dinsdag 7 juli 2020

Een Kleinkind.

Deze kaart maakte ik voor een blogvriendin die oma is geworden van een lief klein meisje.
Soms vind ik CAS kaarten heel moeilijk om te maken, ik wil er meestal teveel aan toevoegen waardoor het niet meer CAS is.
Bij deze kaart heb ik me ingehouden, klaar is klaar, niks meer aan doen.
Een leuk disign papiertje, wat echt bij een meisje past.
Gemat op zilver, zodat het heel feestelijk wordt.
Een leuk stempeltje en wat glittertjes.
De tekst vond ik bij Ali.
Ik heb daar nog nooit iets besteld, ik wilde het eens proberen.
Ik moest er héél lang op wachten,  meer dan 2 maanden, maar toch ben ik blij dat ik ze besteld heb.
Helaas heb ik nog een setje besteld en dat is nog steeds niet binnen.
Het voelde een beetje gek voor mij, de CAS kaart CAS houden, dus maakte ik aan de binnenkant nog wat leuks😍, hihi,  nu is het CAS, maar toch helemaal af voor mijn gevoel.

Gisteren zijn we naar de camping vertrokken.
De vrienden van Mylo druppelde langzaam binnen, letterlijk,  want sjonge jonge, wat een regen. Stort buien waren het.
Arme pubers!
Maar 's avonds kreeg ik een appje, alle tentjes waren opgezet en ze zaten met elkaar lekker aan een warme maaltijd.
Ook wij hadden veel regen én wind!!
Bah, niks aan om de vakantie zo te beginnen.
Maar ach, alles is anders dit jaar, dus dit past er dan ook goed bij😉.

Challenges:
CAS(E) This Sketch, #379, Sketch.
Alphabet Challenge, #G, Glitter and Gems, 2de inzending.

24 opmerkingen:

  1. Mooie kaart, ik hou ook van CAS-kaartjes, maar ze maken dat vind ik ook enorm moeilijk...
    Hier gisteren heel de dag zo'n, wel veel wind. 3 machines was buiten gedroogd...
    Fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ook moeite om een CASkaart te maken. Er moet altijd meer op. Maar dit is een bjoetie en er hoeft ook echt niet meer op. De opa's en oma's vliegen de pan uit. Dat is weer een volgende fase waar je in terecht komt. Ik hoop ooit oma te worden maar laat ze nog maar even genieten van hun vrije tijd 😉
    Jammer van die dikke regenbuien. Ik hoop dat het vandaag wat droger blijft. Leuker voor de jongens en voor jullie. Wij maken er een dagje Ikea van. Heb toch nog te weinig kastruimte 😂 'T is maar goed dat ik alleen mijn Aygootje heb, daar past gewoon niets in.
    Fijne dag op de camping!
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super gedaan! Een echte CAS kaart....ik vind het knap. Krijg het nooit voor elkaar.
    Het weer lijkt vandaag een stuk beter dan gisteren. De zon schijnt hier zelfs af en toe!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief kaartje is het zo geworden, Daphne.
    Ja...het lijkt wel herfst, niks aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi CAS-kaartje!
    Hopelijk knapt het weer snel op, dit is niet zo gezellig als je vakantie hebt....
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig CAS kaartje top vind ik het. Ook de binnenkant zo lief. Ach die regen, de jeugd vermaakt zich wel.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige CAS kaart Daphne, ik mag ze graag maken en ja het is de kunst van het weglaten....ik vind een kaart gauw te druk...dus dat tref ik🤣🤣

    Het is inderdaad niet echt camping weer, ik heb zelf een weekje vrij..zei al gekscherend heb herfstvakantie

    Het is niet anders, zoek lekker me hobbykamer op en struin wat op internet...wel gevaarlijk...allemaal leuke spulletjes🙈

    Geniet van je vrij zijn ondanks de regen en wind.

