zaterdag 1 juni 2024

Een zoen van mij

Vandaag tikken we 1 Juni aan, halverwege het jaar 2024. Wat gaat het toch snel allemaal. 

Nieuw maand is nieuw challenge bij ons blog Cheerful Sketches,  de #133ste alweer. Ik mocht en kaart maken met de mooie digi van Polka Doodles-Lilac Haze

Een hele mooie, bruikbare digi, die ik ingekleurd heb met kleurpotloden van Action. 
Ik ben er rustig voor gaan zitten en heb erg mijn best gedaan om de kleuren mooi in erkaar over te laten lukken, net zoals je soms ziet bij echte bloemen. 
In het hart van de bloemen een glitter geplakt. 
Het DP is al oud, ik vond het perfect passen bij de kleuren van de digi.
De tekst is gestempeld.
Ik zie nu dat "zoen" een beetje schreef is gestempeld, helaas, maar het is en blijft handwerk èn gemaakt met liefde zoals je kan lezen op het DP😉
Een neutrale tekst, deze kaart kan ik voor veel doeleinden gebruiken. 

Doen jullie weer gezellig mee?
Tot 28 Juni kan je je kaart linken, hieronder de sketch voor deze maand:

Gisteren zijn we bij vrienden op visite geweest. Zo gezellig om weer eens bij te praten en tijd te hebben voor elkaar. 
Straks gaan we spullen pakken en vertrekken we naar de camping. Onderweg doen we boodschappen, want Andy werkt wel komende week en ik zal op de camping blijven, zonder auto. 
Ik neem genoeg knutselspullen mee, heb er nu al zoveel zinin-in!!


14 opmerkingen:

  1. Ik heb bewondering voor je mooie bloemen, prachtig gekleurd Daphne.
    En van die scheve zoen had je niet moeten zeggen, het staat juist leuk zo.
    Geniet maar in je caravannetje, ga ik ook doen. Ik heb er ook heel veel zinin-in. Kus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje, Daphne
    Mooi gemaakt
    Fijne tijd op de camping
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kaartje met deze mooie digi.
    Veel plezier en....mooi weer op de camping.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart met heel mooi papier. En wat heb je de bloemen prachtig gekleurd!
    Geniet er van de komende week op de camping. Heerlijk zo'n mini-vakantie vol me-time!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt de digi heel erg mooi ingekleurd, Daphne en het DP past er perfect bij.
    Geniet van je knutseltijd op de camping.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lief kaartje met dit mooie dp. geniet van de komende week.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een leuke kaart in lieve kleuren Daphne en mooi ingekleurde bloemen hoor.
    Veel (knutsel) plezier op de camping.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaarten heb je gemaakt in de afgelopen weken. Er waren even andere dingen die mijn aandacht vroegen en daardoor weinig online geweest. Nu even wat blogs aan het teruglezen.
    De kaart voor de uitdaging met je moeder met al die gezellige plaatjes. De lieve pup van je zoon. Je stapel met kerstkaarten groeit door. Leuk om allemaal te bekijken. De komende tijd hoop ik het lezen en reageren weer een beetje bij te kunnen houden.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie inspiratiekaart heb je voor onze CS challenge gemaakt. Leuk detail, de strass steentjes in het hart van de bloemen. Fijne tijd op de camping.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel mooie kaart, je hebt de bloemen prachtig ingekleurd en het papier padt er mooi bij.
    Veel plezier op de camping!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh hihihi... ik dacht het zo hoorde, die scheve zoen! Is op deze manier zo leuk. Je kaart is een leuk voorbeeld voor de challenge en wat lekker dat jullie gaan!! Het wordt morgen al mooi weer hoorde ik net op de radio. Enne... gelukkig nog een hele maand te gaan voor we halverwege 2024 zijn, hoor ! Het gaat snel, maar toch weer niet zo snel!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een mooi voorbeeld met deze toffe schets.
    Prachtige digi en mooi ingekleurd.
    Veel plezier op de camping.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey Daphne,
    Wat een mooie voorbeeldkaart. Echt tof gedaan hoor. Leuke challenge weer. Je hebt hem heel mooi ingekleurd. Veel plezier op de camping.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen