donderdag 3 januari 2019

Gelukkig nieuwjaar en Kerst kaart, deel 1

Allereerst voor iedereen de aller beste wensen voor 2019!!
Ik hoop dat we met elkaar lekker blijven bloggen en elkaar daardoor blijven inspireren.
Bedankt voor alle leuke, lieve en gezellige reacties steeds weer op mijn berichtjes.
2019, Ik heb er zin in!!

Vandaag meteen een Kerst kaart (Je kunt er niet vroeg genoeg mee beginnen, hihi).
 Nog in het oude jaar kwam ik een leuk idee tegen, "Black Ice". (Als je deze zoekterm intoetst bij Google kom je vanzelf wat filmpjes tegen.)
Na alle drukte ban de afgelopen dagen had ik nu wat rust om deze techniek uit te proberen.
Leuk joh!!!!!
Ik maakte er meteen een kaart mee, mijn eerste dit jaar.
En omdat ze bij 52 WTC een maand challenge hebben waar ze graag goud of zilver op je kaart willen zien kan ik hem ook meteen linken!
Zilver genoeg lijkt mij😉
(De foto is somber,  maar het glimt héél erg, echt een Kerstkaart)
Leuke techniek, smaakt naar meer.

De kerstvakantie van de kinderen is nog in volle gang!
Ik ben ook vrij, gezellig vind ik dat.
Ik hoop wat tijd te hebben om te knutselen, maar eerst gaan we opruimen en schoonmaken, dat is zo aan het begin van het nieuwe jaar een soort traditie hier in huis 😊.
Tot gauw.




20 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart ! Ik had ook al van Black Ice gehoord, maar moet het nog proberen. Nog de beste wensen voor een gelukkig, gezond en creatief 2019 ! Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook voor alle goeds gewenst voor het nieuwe jaar!
    En idd... laten we hopen dat we allemaal fanatiek blijven bloggen, want er stoppen er zoveel...
    Supergave kaart heb je gemaakt, oh... dat je vlak na kerst alweer zin had in kerstkaarten... maar je was natuurlijk getriggerd door deze techniek!
    Ik maakte op de valreep ook nog kerst&nieuwjaarskaarten; heb je ze nog gezien?
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie starter voor dit nieuwe jaar.
    Feestelijk met dat geglitter.
    De techniek wil ik ook wel eens uitproberen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor jou ook de beste wensen voor het nieuwe jaar.
    Je bent goed van start met dit mooie kaartje !
    Nog veel knutsel- en opruimplezier deze week :)
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Daphne,
    Ook voor jou en je familie een heel goed gezond 2019! En dat we elkaar mogen blijven inspireren,
    Leuk je eerste kerstkaart met die techniek moet ik ook nog eens gaan uitproberen!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De beste wensen voor 2019! Hopelijk zien we weer veel kaarten van elkaar het komende jaar.
    Mooie kaart laat je vandaag weer zien. Ik heb de techniek vaker langs zien komen. Leuk om ook eens te proberen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi je kerstkaartje Daphne..en leuk weer een nieuwe techniek gebruikt...Keitof!!!!

    bedankt voor je deelname
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooi kaartje, maar deze techniek ken ik nog niet! Even kijken op YouTube! Fijn dat je meedoet met 52 WTC, kan je inderdaad niet te vroeg mee beginnen!! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nogmaals voor jou ook een mooi 2019!
    Wat een leuke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart met deze nieuwe techniek.
    Groetjes van marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bijzonder, Daphne, ik denk dat ik dezelfde techniek zag bij Nancy. Ik ga me er eens in verdiepen. Mooie kaart maakte je ermee!
    Ik wens je een goed 2019 toe!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart met deze gave techniek !
    Groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ook voor jou en je gezin een heel goed 2019.
    Ik blijf bloggen hoor, vind het veel te leuk om te doen en zijn een bron van inspiratie.
    Ik moet we lachen om je kerstkaart. Iedereen weet niet hoe snel de kerstspullen weg moeten en jij gaat gewoon verder met de kaarten. Maar wel weer een hele mooie.
    Geniet van de vakantie na alle drukte.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ah, dat ga ik eens opzoeken. Nog nooit van gehoord. Het ziet er zo mooi en chique uit!
    Ook hier opruimen, heb je misschien al gelezen. In elk geval ook vast wel tijd voor wat ontspanning. Vakantiesfeer in huis is altijd fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Erg leuke kaart, Daphne.
    Jij ook een gelukkig, gezond en creatief jaar gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ook voor jou natuurlijk de beste wensen Daphne!
    De beschrijving van de black ice techniek heb ik al bekeken, niet eens echt moeilijk. Je kaart is prachtig geworden, op naar de volgende ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Goed bezig zo aan het begin van dit nieuwe jaar ;-).
    Leuke kaart.
    Groet, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ha Daphne, we hadden hetzelfde idee voor ons eerste kerstkaartje van 2019! Leuk he die techniek!
    Fijn dat je meedoet met onze challenge!
    Nancy DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. mooie start van het nieuwe jaar. Een fijn 2019!

    BeantwoordenVerwijderen