    Leave groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi dit Caskaartje, Daphne!
    Ook ik heb moeite methet maken van dit soort kaartje, ik vind jouw versie heel goed gelukt!
    Ook het binnenkant zo schattig metdat stempelafdrukje!
    Ja voor Ali heb je lange adem nodig....Richard besteld er nogal eens wat en dan mag ik meestal ook wat meebestellen altijd leuk als er een pakje binnenkomt...
    Oja gisteren was van tijd tot tijd nat, wel fijn dat de jongens zich goed vermaken toch....op de camping is regen niet altijd leuk...ik was gisteren in de namiddag met Saartje gaan fietsen, toen zat ik dus ook midden in zo'n regenbui, terwijl buienradar droog aangaf....gelukkig kon ik Saartje in een dekentje wikkelen, alleen haar kopje was nat en zelf was ik tot mijn onderbroek drijfnat hihihi thuis meteen lekker warm gedoucht ....
    Hopelijk zijn de komende dagen mooi en droog voor jullie op de camping...veel plezier!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk caskaartje! En gaaf dat je aan de binnenkant toch nog even los bent gegaan, dat is nu een extra verassing voor de ontvanger. Ik moest wel lachen om het plaatje aan het einde van je blogpost, ik hoop niet dat het zo erg was! Volgende week wordt het allemaal een stuk beter dus nog even geduld...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je CAS kaartjes is erg leuk! Dit jaar ben ik ook begonnen met bestellen bij Alie, ja dat is soms heeel lang wachten, wel balen want je wilt ermee aan de slag, geduld wordt echt getest hier.
    Heb er nog eentje die moet binnen komen van begin april.
    Balen van de regen, hopend blijft het verders redelijk droog.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Uhm, is jouw avatar-plaatje niet ietwat overdreven? 🤥
    Je kaart ziet er prima uit, lief met dat konijntje aan de binnenkant.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke CAS kaart, duidelijk te zien dat het een kleindochter betreft :-)
    Wees blij met die regen, we hebben nog heel wat nodig, anders kun je straks niks meer bakken . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Als niet kaartenmaker zegt CAS me niets hihihi, maarik begrijp dat het rustig moet blijven, en dat is je goed gelukt. Mooie kaart is het geworden.
    Jammer dat de vakantie zo nat moet beginnen, maar de jongens zullen zich best vermaken. Helaas blijft het nog een paar dagen zo, het weekend zou het beter moeten worden. Sterkte er maar mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb geen idee wat CAS betekent maar ik vind het een leuke kaart!

    Veel plezier op de camping, ondanks de regen.

    Groetjes,
    Renske

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jou cas kaart is goed gelukt. Ik hou er wel van, en ik begrijp jou gevoel. Je wilt er nog meer op kwijt. Ik gebruik hier ook wel embossing bij, dat geeft een mooi effect of wat sequins, dan ukt het meestal wel. groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik moest zo lachen, toen ik je eerst deel van je bericht las en toen de binnenkant zag! Je kon het toch iet laten, hahaha. Hij is heel leuk! Zowel buiten als binnenkant!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh ja, het weer....mmmmm.. niet ehct weer vor op en Nederlandse camping. Maar het wordt langzaam beter!

      Verwijderen
  17. bij Ali duurt het altijd wel een tijdje maar nu extra lang. Wij hadden bij een andere Chinees een vogelbadje besteld en hebben daar ook maanden op moeten wachten. Maar goed het is toch uiteindelijk gekomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dit mooie kaartje is vandaag bij mij toegekomen.
    Daphne ik vind dit super lief van jou dat ik dit mocht ontvangen, dank je wel.
    Mijn woonkamer begint een roos kleurtje te krijgen, leuk dat is eens wat anders.
    Op post uit China moet je dikwijls lang wachten.
    2 maand is normaal.
    Ik heb nog een bestelling van een stempelsetje van eind vorig jaar dat ik nog niet ontvangen heb. Corona dacht ik dan, het zal niet meer toekomen, maar vorige week heb ik van diezelfde bestelling toch nog wat toegestuurd gekregen. We blijven hopen dat het andere ook nog komt.
    Fijne vakantie.
    Aan het weer kunnen we toch niks veranderen en wat voor de ene goed is, is voor de andere slecht, dus geniet en maak er het beste van.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een super CAS kaartje, ik ben er fan van.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Goed gelukt hoor je CAS kaart, de binnenkant is zo schattig. Met de regen vandaag heb ik wel aan je moeten denken, het wordt altijd zo kil als het regent als je onder tentdoek zit vind ik. Heb je wel knutselspullen mee ;-)?

    BeantwoordenVerwijderen
  21. vind ik ook, gewoon zo laten want mooi geworden en niet te druk.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Het is je goed gelukt! Mooi! Gisterenmiddag kwam de zon er hier door, vandaag start de dag weer met regen. Misschien bij jullie dan zon?

    BeantwoordenVerwijderen
  23. A really striking design.

    Thanks for joining us at the Alphabet Challenge.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen