dinsdag 21 mei 2019

2Ling is geboren.

Vertelde ik jullie Hier dat vrienden van ons een 2ling verwachte...... ondertussen zijn de baby-tjes geboren!!
2 Prachtige,  mooie,  lieve,  kleine,  schattige jongetjes!!

Ik maakte natuurlijk een kaartje voor ze:
De voorkant.
Blauw tinten.
Het cijfer en de letters sneed ik uit met mijn BigShot een legde die weer terug met donker blauw.
2 Houten sterretjes en 2 kleine pearl dorps erbij.
De randjes beïnkte ik met geel.
 Binnenin maakte ik dit model.
 2 Stoere,  lieve beertjes,  die ik kleurde met ecoline.
 Op de andere vakjes stempelde ik een leuke tekst😊
 En de felicitaties van ons hele gezin!!

Gisteren zijn we even op kraam visite geweest!! Jade, mijn man en ik.
Aaaaaaaach,  wat zijn ze schattig,  en KLEIN!!
Jade was op slag verliefd😍.
En ik stiekem ook hoor.

15 opmerkingen:

  1. Ontzettend lief kaartje voor de tweeling, ik geloof graag dat je smelt op kraamvisite. Twee mooie, stoere succes-kaartjes en wat een goed idee om zo een klavertje vier te maken. Ik hoop dat ze beiden slagen.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel leuk kaartje en dan die tekst voorop...2ling geweldig!!!
    Ik geloof dat je stiekem een beetje verliefd wordt , twee van die schattige kleine kruimeltjes...

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje voor de kersverse ouders.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart.
    Vooral de eenvoud van de voorkant vind ik erg mooi!
    En wat is het leuk hè, om bij zo'n kersverse baby op kraamvisite te gaan.
    Groet, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee van die lieve kleine mensjes... vertederend! En wat een prachtige kaart maakte je!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superlief deze mooie tweeling-baby-kaart Daphne. Leuk zoals je de beertjes aan de binnenkant hebt verwerkt met die leuke teksten erbij. Heel begrijpelijk dat jullie smelten ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoe schattig !Zal zeker in de smaak vallen !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je een leuke kaart gemaakt Daphne, net zo schattig als de 2 jongetjes, denk ik. Leuk model is dit en wat heb je hem leuk afgewerkt. Lief toch als je baby's ziet hè, sinds kort lees ik voor aan kindjes uit groep 1 en 2, ook zo lief.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Twee jongetjes, wat geweldig! Jouw kaartje is dat ook: geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat heb je superleuk gedaan! Leuk model kaart en helemaal leuk omdat je er dan wat meer op kwijt kunt. Bijzonder he, twee tegelijk? Ik heb het mogen meemaken en wat was het mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zeer mooie en originele kaart! Toch geweldig 2 jongentjes! Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi hoi Daphne
    Wat een rijkdom 2 kleine babietjes!
    Leuke kaart heb je gemaakt enne dat modelletje komt me bekend voor!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen