zondag 29 november 2020

Zelfde sketch maar toch héél anders

Goedemorgen blog vriendinnen. 

Bedankt voor de vele leuke reacties die ik steeds krijg op mijn berichtjes!! Ik vind het altijd erg gezellig.

Soms sta ik heel vroeg op om te gaan werken, of heb ik pauze op mijn werk maar zit dan alleen mijn broodje te eten..... overal kan ik mijn blog openen en zo zijn jullie er eigenlijk altijd bij en zit ik nooit alleen!!

Vrijdag liet ik een kaart zien die ik gemaakt heb voor GerJanne.  Vandaag dezelfde sketch maar toch een hele andere kaart:

Ik gebruikte héél anders disigner papier en dus krijg je meteen een hele andere kaart. 
Het paars is ribbelkarton, geeft ook een leuk effect. 
Mijn schoonmoeder wilde graag wat kaartjes, voor verschillende gelegenheden, dus deze kaart is naar haar gegaan. 
Het vogeltje heb ik uit een restje papier gesneden wat ik zelf gekleurd heb met mijn neon verf (kaart gemaakt met Deze groene kleur komt binnenkort op mijn blog.)
De vleugel en het snaveltje heb ik terug gelegd in een andere kleur.
Wiebeloogje erop en klaar is mijn kaart. 

Vandaag een dagje zonder plannen!
Heerlijk vooruitzicht vind ik dat.
Wat wel op het programma staat is een zelfgemaakte pizza voor vanavond. Mmmmm, ik krijg er nu al zin in😄
Fijne zondag allemaal. 



 


19 opmerkingen:

  1. Ha Daphne,
    wat een verschil inderdaad met mijn kaartje! Maar ook deze is erg leuk. De sketch bewaar ik, net als zovele. Als ik dan even geen inspiratie heb put ik uit mijn voorraadje sketchvoorbeelden.
    En zelfgemaakte pizza..jammie. Vind ik altijd zo leuk en gezellig op zondag. Doet me denken aan de tijd dat alle kinderen nog thuis woonden. Dat maakte ik dus 7 verschillende. Guus ging dan rond langs iedereen wat ze op hun pizza wilden. Mooie tijden. Eet smakelijk vanavond enne....bij ons staat net morgen op het menu, maar dan hoef ik het zelf niet te maken, dat doet iemand anders...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed bedacht om het ribbelkarton zo te gebruiken, staat heel leuk.
    Fijne rustige zondag, geniet van de pizza.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartje Daphne
    Ja designpapier maakt het verschil!
    Gezellig pizza maken, kk doe het ook vaak, gewoon alles vers, lekkerder kan haast niet!
    Veel plezier en een fijne dag!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk Daphne mooi papier voor deze sketch. Geniet van je dag en pizza.
    Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart met deze sketch Daphne.
    Geniet van je zondag.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze is ook weer zo leuk! En dat vind ik nou het leuke van een sketch, de basis is hetzelfde maar door andere papiertjes worden het steeds andere kaartjes.
    Geniet van je zondag en de pizza vanavond!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig leuk geworden en fijn dat wij je gezelschap houden

    xx
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dat doe ik ook op het werk, als ik even geen zin meer heb of alleen ben in de pauze, even kijken bij medebloggertjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt twee leuke kaarten gemaakt met deze sketch Daphne(die voor GerJanne is ook gaaf). Mmm, pizza.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel mooi is je kaartje ook geworden,
    Groetjes Elly
    ps ik kijk ook als ik alleen ergens ben en er is wifi op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze is ook leuk, je brengt me op een idee met het ribbelkarton . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat eeb prachtige kleurencombinatie gebruikte je Daphne,leuke uitwerking van de mooie herkenbare sketch.
    Wat een gaaf plaatje met je leuke hond naast je,valt die mij nu pas op en had je die al langer of is hij nieuw, zo schattig! En wat ik ook erg gaaf vind is die leuke persoonlijke plaatjes onder je post,ik zie die bij andere bloggertjes ook vaak en vind ze zo leuk (zou ik ook wel willen leren hihi)
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart. Leuk detail het vleugeltje en snaveltje van ander papier.
    Heeft de pizza goed gesmaakt? Wij eten geregeld zelfgemaakte pizza. Je moet er wel een middagje voor uittrekken, maar dat wordt dan beloond met heerlijk eten.
    Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk dat je deze schets nog een keer gebruikt hebt. Het effect is inderdaad heel anders als je ander papier gebruikt. Was de pizza lekker? Ik heb voor kerst voor Alex een pizzasteen voor in de BBQ gekocht, ben benieuwd of dat goed werkt..

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat is leuk zeg, twee heel verschillende kaarten van dezelfde sketch. Knap gedaan.
    Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ja, bloggen is zò gezellig hè.. Zeker als je zoveel reacties krijgt.
    ALtijd fijn om vanuit een sketch te werken; vlakverdeling blijf ik een lastig dingetje vinden...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ohhh heerlijk zo'n dag zonder plannen. Wat is dat lang geleden bij mij haha. Leuk deze kaart met dezelfde sketch en in Lila :)

    BeantwoordenVerwijderen