zaterdag 19 januari 2019

Label/Kaart

Bedankt voor de vele reacties op mijn Kerstkaart!

Vandaag een label, die ik maakte voor mijn schoonvader.
Hij is morgen jarig.
We gaan morgen middag even langs, met een kleinigheidje.
Mijn schoonouders vieren hun verjaardagen eigenlijk nooit, maar natuurlijk is het wel leuk als wij, kinderen en kleinkinderen, even aan komen waaien.
Dit label komt aan het kadootje te hangen wat we voor hem meenemen
 Het achtergrond papier is inpak papier.
Vond het zo mooi dat ik het bewaarde en nu kwam het mooi van pas.
 De rolletjes haalde ik uit een oud boek, beïnkte de randjes en rolde het op.
Natuurlijk mag zijn leeftijd op het label niet ontbreken, 81 jaar, maar als je zegt dat hij 70 is geloof je het ook, zoveel energie en altijd in de weer met van alles en nog wat.

Challenges:
De Egel: #70, Tag of Label.
2 Sisters: #23, Cijfer op je Kaart.
Do Al(l) Kreatives: #25, Think Twice (2 papier rolletjes, 2 Pearls drops.)

Het is buiten een stuk kouder ineens.
Maar ook meteen veel mooier weer, niet zo somber.
Heerlijk, we gaan vandaag maar wat vaker met Lila wandelen.
Fijn weekend allemaal.

22 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je schoonvader.
    Mooi label, heel goed gedaan! Ik gooi inpakpapier ook niet altijd weg, hm, ik bewaar teveel :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn felicitaties voor je schoonvader.
    Een prachtig label heb je gemaakt.
    Die opgerolde papiertjes staan er erg leuk bij.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk zo met die rolletjes erop. Hij gaat zo blij zijn met de kaart én ook met jullie bezoekje !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je schoonvader, Daphne.
    Leuk label heb je zo voor hem gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoihoi Daphne
    Alvast van harte met je fitte schoonvader, geniet van de verjaarsvisite
    Oma wat een fijn weertje ik ben vanmorgen al op pad geweest in het zonnetje mrrt Saartje, vanavond mag ik weer werken,
    Ik heb je een mailtje gestuurd over je folievraag
    Liefs en fijn weekend
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi label voor je schoonvader. Leuk dat jullie toch even langs gaan.
    Bedankt voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke label! Mooie kleuren allemaal, of eigenlijk tinten. En natuurlijk vinden ze het leuk als jullie langskomen. Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel... En fijn weekend, zeker perfect weer om met lila te gaan wandelen. Lekker droog en zonnig. Tegen kou kun je je kleden..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog gefeliciteerd Dahne. Prachtig kaartje. Jij bedankt voor jouw kaart. Leuk dat de lichtjeskaart gelukt is.
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Alvast gefeliciteerd met de verjaardag van je schoonvader. Je hebt weer iets heel moois gemaakt,zo'n mooi label is op zich al een cadeautje, prachtig.
    Dank je wel dat je een reactie plaatste op mijn blog,het werkt nu weer goed en kan ik de reacties zien. Het lukt me kennelijk ook niet om het instellen dat ik eerst de reacties kan lezen. Dan moeten we de spammers maar voor lief nemen en de vervelende reacties steeds maar verwijderen hoe vervelend het ook is.
    Maar lief dat je reageerde, dank je wel.
    Fijn weekend verder.
    Liefs van Claire.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Alvast gefeliciteerd met je schoonvader. Mooi label heb je voor hem gemaakt. De rolletjes doen me denken aan vroeger toen we ze als pijltjes met een stuk electriciteits buis bij de buren door het raam naar binnen bliezen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuk gedaan! En fijn dat hij nog zo actief is.
    Leuk dat je weer meedoet met onze challenge, dank je wel!
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke cadeaulabel. Maakt het cadeau helemaal persoonlijk. Fijn dat hij op die leeftijd nog zo actief is. Geniet er samen van!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd en wederom heb je weer iets heel moois gemaakt. Zal zeker in de smaak gevallen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk stoer label Daphne! Ik vind die rolletjes erop gaaf. Grappig is dat, wij waren kort geleden bij een Ikea in Tsjechië. Daar zag ik een canvas gemaakt met allemaal rolletjes, het was zo'n mooi geheel. Ik heb er toen een foto van gemaakt met het idee om eens zoiets te gaan maken. Nu zie ik dezelfde rolletjes bij jou terug.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel leuk label, mooi gemaakt! En ja, ik had het gezien dat mijn kaartje bij de Redraw als winnaar was gekozen bij Creative Sketchy girls, tof!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beautiful tag. I like the paper rolls - beautiful!
    Thanks for playing along with us at our present challenge at Do-Al(l) Kreatives and good luck. Hope you will join us next month again.

    Crafty greetings
    Alex

    *DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives {#25 – Think twice + BlogHop}
    *DT* Kreativ-Tanten Challenge {#25 – ATG}
    *DT* Craft Rocket Challenges {#55 – Winter}
    Alex' Kreative Seite

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow.. this is just awesome! I love the colours and the design! Very very nice!!!!

    Thanks for playing along with our Do-Al(l) Kreatives Challenge and good luck!

    Hugs and please come back soon!
    Doris
    Kleido’s BastelStüble
    *Owner* Do-Al(l) Kreatives
    *DT* Die Traumfabrik

    BeantwoordenVerwijderen