dinsdag 21 juli 2020

Hoera, Lila💜 is 2 jaar.

Vandaag is deze lieverd dan echt 2 jaar.
Zoals ik gisteren schreef,  ik haakte wat vlaggetjes voor haar. 
Omdat haar baas vandaag zou gaan werken (hij gaat dan bakken, zodat mijn man een dag vrij heeft) bedacht ik dat het leuk zou zijn om de vlaggetjes in de tent te hangen.
Op het allerlaatst bedacht ik nog dat ik letters op de vlaggen wilde maken:
LILA 2 JAAR. 
Omdat ik nog maar 5 vlaggetjes had moest ik dus nog even flink door haken.
Maar, het is gelukt! 
De letters heb ik thuis al uitgesneden met mijn BigShot. Natuurlijk gebruikte ik hiervoor lila vilt. 
Gisteravond, toen Jesse in bed lag, heb ik ze op de vlaggen geplakt, alles aan een lijntje geregen en dat opgehangen in de voortent. 
Toen Jesse vannacht om 4 uur (!!!!!) wakker werd liep hij er zo tegenaan😍.

Ik wilde ook nog iets voor Lila haken, maar "mevrouw" vindt iets om haar nek niet zo fijn, dus dat idee heb ik laten varen. 
Ik kocht nu en kleinigheidje voor haar:
Want zwemmen vindt ze wel te gek!!
Nu kan ze haar nieuwe speeltje ophalen en weer terug brengen, voor een snoepje😍.
Labradors, zwemmen en eten.....DE perfecte combinatie😉
Fijne dag. 
Het is hier lekker zonnig, dus we gaan genieten van onze laatste vrije dag. 
Morgen weer aan het werk, maar dat is morgen pas. 🤗

19 opmerkingen:

  1. Wat heb je dit leuk gemaakt Daphne!
    Leuk speeltje voor Lila heeft ze veel plezier van.
    Geniet nog even word een mooi dag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo leuk! Je hebt niet alleen een schat van een hond, maar je zoon is het ook... heerlijk als je dat toch voor je vader doet... Wat zal hij verrast geweest zijn met die prachtige slinger...
    Fijne dag vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig, zo'n slinger! Leuk voor Jesse zo, tof dat hij het brood bakt zodat jullie nog even kunnen genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je de naam op de vlaggetjes hebt gemaakt, super idee van je.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat heb je echt superleuk gemaakt.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een leuke verrassing zowel voor de hond als het baasje! Super hoor hoe je dat gemaakt hebt! Geniet nog van je vakantie en
    groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ahhhh wat een schatje, Lila gefeliciteerd!!!
    Wat heb je een mooie slinger gemaakt. Heel feestelijk.
    Lila is goed verwent met zo'n mooi speeltje.
    Nog een fijne avond, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk gemaakt Daphne! De voortent ziet er feestelijk uit. En Lila is een lieve blije hond, je ziet het meteen op de foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie vlagjes voor Lila en je zoon. Ook lief dat hij twee dagen waarneemt.

    Lila is een prachtige hond en lijkt me superlief.
    Heeft ie al getrakteerd 😉😉

    Leafs fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke vlaggetjes voor Lila, gefeliciteerd met haar tweede verjaardag. Heerlijk die foto's van haar te zien spelend in het water. Daar wordt een mens toch blij van?
    Werk ze weer.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie foto´s en wat een leuke vlaggetjeslijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Van harte gefeliciteerd met Lila, Daphne!
    Wat een heerlijke hond is ze toch, zo Levenslustig heerlijk als je hond gaat zwemmen!
    Saartje gaat nietzwemmen dit weigert ze pertinent in bad staat ze een aantal keer per jaar toe, maar daar wordt ze niet happy van, wel het föhnen en nadrogen en kammen, mevrouw is echt een dametje dan....
    Labradors zijn van huis uit vissershonden vandaar dat zwemmen natuurlijk....
    Leuk dis gehaakte vlaggenlijn, daar was Jesse blij verrast mee, denk ik zo!
    Voorvandaag werkse en fijne tijd!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ahhh gefeliciteerd met Lila, twee jaar al weer! Wat een superleuke verrassing heb je gehaakt, geweldig! Bedankt voor je mooie kaartje, echt superlief!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hieperdepiep Hoera!!! Van harte gefeliciteerd met Lila. Wat gaat het snel. Helemaal puppie af nu. Wat hebben jullie toch een heerlijk plekje op de camping. Dat uitzicht alleen al. Wij blijven thuis. We zijn lekker in de tuin bezig en elke dag trek ik wel naar mijn hobbyhokkie. Morgen komt GerJanne bij me. Ze is in de buurt. Even bij kletsen op 1.5 meter en natuurlijk freubelen.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een heerlijke plek op de camping hebben jullie. Fijn dat dat weer kan hè? Ook een top plek voor Lila. Wat een lieve kop heeft ze en zo leuk om haar in het water bezig te zien. Leuke slinger heb je voor haar gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hip hip hoera voor Lila! Wat een leuke slinger! Vooral die lettertjes erop. Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hieperdepiep voor Lila, met een pootje van Suus (ook nét jarig geweest, 6 jaar geworden) en Briepie (in mei 5 geworden) voor haar verjaardag!
    Leuk gedaan, zowel voor Lila als voor je zoon!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gewoon super! He koos echt wol die helemaal bij lila past. Heel mooi gedaan#x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd nog met Lila. Wat een leuke vlaggetjes heb je gemaakt. Welke mallen heb je gebruikt voor de letters?? De kleuren van de vlaggetjes passen precies bij lila haha.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen