donderdag 9 juli 2020

Kerst kaart.

Elk jaar verstuur ik kerstkaarten, maar heb ook altijd wat nieuwjaarskaarten liggen.
Handig, want soms ben ik te laat met versturen of ben ik iemand "vergeten", die kan ik dan een nieuwjaarskaart sturen. 
Afgelopen week was ik leuk bezig met mijn HAPPY stans en dat bracht mij op een idee:
HAPPY 2021!!
Kan ook natuurlijk😊.
Basis gesneden uit wit. 
Ik gebruikte echt winter papier met mutsjes en de hoed van de sneeuwman. De letters gemat op zilver, voor een bling bling effect. 
2021 Gesneden uit rood met mijn BigShot en gemat op zwart.
Toen was mijn tijd op, dus verder heb ik niks meer aan deze kaart toegevoegd. 
Ik ga zeker meer van deze kaarten maken, maar dan voeg ik iets meer toe. 
Een kerstboompjes of een sneeuwpop bijvoorbeeld. 
Het is meer mijn eigen gevoel, want eigenlijk is deze kaart leuk zoals het is, voor iemand die niet van teveel poespas houdt. 

Fijne donderdag.
Vandaag eindigt de logeer partij van Jade met vriendin. 
Ze hebben het leuk gehad met elkaar. 
Doet mij als moeder ook goed, dat mijn kind iemand heeft waarbij ze totaal zichzelf mag zijn! 
Ik hoop dat de dames, later, als ze 88 zijn, nog steeds zoveel lol hebben met elkaar in het bejaarden tehuis😂.
Challenges:
52 WTC., Wekelijkse Kerstkaart. 
CHNC, #497, Kerstkaart, optie: voor man of jongen. De hoedjes maken het geschikt voor een mannelijke kaart.



27 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee om de happy stans op deze maner ook voor kerst te gebruiken.....dat kan zeker wel....leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke kaart, Daphne. Goed bedacht, met Happy 2021!
    En mooi papier heb je gebruikt.
    Gezellig zo'n logeerpartij van twee vriendinnen.
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart! Door het dp hoeft er niet meer op deze kaart. De rode cijfers maken het helemaal af.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart, ziet er erg feestelijk uit, zo kun je 2021 goed ingaan. Zelf heb ik de 'jarig' stans, ik vind het wel eens lastig om de kaart verder te versieren, want ik vind dan wel dat de tekst goed leesbaar moet blijven, heb jij dat dan ook?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel slim gedaan, Daphne!
    Mooi kaartje geworden!
    Ja fijn als je kinderen goede vrienden hebben, mijn kinderen hebben ook vrienden waar ze samen mee in de zandbak hebben gespeeld en waar ze letterlijk alles bij kwijt kunnen en zonder oordeel er voor elkaar zijn, dat is pas echte vriendschap! Soms is dat ook gemakkelijker dan eigen familie......
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een gave nieuwjaarskaart Daphne en omdat het dessin-papier al vrij druk is hoeft er niet meer op vind ik. Zo is "happy" ook nog duidelijk leesbaar.
    Gezellig je weer te zien bij 52 weeks to Christmas.
    Lieve groetjes Miranda dt-52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ok , dit is echt leuk !
    Nooit aan gedacht van deze stans een nieuwjaarskaart te maken !
    Ga ik ook eens doen!
    Dank voor het idee !
    Groeten Ineke
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wonderful Christmas card. Thanks for joining us at the CHNC Christmas Weekly this week for our "Anything Goes, optional " or a Man or a Boy" challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi!!!!!

    Goed idee van Daphne, je brengt vele weer nieuwe inspiratie.

    Heb je al een selfie gemaakt?? Kan deze vergelijken met mijn kerstkat🤣🤣🤣🤣

    Lekker genieten van je herfstvakantie op de camping.
    Maandag schijnt de zon en mag ik werken😔

    Leafs fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Toch leuk die letterstansen, eens op mijn verlanglijstje zetten ;) Mooi kaartje Daphne.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig kaartje Daphne! Leuk hoe het drukke DP goed tot zijn recht komt zonder overweldigend te zijn. Je brengt mij op een idee.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De kaart heeft zeker niet meer nodig, het papier is al druk genoeg. Zo is het heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig kerstkaartje met deze tekststans gemaakt Daphne...ook mooi designpapier gebruikt...KNAP gedaan!!!
    Groetjes en een fijne donderdag
    Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een leuk kaartje en ja met deze "happy" kun je natuurlijk meerdere kanten op! Heel goed gevonden en het papier is leuk van zichzelf, dus hoeft inderdaad niet veel mee bij! fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh, wat is dat leuk gedaan, en een super idee voor een Nieuwjaarskaart ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super leuk voor een nieuwjaarskaart. Leuk papier ook.
    En ja hopelijk duurt de vriendschap heel lang. Ik ben nog geen 88 maar ben al een heel eind op weg met mijn vriendschap met mijn vriendinnetje van vroeger. Als bijna 54 jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat fijn dat die meiden het zo leuk hebben gehad de giegels! Jammervoor zehze dat het voorbij is.
    Dat kaartje is echt heel leuk! Ik wil die stans wel een keertje lenen van je.
    Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ook weer zo'n geweldige kaart met die leuke HAPPY stans.
    Heel mooi gemaakt Daphne.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat geweldig leuk die HAPPY stans, meer heeft de kaart toch niet nodig ? Misschien is hij voor je gevoel te snel klaar, maar ik zou hem zeker zo laten...Wat fijn voor de meiden dat ze een leuke tijd met elkaar gehad hebben. Bedankt dat je mee doet bij 52 WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Deze kaart heeft echt niets meer nodig hoor. Het papier is al druk en leuk genoeg en dan nog die rode cijfers als eyecatcher. Nee hoor niks meer aan doen zijn super mooi.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. tof papier op je Happy-kaart, hopelijk wordt 2021 wat happy"er dan 2020... ! Ik probeer je idee te onthouden, niet iedereen is kerst-liefhebber...
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super hoor je kerstkaart!! Tuurlijk kan dat zo met Happy!
    En fijn dat het een geslaagde week was.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuk! Laten we hopen dat 2021 vlotter verloopt. Fijn al die logeerpartijtjes, vrienden die mogen camperen. Best mum ever! X

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gezellig zo'n logeerpartij. Jouw gevoel erbij kan ik me goed voorstellen. Fijn zo'n vriendin.
    Leuke kaart. Grappig wat je schrijft over wel of geen extra details toevoegen ... voor de één wel en voor een ander is dit genoeg (ik behoor tot de laatste categorie ;-))
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Geweldige kaart. Als je die krijgt vergeet je meteen dat er met de kerst geen was.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. altijd leuk, die grote letters ! een mooi en geslaagd kaartje zo
    grtjs, Martina DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen