zondag 12 mei 2019

Kaart op recept

Vandaag laat ik mijn kaart zien die ik maakte voor de challenge van K&K.
Of beter,  ik maakte een scrapling:
De basis is wit. 
Daarop plakte ik, volgens recept,  3 disigner papiertjes,  2 plaatjes,  de Mylo en de voetbal,  1 tekst en 4 dots.
Deze scrapling maakte ik voor onze middelste,  die ook Mylo heet 😊.
Om hem succes te wensen. 
Hij moest gisteren voetballen tegen de grote concurrent. 
En soort Feyenoord- Ajax,  maar dan plaatselijk zeg maar. 
Mylo is keeper en zit in de selectie van de voetbal vereniging hier in de buurt. 
De concurrent komt uit een dorp verderop en deze wedstrijden zijn altijd heel erg spannend. 

Spannend was het zeker...... tot de laatste seconde!!
Toen scoorde de tegenstander het 2de doelpunt en zo werd er verloren met 1-2.
Zo jammer en echt héél zielig,  de jongens zijn 15, 16 of 17 jaar en sommige gingen huilend het veld af. 
Ach ach,  dat breekt je moederhart kan ik je vertellen. 
Wat een spanning en wat een teleurstelling.

Nu is er voetbal (competitie) op tv,  daar is het ook heel spannend,  wie wordt er dit jaar landskampioen?
Mijn mannen zitten alle 3 vol spanning voor de tv,  ik ga naar even rustig knutselen,  ik wil er niet bij zitten,  hihi. 

Fijne zonnige-zondag-moederdag.

16 opmerkingen:

  1. En weer loop ik achter bij je hahahaha.
    Je hebt weer prachtige kaarten gemaakt en allemaal zo verschillend. Waar haal je toch de tijd vandaan om zoveel kaarten te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige scrapling heb je gemaakt Daphne, helaas hebben ze verloren. Leuk dat je met ons meedoet bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel leuk kaartje dat ook nog aan alle eisen voldoet.
    Klinkt hard maar de andere partij haalde opgelucht adem . . . (daar zitten ook moeders bij)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk geworden, Daphne. En wat jammer dat ze niet gewonnen hebben. Altijd zo spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart voor hem.
    Jammergenoeg niet gewonnen. En ja, dat doet ook wat met je moederhart ;-) ... dat snap ik.
    Groetjes, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nu onze jongste de deur uit is gaan de voetbalperikelen een beetje aan ons voorbij :) Zo'n mooie scrapling van moeders maakt het leed hopelijk weer een beetje goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie scrapling volgens het recept, leuk voor Mylo!
    Dankjewel voor het meedoen aan de challenge bij Knutsels en Kadootjes.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is echt super!! Wat een leuk geheel is het geworden. Helemaal volgens recept.
    En hier wordt eigenlijk nooit voetbal gekeken. Peter houdt er niet van, Guus al helemaal niet. Schoonzoon Clemens was niet mee met Willemijn voor moederdag, omdat hij bij Heracles zat. Staan ze met 4-2 voor, verliezen ze nog met 5-4. Blij dat ik al die emoties niet heb...maar van je zoon is het wel heel sneu! Lijkt Ajax wel van afgelopen woensdag....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo een leuke & unieke kaart Daphne 💚😉
    Fijne start van de week ... liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi hoi Daphne
    Superleuke kaart heb je gemaakt!
    Ah, toch wel sneu dat ze hebben verloren met voetballen....
    Wij hebben niks met voetballen, de kinderen van Sarina mijn dochter, zijn ook voetballertjes en hun papa is hun trainer.
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jijzelf ook veel succes met deze kaart bij de challenge. Maar ik weet zeker dat je hoge ogen gaat gooien.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk kaartje! Jammer dat het net niet genoeg geluk bracht. Volgende keer beter.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wat jammer van het voetbal voor de boys, je gaat voor winnen en dan net op het laatst, dat is echt jammer. Je kaartje is perfect en is precies volgens recept. Wat lief dat he dit voor he zoon hebt gemaakt. Leuk dat je mee doet bij K&K , groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind je scrapling te gek, wat heb je het recept leuk toegepast. Jammer dat de jongens (geen meisjes in het team?) verloren hebben. Prachtige kaart maakte je met je gewonnen stempels, heel lieflijk.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel toffe scrapling voor je zoon! Jammer dat ze dan op het laatst nog verloren hebben. Hard voor de verliezers, én voor het thuisfront...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig deze scrapling! Dank je wel voor je deelname bij K&K. En nu weet ik waarom Mylo zich zo rot voelde. Dat is ook echt niet leuk. Weet er alles van. We zitten niet meer in de wedstrijden. Gelukkig maar want moeders had meer de zenuwen dan zoonlief zelf 😁😉

    BeantwoordenVerwijderen