zondag 26 mei 2019

Condoleance kaart

Vandaag een condoleance kaart, die ik jullie laat  zien.
Ik wilde graag een kaart met wat meer kleur.
Soms zegt je gevoel dat dat kan een mag.

Basis kaart is beige.
Daarop gouden sticker lijntjes geplakt, daarop de 4 kantjes, gesneden uit papier wat ik zelf kleurde met ecoline,  groen en blauw (mooie combinatie vind ik dat).
Daarna de bloemen gestempeld met Versamark en gouden embossing powder.
Dat ook uitgesneden en op de kleurige 4 kantjes geplakt.
De tekst komt van een sticker vel.

Deze kaart link ik bij De Egel, #79, Condoleance kaart.

Fijne zondag voor jullie allemaal.




14 opmerkingen:

  1. Mooi! Het hoeft ook niet altijd zwart/wit te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er kan zoveel voor een condoleance kaart, ook met een kleurtje erbij. Gewoon je gevoel volgen en dan bekom je het beste resultaat.
    Ik vind je kaartje prachtig gemaakt Daphne.
    Mooi en stijlvol.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik gebruik dikwijls ook wat kleurtjes voor zo'n kaart. Mooi gedaan! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt een mooie condoleancekaart gemaakt Daphne!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed idee, ik heb nog wat restjes in deze kleuren, hou er wel van

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie stijlvolle kaart. En kleurtjes mogen ook best, het is niet te fel en bont, maar mooi ingetogen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige condoleancekaart. Het hoeft niet steeds zwart-wit te zijn. Grts Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart.
    Een beetje kleur in verdrietige tijden kan ook juist bemoedigend werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Eenvoudig en toch met stijl gemaakt 💗💗💗
    Zo'n kaartje is belangrijk bij het verwerken
    Fijne start van de week ... liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi hoi daphne
    Mooi stijlvol condoleancekaartje
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Natuurlijk wat ingetogen i.v.m. je andere kaarten, maar mooi en passend voor deze gelegenheid!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je voelt vaak zelf wel aan wat er bij bepaalde personen wel en niet kan. Mooie kaart en het blijft stijlvol. Te schattig je mutsjes voor de tweeling.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen