donderdag 17 januari 2019

52 WTC, deel 3

Bedankt allemaal voor de leuke reacties op mijn vorige bericht.
Het is elke keer weer leuk om ze te lezen.
We genieten elke dag van onze lieve Lila en Jesse zei afgelopen week " Ik heb nog geen seconde spijt gehad dat ik jullie zover heb gekregen dat ik een hond in huis mocht halen,  ze is de beste beslissing ooit geweest voor mij"......nou geloof mij, ik gaf bijna licht,  ik ben zo trots op hem!!
En op Lila,  want ze is inderdaad het beste wat hem is overkomen.
En, met z'n allen, blijven we gewoon lekker van haar genieten!😍

Vandaag wéér een Kerstkaart, (die ik link bij 52 WTC)
Weer gemaakt met de "Black Ice" techniek:
Met deze techniek maakte ik al eerder een kaart.
Deze kaart spreek eigenlijk voor zich.
Sterren randje, leuk dp, kleine sterren in de hoek
 En de mooie stempel verwerkt op het black ice gedeelte.
Deze techniek geeft heel veel bling bling.
Samen met het glimmende, rode, spiegel papier zeer geschikt dus voor  Kerstkaarten.

Vandaag een dagje vrij.
Eerst wat verplichtingen en een afspraak bij de tandarts, daarna hopelijk nog tijd om te knutselen.
Fijne donderdag.

27 opmerkingen:

  1. Erg mooie kaart, Daphne.
    En een fijne dag gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er prachtig uit Daphne.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja joh,zo leuk dit maar ik kreeg het niet oor elkaar dus volgende keer samen doen.
    Wat fijn hè dat Jesse zo gelukkig is met Lila. Daar worden we toch allemaal blij van.
    Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart Daphne, en wat fijn dat Jesse zo geniet van zijn hond..
    Bedankt voor je deelname aan 52WTC
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een toffe techniek, staat nog op mijn to do lijstje... Tof resultaat, toffe kaart dus
    Fijn dat je er weer bij bent deze week,
    grtjs, martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart, ik heb die Black Ice techniek gisteren ook voor het eerst geprobeerd ! En leuk, dat Jesse zo geniet van zijn hond, ja, ik zou mijn hondje ook niet kunnen missen, altijd "leven" in huis ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi kerstkaartje heb je met deze techniek gemaakt Daphne...heel mooi resultaat geeft dat...
    en fijn dat jullie zo genieten van je viervoetertje Lila...
    groetjes
    Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hond in huis brengt zoveel gezelligheid met zich mee!

    Je kerstkaart is écht schitterend Daphne! Het hoeft inderdaad geen verdere uitleg.... supergave techniek (kende ik nog niet)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die techniek geeft echt wel hele mooie resultaten.
    Ook deze is weer helemaal geslaagd.
    Het is een prachtige kerstkaart geworden.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart, Daphne. Prachtig met dat hert!
    En leuk dat jullie zo genieten van de hond!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ken deze techniek, maar veel bling bling is natuurlijk altijd goed op een kerstkaart. Ziet er mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi hoi Daphne,
    Wat een leukerd dit kerstkaartje, ook deze techniek wil ik nog eens uitproberen!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een mooie feestelijke kaart Daphne, met kerst mag het blinken toch?
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig kaartje met het grote rendier. Wat leuk die opmerking van Jesse. En zo mooi dat het hele gezin ervan mee geniet! Ik moest gisteren op mijn vrije dag ook naar de tandarts. Hoort erbij, maar daarna kun je toch lekker je gang gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een mooi kaartje met al dat bling bling! Daar hou ik wel van. dies tempel is erg mooi, en de techniek ken ik niet echt!! Maar hij ziet er mooi uit! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi zoals je deze techniek hebt toegepast en verwerkt op de kaart Daphne! Jij probeert ook wel veel technieken uit hè, leuk vind ik dat.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hele mooie kaart. Vind het hert ook erg mooi voor een verjaardagskaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart Daphne. Jij bent van alle markten thuis. Dus jullie zijn iets minder lampjes nodig vandaag ;-)) Ik geloof direct dat je supertrots bent op Jesse. Hij doet het ook super met Lila als ik jouw verhalen lees. En je vrije dagje was zo om, of niet dan? Veeeeeel te kort ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie kaart met deze gave techniek !

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Bling bling mag op een kerstkaart. Erg mooi geworden.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  21. prachtige kaart Daphne, mooie stempel voor die techniek hé, ook leuk hoe jij die met kleur combineer!
    Groetjes
    nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig! Past nog helemaal bij het weer ook, ook al is het een kerstkaart...

    BeantwoordenVerwijderen