donderdag 16 juli 2020

Kerstkaart.

Vandaag een snel berichtje.
Gisteren is het weer gelukt om een kerstkaart te maken die ik nu wil plaatsen.
Het disign papier is van SU.
 De tekst gesneden met mijn BigShot en op een label geplakt.
De sneeuwpop heeft een heel mooi laagje.
Hier en daar nog een glittertje.
Een snelle kaart, met een bijbehorend snel berichtje😂

Challenges:
52 WTC.
CHNC, #498, Kerstkaart,  optie,  gebruik rood.
GCC, #3, Kerst in Juli.

Tot mijn blijdschap zag ik dat ik een top 3 plaatjes bemachtigd heb bij

Met DEZE kaart!!
Leuk, want zoals ik al eerder schreef,  CAS kaarten vind ik vaak erg lastig om te maken.

Vandaag ben ik aan het werk, had even pauze maar dat zit erop.
Heerlijk om even wat te drinken, ik kan er weer een paar uurtjes tegen nu.




23 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart, Daphne, lekker vrolijk! Gefeliciteerd met je toppertje!
    Fijn dat je weer meedoet bij 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een snelle maar wel heel leuke kaart! Mooie papiertjes en een heel leuk plaatje.
    Werkse de rest van de dag!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kerstkaartje, Daphne!
    Lekker werken vandaag!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kaartje Daphne...
    Gezellig dat je er weer bij bent deze week.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je snelle kaartje is heel mooi!
    En gefeliciteerd met je toppertje.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk je snelle kerstkaartje. Gefeliciteerd met je toppertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Snelle kaart, snel berichtje, dan ook een snelle reactie: leuk!
    Haha, nee hoor, heel leuke kaart. Werkse nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg leuke kerstkaart, Daphne.
    En gefeliciteerd met je toppertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooi en snel kaartje!Leuk die sneeuwpop! Fijn dat je meedoet met 52WTC, groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. En ook bedankt voor je deelname aan GCC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi kerstkaartje met grappige sneeuwpop en leuk papier.
    Gefeliciteerd met je Toppertje.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh, wat een leuke kaart, mooi papier en een leuke sneeuwpop ! Proficiat met je toppertje ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel leuk kaartje weer Daphne! Handig om een snel kaartje te kunnen laten zien. Werk ze maar weer!
    En wat gaaf dat je in de top stond met je cas kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kaart, met leuk papier. En gefeliciteerd met je top-notering! Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  15. proficiat met je toppertje, altijd leuk, maar zeker als het een kaartje is waar je wat extra voor moest doen...
    leuke sneeuwpopkerstkaart, en wat heb je leuk papier gebruikt met die hoedjes en wintermutsen!
    Blij dat het kaartje aangekomen is, de post heeft er zijn tijd voor genomen...
    Groetjes
    Nancy 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke sneeuwman op je kaart! Ik houd van deze kleurtjes voor kerst. Ik ben nog niet echt begonnen met mijn kerstkaarten maar als ik dit zie krijg ik er wel zin in! Proficiat met je plaatsje in de top 3, blijkbaar ben je beter in CAS kaartjes als dat je zelf denkt! Fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat heb je dit weer mooi gemaakt!!!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke, vrolijke kerstkaart! En gefeliciteerd met je plekje in de top 3!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kerstkaartje Daphne,

    Ook snelle kaarten kunnen mooi zijn.
    Zag dat je in de top 3 stond met je CAS kaart en terecht. Zo zie maar weer dat je meer kan dan je soms denkt en dat we soms te kritisch voor ons zelf zijn😉

    Groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. hele leuke kaart
    bedankt voor het meedoen aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt challenge girls creative crafts

    BeantwoordenVerwijderen