dinsdag 11 juni 2024

In de tuin, met regenboog kleuren

Alweer een kaart om te laten zien, deze keer gemaakt met vrolijke kleurtjes, regenboog kleuren, ik denk dat alle kleuren van de regenboog er wel inzitten😁:

Ik maakte weer hetzelfde model wat ik ook laat zien in dit bericht.
Het is zo'n leuk model en echt niet moeilijk om te maken. 
Maar wel net even anders dan anders, ik hou ervan. 
Ik combineerde verschillende dp blokjes met elkaar. 
De randjes heb ik allemaal beïnkt met een mini inktpad van Action, de kleur is "sunshine", ik dacht als de zon dan niet wil schijnen zet ik het gewoon op mijn kaart,  haha. 
Het midden flapje is op bovenstaande foto omhoog geklapt. 
En hier de hele kaart open.
Alle plaatjes zijn "tuin gerelateerd" en komen uit het voorgestanste boek van Action. 
Dit boek had ik mee naar de camping, dus ik heb het steeds gebruikt voor mijn kaartjes van de laatse tijd.
Zijn jullie het al zat?

Deze kaart stuur ik op maar een kennis die wel een kaartje verdiend. 
Zij is graag bezig in de tuin en met haar in mijn gedachten heb ik deze kaart met veel liefde gemaakt. 

Ik ben er op tijd bij, met mijn bericht plaatsen, ik mag namelijk weer werken, een vroege dienst vandaag.
Daarna ook weer naar de sportschool. Ja ja, de vakantie is nu ècht voorbij.

Challenge:
Carlin's kaartenparadijs, #71, In de tuin en Regenboog Kleuren.
Make My Monday, #227, B is for Boots



17 opmerkingen:

  1. Je maakte een mooie gezellige kaart. En nee ik ben het niet zat hoor, ga gewoon lekker door.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel gezellige kaart die zeker gewaardeerd zal worden.
    Werkse en succes in de sportschool!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Daphne,
    Wat een mooie gezellige kaart heb je gemaakt. Leuk hoor. Mooie plaatjes in dat blok. Tof.
    Werk ze en succes in de sportschool.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is heel mooi en dit model verveelt nooit. Werk ze vandaag! Ik heb nog 2 dagen vrij en mag donderdag en vrijdag weer....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke vrolijke kaart heb je gemaakt Daphne!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje in die vrolijke kleuren. Prachtig gemaakt voor de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs. Leuk dat je meedoet.
    De zonnige kleuren helpen helaas nog niet 😉 het regent hier weeral 😒
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig vrolijk kleurrijk kaartje, Daphne
    Hopelijk gaat de zon erdoir schijnen!
    Werkse en fijne dag, liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke, vrolijke tuinkaart. Vind die laarzen heel leuk. Ook het model is heel tof en volgens mij makkelijk na te maken.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel mooi kaartje met lekker veel regenboogkleurtjes.
    Leuke tuinplaatjes in verwerkt en een prachtig kaartmodelletje.
    Tof gemaakt Daphne.
    Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge bij carlin's kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi hoi, je vakantie week zit er al weer op. je bent lekker bezig geweest met kaartjes maken ze zijn stuk voor stuk mooi geworden.
    succes met je werk
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk model! En lekker vrolijk met al die kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk model kaart en persoonlijk zo om hem dan ook naar een tuinliefhebbers te sturen. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja een heel verrassend model! In elk geval voor de ontvanger. Lief dat je een kaartje stuurt, maar daar zijn we natuurlijk goed in als kaartenmaaksters. Jij besteedt je dag goed zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is een leuk model en mooie tuinkaart is het geworden, daar word je vrolijk van!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen