maandag 28 januari 2019

Verjaardag kaart voor Kanjer.

Eind van de maand krijg je via post voor Kanjers ook een verjaardag lijst toegestuurd.
Hierop staan de jarige kanjers, voor de daarop volgende maand, die je een kaart kan sturen.
De lijst voor Februari is lang, maar je mag ook 1 of 2 mensen uitkiezen en die een kaart sturen.
Dat heb ik gedaan.
Ik maakte een kaart voor een meisje, ze wordt 17:
Het achtergrond papier kleurde ik zelf, met 3D paint van Action.
3 Kleurtjes over elkaar, tussendoor steeds drogen met de Heattool. 
Ik stempelde de "vuurwerk cirkel" met Versamark en gebruikte zilver embossing poeder.
Daarna sneed ik de 17 uit het midden en maakte daar een schud gedeelte van.
Met groen en zilver glittertjes als schud materiaal.

De basis kaart is zilver, vind ik zelf wel feestelijk.

De kaart maakte ik nav de sketch van Sketch saturday #548.
En bij DCL: #304 hebben ze een kleuren cirkel, ik gebruikte groen en rood/oranje (maar ook zilver, dus weet niet zeker of deze kaart goedgekeurd wordt)

Deze week een drukke week.
Veel werken, een lunch afspraak, uit eten met mijn ouders en sporten.
Het houdt mij van de straat, zeggen ze dan😉

Fijne week!


18 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart voor een meisje dat 17 wordt. Mooie achtergrond en die "stralen" rond haar nieuwe leeftijd zijn gaaf. Leuk om dan de leeftijd als schudvenster te gebruiken, heel origineel Daphne. Succes met de drukke week ;)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het project heet “post voor kanjers”, Maar in jouw geval mag het worden “post voor kanjers van kanjers “. Heel leuk weer.
    Succes en veel plezier met al je bezigheden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuke kanjerkaart heb je gemaakt, Daphne!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart voor deze jarige kanjer Daphne!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Daar heb je een mooie kaart gemaakt, die zal absoluut gewaardeerd worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig Daph, heel mooi die kleuren bij elkaar.
    kus mam en tot vanmiddag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi Daphne,
    Mooie kaart heb je gemakt, erg leuk bedacht en mooi kleurrijk!
    Veel plezier deze wek!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kaartje voor een jarige Kanjer! Dank je wel voor het meedoen met Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Veel mooie details op je kaart, gaaf! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig gemaakt Daphne !
    Veel plezier met alles deze week. Leuk animaatje op je post :)
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou wat gaaf! Ik heb de lijst ook en doe het net als jij. Ik pik er eentje uit of 2 net hoe het uitkomt. Deze is heel gaaf. Echt goed voor en 17 jarige, denk ik. Mag natuurlijk absoluut niet kinderachtig zijn.
    En je kaart voor Matthijs kwam. Wat attent zeg! Een heel mooie ook. Glanst zo prachtig! Ook namens hem een dikke dank je wel!
    Fijne week, want wel druk, maar ook wel leuke afspraken..;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fijn om met zo'n mooie kaart een ander blij te kunnen maken en ik vind het altijd leuk om te lezen hoe je de kaart gemaakt hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooie achtergrond. Knap gedaan. het valt niet mee om een kaart voor een 17 jarige te maken, maar jou is het in ieder geval héél goed gelukt.
    Vooral veel plezier met alles.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Daphne
    Wat een supermooie en vrolijke kaart met dit mooie DP en prachtige achtergrond, het schud-gedeelte is ook een erg mooi detail dat er zo mooi oppast, echt helemaal super voor een 17 jarige jongedame.
    Je minions kaart vind ik ook echt geweldig, hij is zo leuk, was best een werk denk ik om die te maken!
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Thanks for joining us at Sketch Saturday...great job playing along with us!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. mmoie kaart voor een meid van 17 en die vuurwerkstempel komt hier heel goed tot zijn recht !

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Thanks for joining us at Sketch Saturday! Love the color combination on your card!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke kaart!
    Bedankt voor het meedoen met DCL.
    Groet Ellen

    BeantwoordenVerwijderen