woensdag 29 mei 2019

Laagjes

Bedankt voor de lieve redacties op mijn vorige bericht.
Na het krijgen van zo'n bericht besef ik me altijd extra goed dat je het leven niet kan plannen en dat ik nóg meer om mee heen ga kijken en ga genieten van alles wat er is en wat ik heb.

Vandaag een vrolijke kaart, met veel laagjes:
Ik maakte de kaart nav de sketch van de Egel.
Ik was te laat om mee te doen aan hun challenge,  maar vond de sketch zo leuk,  dat ik hem voor deze kaart gebruikte.
Ik gebruikte veel lila en roze. (Natuurlijk😉)
Het hartjes knoopje maakte ik zelf met zelf hardende klei.
De bloemetjes op het bovenste rondje stempelde ik (herhaald) een kleurde die in met ecoline.
Het bloemetje bij de tekst komt uit mijn voorraad.
Hier en daar nog een plak pareltje en wat  kleine hartjes gestempeld en klaar is de kaart.
Deze kaart is naar mijn moeder gegaan,  gewoon,  omdat ze zo lief is😊.

Challenges:
Addicted to stamps: 174, Bloemen (2de inzending)
4 Seasons: #20, Herhaald stempelen. (2de inzending)
DCL: #312, Laagjes.
MHH: #10, challenge-1,3,5 (1 strikje, 3 plakparels, 5 hartjes (4 stempeltjes, goed kijken, ze zijn er echt,  en het knoopje)

Heel fijn (lang) weekend voor jullie allemaal.
Geniet,  geniet,  geniet,  gaan wij ook doen!


15 opmerkingen:

  1. Een mooi vrolijk kaartje.
    Prachtige kleuren heb je gebruikt en een leuke samenstelling aan de hand van de schets.
    Tof gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Tof hoe je de challenges combineerde. Vandaag bij mijn kaart bij het KKT was het ook jij die me inspireerde om de Action vormen te plooien. Dus dubbel bedankt, voor de mal en de inspiratie! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Genoeg laagjes op je kaart, mooie kleuren bij elkaar, de schets is ook gewoon gaaf! (staat ook nog op mijn lijstje . . .)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart is dit, Daphne. Je mams zal er blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart, onmiskenbaar wie de maker is, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende invulling van de 1-3-5 Daphne! Heb de hartjes gevonden hahaha.
    Top dat je weer van de partij bent bij MHH en heel veel succes!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Moest eerst even je vorige berichtje lezen, heftig hoor! Mijn motto is ook, pluk de dag...en stel niet uit wat niet hoeft, zoals je moeder laten weten dat ze lief is :) Ze zal dit gebaar zeker waarderen, mooie kaart Daphne!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kaartje Daphne, dat zal zeker gewaardeerd worden.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi Daphne
    Ah wat lief voor je moeder.....
    Mooi kaartje met lieve kleurtjes, leuk die details zoals dat knoopje van klei
    Geniet van jullie vrije dagen!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi fleurige kaart, zal je moeder heel blij mee zijn.
    Geniet van het lange weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zie al dat je moeder het fijn en mooi vindt, daar doe je het voor. En terecht, want een mooie kaart! Dank je wel voor het meedoen met DCL,Daphne.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart in prachtige tinten!
    Bedankt voor je deelname aan onze uitdaging op het 4 Season Challenge Blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi! En heel gaaf dat zelfgemaakte hartje! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke kaart!
    Bedankt voor het meedoen met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen