maandag 27 mei 2019

Droevig bericht.

Vanmorgen kreeg ik een droevig bericht.
Een instructrice van de sportschool, waar ik vrije fitness doe,  is op 36 jarige leeftijd plotseling overleden.
Wat een verdriet voor het hele team van de sportschool,  wat kan het leven soms oneerlijk zijn.

Ik maakte speciaal voor het team een kaartje:
Witte basis kaart.
Lila papier erop.
Daarop een stukje wit,  wat ik met een embossing folder heb bewerkt.
Daarna de tekst gestempeld op een stukje gekleurd papier,  wat ik zelf maakte,  met ecoline.
Dat weer gemat op zwart en verhoogd op de kaart geplakt.
De vlinder gestempeld op een zelfde stukje ecoline gekeurd papier en uitgesneden met mijn BigShot.

Bij De Egel vragen ze om een condoleance kaart.

Morgen ga ik de kaart persoonlijk brengen........
Ik ben er stil van.





15 opmerkingen:

  1. Dat is wel schrikken. Zo jong, zo sportief en dan dit. Je hebt een hele mooie kaart gemaakt en ik denk dat deze heel goed ontvangen zal worden. Sterkte morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje...dat is zeker een bericht waar je stil van wordt.
    Erg mooie kaart en veel sterkte gewenst morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van zulke berichten wordt je ook stil, wat onwerkelijk en wat jong! Je kaartje is mooi en stijlvol voor de gelegenheid.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tjonge, dat is jong! Je hoeft niet oud te zijn om te sterven, dat blijkt maar weer eens...
    Je maakte een mooie kaart, meeleven doet altijd goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh nee, zo verschrikkelijk! Jouw mooie kaart zal wat troost kunnen bieden. Voor jou ook sterkte ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh vreselijk! Zoiets is toch niet te bevatten! Wat een naar bericht. Je kaart voor het team is wel heel mooi. Dank je wel ook voor het meedoen aan onze challenge van de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een triest bericht!
    Je maakte een mooi rouwkaartje!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dan staat je wereld even stil als je zo'n bericht krijgt. Zo jong nog. Veel sterkte voor de familie.
    Een mooi rustig kaartje heb je gemaakt.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Daphne
    Wat erg zo'n bericht, woorden schieten dan tekort....
    Mooi stijlvol kaartje heb je gemaakt
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat erg! Daar schrik je toch weer van, zo jong nog. Ik snap dat je er stil van wordt Daphne. Je mooie kaart zal zeker steun bieden aan het team.
    Dank je wel voor je deelname aan de Egel-challenge en sterkte ook voor jou.
    Lieve groetjes Miranda (dt-De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is om heel stil van te worden...
    Sterkte.
    Je kaart vind ik heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een triest nieuws ! Je kaart is wel mooi geworden en zal zeker geapprecieerd worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat verdrietig ...
    Zo'n mooi kaartje is een lieve steun voor hen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heftig. Mooie kaart heb je gemaakt.

    Groetjes,
    Renske

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een vreselijk verdrietig bericht. Daar ben je dan zo mee bezig he, om dan een kaart te maken kan ook helend zijn. Hij is mooi geworden. Fijn dat je deze uitdaging van de Egel bent aangegaan. Dank je wel voor het meedoen. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen