vrijdag 3 mei 2019

Bedankt

Vandaag een kaartje die ik maakte voor de camping buurvrouw van mijn ouders.
Ik kreeg van haar een hele grote tas vol met (restjes) wol/garen, omdat ze wist dat ik het soms ook leuk vind om te haken.
Er zaten veel leuke bolletjes tussen, dus ik kan me weer fijn uitleven.
Een bedank kaartje vind ik dan wel op z'n plaats:
Ik gebruikte de challenge van De Egel, #77, lift een kaart.
Ik maakte de kaart in mooie roze tinten.
Met licht/zacht groen en bloemen op de kaart.
Dit vragen ze bij Carlin's kaartenparadijs, #10.
Dit blog heeft altijd leuke challenges, net een dubbel thema.
Vorige maand waren er maar weinig deelnemers, wat erg jammer is.
Ik deed ook niet mee, de maand was zó voorbij en ik had geen kaart klaar.
Maar dat gebeurd mij deze maand niet, ik dacht, als ik dan toch ga knutselen, maak ik meteen een kaart en gebruik hun challenge daarvoor😉, ben ik mooi op tijd deze keer.
De bloemen die op de kaart zitten kreeg ik, samen met een felicitatie kaart, destijds opgestuurd van Danoesja, voor mijn verjaardag.
De kleine houten vogeltjes zijn van Xenos.

De kaart is vrij groot, ik gebruikte de grote snijmal van Action, maar omdat mijn ouders de kaart meenemen is de maat niet zo belangrijk om rekening mee te houden.

Mijn kaart link ik bij:
De Egel #77, kaart liften
Carlin's Kaarten paradijs: #10, kleuren tabel en bloemen (Ik gebruikte zacht en hard groen, roze en een klein beetje geel).

Ga ik nu de bolletjes wol eens uitzoeken en opbergen.
Ik kan voorlopig wel weer vooruit.

11 opmerkingen:

  1. Dat is een hele mooie kaart Daphne. Leuk met het label en de vogeltjes erop. Bedankt dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs. En ik kan me voorstellen dat het niet iedere maand lukt om iets te maken, geeft niet hoor.
    groetjes,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi Daphne
    Leuke vrolijke kaart heb je gemaakt en fijn dat je wat bolletjes wol hebt gekregen!
    Tzt zullen we de creaties wel weer zien!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieve zachte kleurtjes voor deze geslaagde lift-kaart Daphne. Daar zal de camping-buurvrouw zeker blij mee zijn en wat lief dat ze aan jou dacht met de restjes wol.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Fijn weekend vast.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je moet de bolletjes niet opbergen, maar opHAKEN! Ik zie het resultaat graag tegemoet, haha!
    Leuke kaart maakte je, die zal zeker gewaardeerd worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk Daph, ze zal het zeker waarderen.kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lief zo'n kaart als bedankje.
    Restanten bolletjes zijn altijd fijn om te krijgen.
    Twee blije mensen ;-).
    Groetjes, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is zo gaaf!! Mooi met die vorm. Lief van je dat je als bedankje voor de wol en katoen zo'n leuke kaart meegeeft!. Jij kan weer vooruit en de buurvrouw van je ouders is vast en zeker heel blij met de kaart. En wij ook, hoor. Dank je voor het meedoen bij de Egel.
    Ik las bij Carlin al dat je een beetje baalde dat je niet mee kon doen aan de afgelopen challenge....ben je nu heel mooi op tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie fleurige en toch zachte kaart!
    Dat wordt vast weer een haakprojectje of zo! Altijd leuk schenkingen!
    Fijn weekend. X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een bofkont ben je om zo'n tas vol bolletjes te krijgen! Dat is veel leuker dan zelf kopen; lekker snuffelen en bedenken wat je er van kunt maken.
    De kaart die je maakte is geweldig leuk! De vorm, de afgeronde hoeken, de kleurtjes.. Helemaal mijn smaak.
    De dame werd daar vast en zeker erg blij van...
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk dat je er weer bij bent voor onze challenge.
    Het kan natuurlijk al wel eens gebeuren dat er vanalles tussenkomt.
    Je kaart is heel mooi gemaakt.
    Mooie kleurtjes gecombineerd en leuk gedaan met de stroken als achtergrond.
    Toffe bloemen.
    Een prachtig bedankje.
    Daphne bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !

    Carla (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Voor zo'n tas met inhoud is een bedankje zeker op zijn plaats. En je hebt een hele mooie gemaakt, waar ze zeker heel blij mee zal zijn.

    BeantwoordenVerwijderen