dinsdag 22 januari 2019

Kaart voor ACHT jarige

Binnenkort is de zoon van vrienden van ons jarig.
8 Jaar wordt de kleine, grote man.
Ik maakte een kaartje voor hem, die we, samen met een kadootje gaan brengen.
Om mezelf op weg te helpen gebruikte ik de sketch van Sketch Saturday, #547.
 Ik had nog een stukje van het stoere sterren papier liggen, dat gebruikte ik als achtergrond.
 Het kleine stukje papier bovenaan is een restje, wat is gemaakt heb met ecoline.
Een touwtje met een bedeltje doen het ook op jongens kaarten altijd goed.
Happy Birthday is een snijmal, die ik uit bruin en uit wit papier sneed.
De grote 8 is van hout en kleurde ik met acrylverf.
Op de achtergrond van dit stukje stempelde ik allemaal kleine cijfertjes.
Eigenlijk wilde ik nog een auto-tje op de kaart plakken, vond ik wel stoer voor een jongen en dan kon ik mee doen met de challenge van K&K, daar vragen ze iets met een A op je kaart.
Maar opeens werd ik wakker, joehoe, opletten Daph, een A.....,wat dacht je van de Acht?!!!!!
Tadaaa, een A, ik zag het opeens, nooit bij nagedacht.
Toen besloten om de Happy Birthday meer naar onder te plakken en de kaart was af.
Ik doe ook mee bij:
De Egel.#71, sterren en maan op je kaart.

Vandaag heb ik mijn eerste Kanjer kaart gemaakt!
Ik heb besloten om hieraan mee te doen.
Een heel mooi initiatief en ik maak met liefde mijn kaarten, dan kan er 1 keer in de maand ook 1 naar een Kanjer.

Ik hoop morgen weer een rondje te kunnen maken en bij jullie langs te komen.


17 opmerkingen:

  1. Dat papier heb ik ook nog liggen. Tof kaartje. Vandaag waren de twee jongens thuis en de meisjes hadden een halve dag, dus het was hier druk, geen tijd gemaakt voor een doosjes - blogbericht, volgende week!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart en altijd leuk met de leeftijd erop.
    Mooie combinatie van scrappapiertjes.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke stoere kaart heb je voor de jarige gemaakt, Daphne.
    En wat super gaaf dat je ook mee gaat doen met kanjerpost!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die is stoer! Niet eenvoudig om een leuke kaart te maken voor een jongen en het zal alleen maar meer een uitdaging worden naarmate ze ouder worden. Maar je hebt het heel leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi Daphne en door het zelf te maken nog prachtiger 😉😍
    Fijne woensdag ... lieve winterse groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zit ik me natuurlijk weer af te vragen wie is er jarig. 🤔🤔. Maar....het is een leuk kaartje. Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi Daphne
    Leuke stoere kaart voor een 8jarig jongetje!
    Ja ik doe ook mee aan kanjerpost, voor kinderen, alleen ik denk er niet te diep bij na.....
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit idee zat al in mijn hoofd maar je bent eerder :-(
    je kaart is pr8ig

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Eureka!
    Dat heb je goed bedacht. Heel leuke kaart voor een 8 jarige.
    Lief dat je meedoet aan post voor Kanjers. Je gaat veel Kanjers blij maken,toppie!!!!
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuk bedacht! En een hele mooie kaart.
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groet, Monique

    BeantwoordenVerwijderen

  11. Beautiful! Thanks so much for participating in the Sketch Saturday Challenge this time and good luck :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou dat is ook mooi! Ik mis bijna nooit en kaart van jou en nu zag ik bij K&K dat je met Acht meedoet aan onze A-challenge. Wat leuk! Dank je wel! En het is nog en leuke kaart ook ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi kaartje. Leuk dat je meedoet aan de challenge van de Egel.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik moest heel even denken Daphne toen ik de 8 zag, maar voordat ik je tekst aan het lezen was, bedacht ik met ook Acht, deze kan dus ook mee doen met de challenge, het is een heel gave stoere kaart geworden.Bedankt voor het mee doen bij Knutsels en Kadootjes. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hartstikke leuk en vrolijk kaartje, mooi!
    Bedankt voor je deelname aan onze 'Iets met een A'-challenge.
    grtz Colien {Knutsels en Kadootjes}

    BeantwoordenVerwijderen