Wij maken ook heel graag kerstkaartjes dus mooi het hele jaar jaar aan de kerstkaart groeit de stapel geleidelijk.

    Bedankt voor je deelname aan 52WTC.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn superleuk geworden.
    Werk ze voor vandaag!

    Dank je wel voor je deelname bij 52WTC.
    Groetjes, Monique DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooie kaarten, leuk met dat rendier ! En ja, in december al een hele serie kerstkaartjes hebben is wel fijn ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk die kaartjes met dat rendier erop! Ik ben ook gek op kerstkaarten maken dus heerlijk iedere week meedoen met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi Daphne
    Leuke kerstkaart met rendier!
    Het is inderdaad een goed idee om wekelijks een kerstkaart te maken maar ik vind het moeilijk, ben al niet zo'n fan van kerstkaarten en iets voor bepaalde tijd af hebben vind ik ook niet fijn, dus.....
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ahh zo'n lief hertje. Wat een leuke kaarten heb je ermee gemaakt met verschillende technieken.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige speciale kerstkaart Daphne ...
    Ik blijf maar genieten van de kerstboom, je kaart hihi ...
    Fijne donderdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Tja, het enige wat ik nu nog kan doen is een paar leuke achtergrondjes maken en dan bij jou dat hertje stempelen. Ze zijn heel erg leuk die kaarten, awesome 😂!!
    kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  13. mooie kaartjes, tof gedaan met je stencil en het embossingpoeder!
    fijne avond
    nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk om zo twee heel verschillende achtergronden bij dat rendier te maken Daphne. Mooie kerstkaarten.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk om dat stencil op deze manier te gebruiken. Het zijn mooie kaarten geworden.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  16. De hertjes maken er lieve kaarten van.
    En hoe fijn is het als je over 52 weken even zoveel kaarten hebt. Knap hoor!
    Groet, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  17. 2 schitterende kerstkaartje Daphne...zo leuk die hertjes gemaakt met een sjabloon...prachtig resultaat met dat heatembossing

    lieve groetjes
    Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen