donderdag 23 mei 2019

52 WTC deel 18

Omdat ik toch leuk bezig was met de kaart voor de 2ling (zie vorige bericht), maakte ik ook meteen een kerstkaart voor de wekelijkse 52 WTC, met hetzelfde model:
Zo ziet de kaart er van boven uit.
 De tekst maakte ik met sticker woordjes.
Op beide zijkanten een klein kerstboompje.
 Ik vind dit een héél leuk modelletje,  met een leuk verrassingseffect binnenin.

Oh,  ik vergeet de voorkant te laten zien:
Het disign papier aan de buitenkant is anders dan aan de binnenkant,  maar het past wel mooi bij elkaar 
 De sterren sneed ik met mijn BigShot,  eerst uit glimmend ribbel karton, daarna steeds kleiner,  met zwart en groen en weer een piep klein rood sterretje erop.
Een stukje garen eronder maakt het net even af.

Morgen ben ik er weer.

19 opmerkingen:

  1. Wat een leuk model is dit Daphne, ik denk dat ik dit "meeneem" om met de meisjes op de camping te maken. Mooi kaartje geworden ook. Zijn je handen al schoon?😉😉 En hoe is het met je rug? Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schitterende kerstkaart, prachtig dit model, en wat heb je de kaart leuk aangekleed!!
    Gezellig dat je er bij bent vandaag bij 52WTC.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk modelletje is dit zeg. En mooi zo met de ster als blikvanger op de voorkant.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje heb je gemaakt Daphne! Erg leuk model heb je er voor gekozen!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart. De ster doet het hoed op de voorkant.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toffe kaart, Daphne! Heel leuk dat effect aan de binnenkant en die sterren aan de voorkant zijn ook al zo mooi.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vond je tweelingkaart al super maar in kerstuitvoering mag ie er ook zijn. Mooi gedaan!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goed idee om als je toch bezig bent er meteen eentje bij te maken in een kerstuitvoering. Leuk geworden, Daphne!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Als je toch al met tweelingen bezig bent is dit een logische voortzetting toch?
    Ze zijn allebei tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg leuk dat je dit model ook nu als kerstkaart hebt gebruikt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi hoi daphne
    Daar is tie weer, mooi uitgevoerd dit kerstkaaartje!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. prachtig kerstkaartje heb je met dit leuke patroontje gemaakt Daphne..
    groetjes Rosina
    DT52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze is ook mooi Daphne, leuk met het garen, mooi garen trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dit is idd een mooi model kaart. Je kunt je hier echt op uitleven lijkt me. Zowel deze als de 2-ling kaart zijn toppie.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ook als kerstkaart doet dit model het leuk Daphne. Mooie kerstkaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw, een prachtige kerstkaart, mooi model en papier, en die ster is supermooi ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat heb je dit weer prachtig gemaakt !
    Ook de voorkant is top !
    Groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart! Heel leuk model en ik ben er nog niet aan toegekomen. Kwam niet door de stofzuiger, die is al oud, maar je was in de war met mijn strijkbout! De stapel is weg en nu mag ik weer aan de freubel....

    BeantwoordenVerwijderen
  19. mooie kaart, het lintje is er heel leuk bij! Heb vroeger nog sjaaltjes gebreid met zo'n materiaal.
    Fijn weekend!
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen