maandag 3 juni 2024

Happy Birthday in Retro.

Gisteren, tijdens mijn rondje bloggen,  zag ik tot mijn grote blijdschap dat ik met deze Proost kaart in de top 3 ben beland bij 4SCB. Het was een sketch uitdaging. Leuk!, ik mag gast designer zijn. Ik vond de sketch ook wel heel erg leuk, heb er verschillende kaartjes mee gemaakt. 

Vandaag laat ik jullie een kaart zien die ik gemaakt heb nav een kaart die mijn moeder kreeg voor haar verjaardag van GerJanne

Ik viel als een blok voor dit leuke model. 
Het is te maken zonder stansen en geeft toch iets extra's aan de kaart. 
Deze kaart stopte ik bij een vriend van ons in de brievenbus.
Als je het kleine "flapje" op de voorkant onder de reep links vandaan haalt kan de kaart open. 
De tekst rechts in een stempel. 
Haha, ik vind het zo'n leuke tekst en heel handig, want ik wist even niet meer precies hoe oud onze vriend werd, dus heb ik dit probleem meteen opgelost. 
Hier zie je de kaart helemaal open. 
Een stempel van een knallende kurk en nog een bijpassende tekst. 
De champagne glazen gemaakt met een stansje. 
Na het foto's nemen besloot ik links een stukje wit papier te plakken waar ik iets persoonlijks op kwijt kon, dat vond ik leuker dan dat ik dat achterop de kaart zou doen.  
De kleuren zijn wat donker, maar deze kaart is eind Februari al bezorgd, toen zat ik nog een beetje in de winter flow. 

Vandaag is Andy vroeg naar zijn werk vertrokken. Ik ben met hem opgestaan en liep om 6 uur al met Floortje op de dijk achter de camping. 
Daarna toch nog maar even lekker mijn bed in gedoken, ik heb tenslotte wel vakantie. 
Straks een beetje opruimen, herinrichten en schoonmaken in de caravan. 
Ik wil een lange wandeling met Floor maken en natuurlijk ook nog wat kaartjes maken. 
Ik heb de dag aan mezelf, heerlijk. 
Challenge:
KIC, #193, Mannenkaart, 2de inzending. 



17 opmerkingen:

  1. Wat een gaaf kaartje heb je gemaakt Daphne!
    Grappig dat jouw man ook op dezelfde dag als zijn zus jarig is.
    Wij vieren het altijd om en om....er zijn heel veel jarigen in mei bij ons!
    Groetjes en geniet van je vakantie,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Daphne,
    Wat een leuke kaart heb je gemaakt. Prachtig model. Leuk hoor. Wat heerlijk, lekker de tijd aan jezelf. Je eigen gang gaan. Heerlijk.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi, leuk kaartje!
    Geniet nog maar van je vakantie!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie mannenkaart maakte je ! En die kleuren vind ik best wel kunnen , niet te donker, zelfs nu nog. A

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk je kaart !!!!
    Maar geniet vooral van de vakantie !!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt GerJannes kaart mooi gelift en wat is dat een gave tekststempel!
    Ik hoop dat je genoten hebt van je 1e dag voor jezelf.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart Daphne. Idee dat sluitinkje, ik zal dat eens onthouden.
    Geniet van je vakantie met dit mooie weer.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart heb je gemaakt met het leuke model.
    Zo te lezen vermaak jij je wel op de camping, blijf dat vooral doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is echt heel leuk, leuk papier ook helemaal niet te donker.
    Was een lekker dagje het vandaag.
    Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Stoere kaart in een mooi model! Geniet lekker van je vakantie.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit is een hele leuke kaart!! Hou daar wel van.
    Veel plezier op de camping.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk kaartje, Daphne
    Hetdp vind ik prachtig, leuk model ook!
    Heerlijk vakantie vieren samen met Floortje, het weer zit ook mee, fijne tijd, liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart en kaartmodel, Daphne.
    Dank je wel voor je deelname bij KIC
    Groetjes Renate DT

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een hele leuke kaart Daphne. Mooi gemaakt en tot in de puntjes verzorgd. Een leuk model en ook je keuze van dessin-papier vind ik erg mooi. De ontvanger was er vast blij mee. Heerlijk toch zo aanrommelen, dat is vakantie!
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. een hele mooie kaart met dit model.
    groetjes alma en fijne vakantie

    BeantwoordenVerwijderen