zaterdag 26 januari 2019

Kanjer kaart.

Begin Januari heb ik besloten om mee te gaan doen aan "Post voor Kanjers".
Een mooi initiatief, waarbij je een kaart stuurt naar een ziek iemand.
Ik sta op de lijst voor kinderen, tot 18 jaar
1 Keer in de maand ga ik een kaart sturen.
Je kan ook op een lijst voor volwassenen gezet worden, vanaf 18 jaar.
En je kan ook vaker post versturen, bijvoorbeeld 1 keer in de week.
Ik wil even aanzien hoe het gaat, vandaar dat ik begin met 1 keer in de maand.

Goed, mijn kaart.....
 Via de mail word je gekoppeld aan iemand.
Mijn kanjer is een meisje, die gek is op Frozen, Mega Mindy én op.....Minions!!
Ik had nog een minions geel papier liggen, dus daar ging ik mee aan de slag.

Op de voorkant maakt ik de Minion met 1 oog.
 Ze zijn zó schattig, die Minions!! Ik ben ook fan en ben met onze kinderen ook naar alle films geweest.
Aan de binnenkant.....
Maakte ik een 2 oog Minion.
Natuurlijk hebben ze ook alletwee hun blauwe tuinbroekje aan!
Grappig, want ook daar had ik precies de juiste kleur papier voor liggen.
Op bovenstaande foto kun je goed zien dat ik de voorkant half maakte en de binnenkant door liet lopen.

Het was even een gepuzzel, maar zelf vond ik het een hele leuke kaart!!
Toen mijn kinderen het zagen hebben ze het eens bekeken en goedgekeurd!!
De kaart is nu onderweg naar de Kanjer.

Fijn weekend.
Ik vind het wel jammer dat de sneeuw En kou weg zijn! Het is meteen weer druilerig en nat buiten, bah!


19 opmerkingen:

  1. Wauw Daphne, wat een leuke kaart is dit! En wat gaaf gedaan zo, perfect ook dat hij doorloopt. Goed initiatief is dat hè kanjerpost. Ik doe het zelf al jaren 1x per maand en dan nog evt. verjaardagen, maar dat mag je zelf kiezen. Hoe meer mensen hier aan mee doen, hoe beter, denk ik dan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daphne, dat is een kanjer van een kaart, zo leuk!
    De gelijkenis van de Minnion heb je goed gemaakt.
    Het tuinbroekje is zo schattig.
    Heel lief gebaar van je.
    Daar zal je Kanjer vast blij mee zijn!
    Goed weekend, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Complimenten hoor!!! Heel mooi gemaakt en erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi initiatief en wat goed dat je er aan mee doet.
    Deze zal in ieder geval met een big smile ontvangen worden, zo gaaf gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Dapne
    Wat een leukerd is dit, mooi gemaakt!
    Wij zijn ook fan en kijken via Netflix ook weleens naar de minions!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooooh….wat een super gave kaarten heb je gemaakt, Daphne. Zeker weten dat jij daar een kanjer helemaal blij mee gaat maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Daar word ik zelfs vrolijk van :-), heb ze ooit eens gemaakt rond bananen voor een traktatie op school

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die is leuk gemaakt Daphne. Je ziet gelijk aan de voorkant dat het Minion kleuren zijn :)Leuk initiatief om hieraan mee te doen.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart is dit geworden.
    Zit mooi in elkaar en zal zeker bij de liefhebster in de smaak vallen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig, wat een leuke kaart! Die zal zeker gewaardeerd worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een geweldig initiatief. Jou kaart is een plaatje. Knap bedacht. Ik wordt al vrolijk van deze kaart, dus die kanjer zeker ook wel. 👏

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig! Dat gaat de kanjer super vinden! Ik deed bij de kinderen wekelijks mee en de volwassen twee wekelijks. Dat deed is zo een tijdje, maar ik merkte dat ik er stress van kreeg, dus nu de kinderen tweewekelijks en de volwassenen maandelijks. Maar ik vind het wel leuk om te weten dat ik voor die kanjers een lichtpuntje kan zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leuk dat het van een één-oogs naar een twee-oogs minion 'transformeert'. Zal ze super-leuk gevonden hebben !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind hem super!! Het is zo leuk om voorkeuren te kunnen aken voor een kanjertje. Ik doe ook 1 keer per maand en dan ook een volwassene. Het bevalt me goed. Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooi gebaar om maandelijks een kaart te sturen. Stuur je hem rechtstreeks (met boodschap) aan je kanjer of via een "tussenpersoon" die er een tekst op schrijft en doorstuurt?
    Dit is een heel vrolijke kaart. Leuk dat de voor- en binnenkant in elkaar overlopen. Mooi gemaakt.
    Groet, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat geweldig, jouw kanjerpost! Die mignonkaart gaat beslist in de smaak vallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow! Super! Dat heb je weer knap gedaan!

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Nou Daph, dit is wel weer heel erg leuk gemaakt, wat ben je toch creatief en... ik ga er ook over nadenken.
    kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Whaaaa Daphne! Ik ben ook begin januari begonnen met post voor kanjers!! Ook 1x per maand om dezelfde reden! Ik heb me ook nog op de verjaardagslijst laten zetten. Die is niet verplicht, kun je iemand uitpikken indien gewenst. Dat is vrijblijvend en vond ik ook leuk.
    Je kaart is helemaal geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen