zaterdag 4 juli 2020

HAPPY birthday

Vandaag weer een kaart die ik maakte met mijn grote HAPPY stans. Ik ben zó happy met deze stans😉
Witte basis.
De letters gesneden uit dp (action) met streepjes en stippen.
Gemat op lichtblauw.
Birthday gestempeld.
Daarna de champagne glazen en de ballonnen gesneden uit zilver spiegel karton.
Een touwtje aan de ballonnen maken het af.
Meer is er eigenlijk niet over te vertellen😉.

Ik kreeg wat vragen over mijn nieuwe baan.....
Nee, ik heb geen zorg achtergrond.
Wij Triage medewerkers zijn aangenomen toen de reguliere zorg weer op gang kwam.
We hebben een korte uitleg gehad over onze functie.
Wij zijn er NIET voor medische vragen, maar vragen de mensen of ze klachten hebben (gehad) als hoesten, verkoudheid,  koorts of benauwdheid.  Is het antwoord ja, dan geven we ze een mond-neusmasker,  is het antwoord nee dan kunnen ze zonder mond-neusmasker naar hun afspraak.
Mijn ervaring in de horeca en in de winkel kwam nu goed van pas,  daarom ben ik aangenomen. Je krijgt allerlei mensen aan je tafel als Triage Medewerker. Rustig blijven,  stevig in je schoenen staan,  duidelijk zijn,  je hebt het allemaal nodig.
Mijn "nieuwe" functie,  als Regisseur, is eigenlijk hetzelfde,  alleen loopt ik nu als een soort van vliegende keep langs alle Triage medewerkers, zorg dat de voorraad bijgehouden wordt, doe wat administratief werk en help daar waar nodig is.
Ik loop door het hele ziekenhuis en ook naar de bijgebouwen,  vandaar dat ik aan het einde van de dag mijn kilometers wel gemaakt heb😅
Ze noemen het Triage Medewerker, om het een naam te geven, maar het is absoluut NIET de Triage die in de zorg gedaan wordt.
Het is een functie die niet bestond, maar die door Corona in het leven is geroepen.
Challenge:
De Egel, #102, Strepen EN Stippen, 2de inzending.

19 opmerkingen:

  1. Fijn dat corona jou een baan oplevert. Goed dat er mensen dit werk doen zoals jij. Dat houdt iedereen alert op corona.

    Jouw kaart is prachtig. Daar maak je een jarig blij mee.

    Groetjes en fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart weer. Zo vrolijk blauw. Mooi iets positiefs aan corona in ieder geval, voor jou een leuke baan.
    De jarige is vast blij met de kaart.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi die HAPPY stans en het papier dat je erbij gebruikt hebt is ook heel mooi.
    Een feestelijke afwerking.
    Heel mooi gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi deze Happy!
    Ik heb wat bijgelezen op je blog.
    Jesse op avontuur, ja, dat is loslaten en vooral vertrouwen hebben. Zo gaat Aranka ook nog nieuwe wegen inslaan, maar dat lees je nog wel op mijn blog.
    Wauw, proficiat met je job en mooi hoe het allemaal op je pad kwam. Beweging genoeg! Lieve groetjes en bedankt voor al je toffe enthousiaste reacties! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een kaart waar de ontvanger vast "happy" van wordt Daphne. Lekker feestelijk met die zilveren accentjes.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart, heel feestelijk!
    Leuk om wat meer over je nieuwe baan te lezen. Je bent er duidelijk enthousiast over, zo fijn dat het op je pad kwam.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel gaaf kaartje. Deze stansen zijn zo mooi en hebben zo weinig extra nodig.
    En dank je voor de uitleg! Ik dacht al...triage heeft voor mij idd een zorg betekenis. Maar wat je nu doet lijkt me een heel leuke baan!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij happy met de stans, wij happy na het zien van weer een leuke kaart. Erg leuk met de ballonnen en de champagne-glazen.
    Bedankt voor de uitleg over je baan. Lijkt me erg leuk en afwisselend.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo heb je snel een leuk kaartje klaar met zo'n mooie stans. Leuk een andere baan en het geeft je ook nog eens wat extra beweging dat is altijd meegenomen.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk kaartje in deze kleuren, de happiness spat er van af!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuk gedaan Daphne, erg mooi met al die leuke details! Deze stansen zijn zo handig, zelf heb ik 'jarig', ook zo leuk. Wat goed dat je een andere baan hebt, leuk voor je! Ik had al een kaart gepost voor je, maar ik denk dat je hem nog niet gehad hebt. Nou ja, nog een verrassing tegoed, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi deze HAPPY kaart Daphne!
    ik vind het dp ook zo fris ogen!
    ik dacht al in die richting wat je werkzaamheden betreft, vandaar dat het waarschijnlijk ook tot november is, maar misschien is het wel blijvend!
    Veel plezier in elk geval!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie, vrolijke verjaardagskaart.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Kan me voorstellen dat je helemaal happy bent met deze stans. Hij is dan ook heel erg leuk! Prachtig kaartje & succes met je nieuwe job!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hey hallo hardloopster! Wat leuk om te lezen dat je een baan hebt gekregen in het ziekenhuis. Ik zie je al helemaal gaan door de gangen. Misschien kom ik je nog wel een keertje tegen, mijn zus moet waarschijnlijk in september weer onder het mes in Zwolle. Als het goed is ben jij daar ook nog dan. Top om zo de weggevallen uren op te vangen. Ik hoop dat jullie snel weer horeca op mogen pakken.
    Je kaart is super en kan me voorstellen dat je deze mal helemaal te gek vind. Je zult hem vast nog vaak gebruiken.
    Fijne zondag nog, liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie creatie.
    En fijn je nieuwe baan..lekker happy blijven.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ja leuk deze kaart, je krijgt toch echt een leuk effect met deze stans. En fijn dat je een nieuwe baan hebt en lekker aan het werk bent daar vele succes. Dank voor nogmaals jou deelname aan de stippen en strepen uitdaging bij de Egel. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Aha, de invulling van je functie is me nu een stuk duidelijker... Leuk en afwisselend werk, lijkt me!
    Wat een leuke kaart maakte je, en deze stans gaat vast vaak gebruikt worden. Wat een variatiemogelijkheden zijn er...

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik snap helemaal dat je "happy" bent met deze stans. Hij zorgt voor zo'n leuke basis! Veel meer heeft zo'n kaart niet nodig. Leuk in het blauw.
    Toch bijzonder hè, dat er nieuwe functies ontstaan door een virus dat door de wereld gaat. Jouw ervaring in andere sectoren komt daarbij heel goed van pas. Veel succes en werkplezier gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen