zondag 5 juli 2020

Kaart voor jarige zus.

Donderdag is mijn zus jarig.
Natuurlijk heb ik een kaart voor haar gemaakt.
Ik heb zo'n leuke stempel van een champagne fles waar de kurk net afknalt.
Die past goed bij mijn zus.
Ik stempelde de fles met Versamark en met verschillende kleuren embossing poeder maakte ik het zichtbaar.
Groen voor de fles,  koper bruin voor de kurk en roze en zilver voor de champagne druppels.
De groene achtergrond maakte ik zelf met metallic waterverf.
Op een groot vel spuit ik wat kleurtjes door elkaar en veeg dat met een billendoekje uit.
Meestal maak ik meteen een A4-tje zodat ik voor meerdere kaarten heb.
 De binnenkant van de kaart heb ik voorzien van 2 bijpassende stempels, ook met (zilver) embossing poeder gemaakt.
De tekst vind ik nog altijd zó leuk, die stempelde ik lekker opvallend met knal roze.

Morgen gaan wij voor een paar dagen naar de camping, met Jade en een vriendin van haar.
Mylo, onze middelste gaat bij ons thuis kamperen met een stel vrienden.
Eigenlijk zouden ze dit jaar naar Spanje gaan met elkaar, maar Corona gooide roet in het eten.
Dit wordt alternatieve vakantie pret voor hun.
Wij werden vriendelijk doch dringend verzocht om vooral NIET thuis te blijven😂.
Dus gaan we braaf naar ons 2de huisje.
Koud, maar altijd beter dan thuis blijven denk ik!
Challenges:
TMS, #561, Sketch.
Alphabet Challenge., #G, Glitter and Gems.


23 opmerkingen:

  1. Leuke kaart voor je zus en gefeliciteerd.
    Geniet er lekker van, kan ook zeer leuk zijn ook voor de jeugd.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je zus en wat een leuke kaart heb je voor haar gemaakt.
    Veel plezier op de camping!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke feestelijke kaart voor je zus Daphne. Mooi zoals je alles met embossingpoeder bewerkt hebt. Ook je groene zelf gemaakte dessin-papier ziet er top uit. Veel plezier op de camping.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super feestelijk deze kaart voor je zus. Laat de kurken maar knallen!
    Wat lief dat jullie naar de camping verkassen zodat Mylo daar vakantie kan vieren met zijn vrienden. Wel handig zo'n tweede huis.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart voor je zus.
    Geniet toch maar van je verblijf op de camping, je zoon zal het vast naar zijn zin hebben ondanks het niet naar Spanje kunnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Feestelijker kun je een verjaardag niet vieren, toch?
    Veel plezier in je 2e huisje, dan kan zoonlief ook genieten.
    Bedankt voor je deelname aan Tuesday Morning Sketches.
    xxx Margreet DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart! Dat embossingpoeder geeft echt een leuk effect, wil ik ook nog eens proberen. Ik vind je groene achtergrond heel mooi, goed gedaan!
    Veel kampeerplezier, zowel voor jullie als voor Mylo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige stijlvolle kaart en wat een gave stempel!Veel plezier de komende dagen, hopelijk staat het huis er nog bij thuiskomst haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a fun birthday card. Love all the sparkle which is so appropriate with the champagne. hanks for joining the Tuesday Morning Sketches, Lisa Lynn DT.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuke kaart voor je zus. Mooie stempel is dat en het glittert ook leuk.
    Veel plezier op de camping! En de jongelui hebben zo een leuke alternatieve vakantie! Lief van jullie dat jullie dat doen, hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. So pretty! I love all the sparkle. Thank you for joining us at Tuesday Morning Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie verjaardagskaart! vooral stempel en de glitter zijn super leuk! Veel plezier op de camping gewenst! Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Your card has a fabulous celebratory feel and lots of sparkle thank you for joining in at the Alphabet Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart Daphne met deze mooie stempel.
    Ik heken het wij hebben dit in het verleden ook gedaan de jeugd heeft genoten. Wij ook we zaten in een hotel 😄

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaart heb je gemaakt voor je zus. Echt super tof. Veel plezier op de camping.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke kaart voor je zus! Als een poppende champagne kurk volgens jou heel goed bij je zus past dan heb je vast een hele leuk zus. Lekker naar de camping, een andere omgeving is toch altijd weer leuk. Neem je ook wat hobbyspullen mee?

    BeantwoordenVerwijderen
  17. De champagne plopt nog net niet van het scherm af. Mooie kaart voor je zus! En succes in jullie 2e huisje. Ik hoop dat het weer een beetje opknapt. Een spaans weertype is het in ieder geval niet.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke kaart voor je zus, Daphne!
    Van harte gefeliciteerd!
    Wat een leuk idee dat Mylo met zijn vrienden in jullie huis mogen vakantie vieren!
    Ha en jullie op de camping, lekker genieten goed aangekleed!
    Veel plezier!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke kaart voor je zus, mooie zelfgemaakte achtergrond en chic door de glimmende accenten. Hahaha, je bent verbannen naar de camping, dat is ook wat zeg ;-). Ik vind dat je dan wel meer buiten leeft dan thuis met dit weer nu. Ik ga bv nu niet in de tuin zitten tussen de buien door. Ik las trouwens ook dat Jesse met Lila samen op vakantie is. Wat stoer en ontzettend leuk dat hij dat doet. Misschien voor jou als moeder iets minder leuk, je moet loslaten, maar hij heeft dus wel genoeg zelfvertrouwen om het te doen, daar mag je trots op zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het lijkt net alsof de kurk echt van de fles schiet ... leuk gemaakt.
    Veel plezier op de camping.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een feestelijke kaart. Tof gemaakt!
    Leuk dat jullie naar de camping gaan zodat Mylo toch nog kan kampereren. X

    BeantwoordenVerwijderen
  22. What a lovely celebration card. Thanks for joining us at Cardz4galz. Love Dawn x

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Sorry, got my blogs mixed up. Thanks for joining us at The Alphabet Challenge. Love Dawn x

    BeantwoordenVerwijderen