donderdag 2 mei 2019

52 WTC, deel 15, Maandchallenge.

Bedankt voor de leuke reacties op mijn vorige bericht.
Ik moest wel lachen, ik voelde mij een beetje schuldig omdat ik zo'n last had van het feit dat ik geen internet had, maar ik las wel dat vele van jullie daar ook last van zouden hebben.
Wat zijn wij verwend hè,  met dat internet.
Maar ook, wat is onze wereld groot geworden!!

Ik heb nog steeds "vakantie" en dus lekker veel tijd om te knutselen.
Daarom maakte ik, net precies, mijn kaart voor de maand challenge van 52 WTC.
Het is een sketch dit keer, wat ik altijd erg fijn vind.
Nadat ik wat papiertjes bij elkaar heb gezocht en weet welk plaatje of stempel ik ga gebruiken is de kaart daarna zo klaar.
Zo ook vandaag!
Een echte Kerst kaart,  met een zwarte basis kaart, sneeuw en sterren.
Een plaatje, gevonden op een oude kalender, van ski-stokken die in de sneeuw staan en een tekst erop en klaar is mijn kaart.

Deze kaart stuur ik met kerst naar vrienden die altijd op wintersport gaan😊.

Doordat het niet zo mooi weer is zijn wij lekker thuis en niet op de camping.
Ik ben maar aan het schoonmaken en opruimen geslagen.
En, natuurlijk, lekker veel knutselen.
Ik heb al een mooi voorraadje kaarten gemaakt,  ik kom dus gauw weer terug hier op mijn blog.

18 opmerkingen:

  1. Het is inderdaad heerlijk knutselweer Daphne. Lekker binnen. Leuke kerstkaart heb je met de sketch gemaakt, leuk plaatje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een gave kaart heb je gemaakt met de sketch.
    Ja lekker thuis dan maar aan de knutselen en een beetje rommelen, is toch ook heerlijk.
    leuk dat je meedoet met de uitdaging.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kerstkaart met de sketch, heerlijk winters! Leuk dat je meedoet met onze challenge op het 52WTC-blog, dankjewel.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart, heel mooi papier en een passend plaatje ! Ja, de volgende dagen is het echt knutselweer ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En je gaat maar door met kaarten maken. Ik kan je niet meer bijhouden hihihi.
    Ik kan op mijn Ipad niet meer reageren, kan niet inloggen om de een of andere duistere reden, dus moet achter laptop gaan zitten en dat doe ik niet iedere dag.
    Deze kaart is weer eens iets heel anders, voor de sportieveling die in het buitenland kerst viert.
    Ik kan me voorstellen dat je niet op de camping zit met die koude weer. Wanneer wordt het nu eens echt voorjaar????

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi is je kerstkaartje Daphne, leuke details erop en de sketch prachtig uitgewerkt

    bedankt voor je deelname
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kerstkaart Daphne, heel geschikt voor wintersporters. Het weer is inderdaad niet zo heel fijn om op de camping te zijn, je thuis vermaken kan ook heerlijk zijn toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook thuis zijn kan heerlijk zijn. Je besteed je tijd goed en ook nog aan de freubel geweest. Leuke sketch en mooie kaart. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke, vrolijke kaart met deze sketch, helemaal geschikt voor de wintersporters. Gave vlaggenlijn maakte je om op te sturen naar Portugal, die zal daar zeker in de smaak vallen.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Toffe kaart! Opruimen en knutselen dat kan ook fijn zijn. Als het dan toch slecht weer is, moeten we maar genieten van lekker thuis zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart! Heerlijk werken zo'n schets. En ik vind het altijd mooi om te zien hoe verschillend de kaarten dan toch nog zijn terwijl ze allemaal dezelfde basis hebben.
    Veel succes verder met opruimen en schoonmaken. En met knutselen natuurlijk!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die een ziet er leuk uit! goed gelukt!
    Nu wil ik ook ga skien...
    groetjes Sandie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaart Daphne, heerlijk dat jij nog vakantie hebt. Geniet er nog van.Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi hoi Daphne
    mooi kerstkaartje heb je gemaakt!
    Geniet van je vrije dagen lekker!
    Liefs martha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig kaartje heb je gemaakt met de sketch! Top!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk dat je van een "oude kalender" zo'n mooie kaart hebt gemaakt!
    Fijn weekend.
    Groetjes, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  17. tof kaartje, jammer dat je niet op de camping kan, maar wel leuk dat je nu wat kan knutselen...
    Fijn dat je meedoet met onze challenge!
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen