maandag 17 juni 2024

Hoera

Mijn 3 dagen vroege diensten zitten erop. 3 Dagen om kwart over 5 opstaan...... het is niet mijn hobby. Als ik daarna weer vrij ben blijf ik altijd lekker wat langer in bed liggen met een kopje koffie en mijn telefoon om te bloggen, heerlijk vind ik dat. Rustig opstarten.

Vandaag heb ik een hele vrolijke kaart om te laten zien. 

Als ik aan het werk ben geweest is er niet veel tijd over om te knutselen. 
Maar, ik kan wel altijd even helemaal ontspannen tijdens het knutselen en dus pak ik dan graag iets "makkelijks" om een kaart te maken. 
Deze grote HOERA stans is ideaal.
Vrolijk DP (met een glimmetje erin, op de foto bijna niet te zien), gemat op oranje, dat weer op donker grijs en het geheel op een witte basiskaart. 
De vlinders, in contrasterende kleur, maken de kaart af. 

Vandaag ga ik lekker een beetje rommelen in huis. 
Verzinnen wat we de komende dagen gaan eten, vanmiddag naar de tandarts voor een controle afspraak en daarna nog even langs Jesse om verse eitjes, die ik hier in de buurt ben gekocht, langs te brengen. 
Dan kan ik meteen weer even met Lila&Minnie knuffelen. 
Het is zo'n leuk stel, die 2:
Kijk nou🥰
Die pootjes🥰🥰
Een samen een dutje doen, ze zoeken elkaar steeds op,  zo lief. 
Floortje heeft ook kennis met haar gemaakt, maar zij vond het allemaal nog een beetje spannend, zo'n Minnie Lila🤣
Challenges:
DCL, #387, Tekst duidelijk in de hoofdrol. 
GCC, #45, Vlinders
DAK, #90, Animals, 2de inzending. 
TPP, #694, CAS met aanmoediging.






20 opmerkingen:

  1. Erg leuke kaart met de grote stans en dit papier, die vlindertjes erbij zijn ook heel leuk! Fijn dat je meedoet met DCL, Daphne!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat vrolijk gekleurde dessinpapier en goed gekozen om de vlinders in blauw te doen.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super is je kaart daar word ik helemaal vrolijk van! En wat een leuke foto`s van de honden en pup.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn ze mooi, die grote letters in vrolijke kleurtjes.
    Leuke foto's van de honden.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Blijft een top stans.....
    Leuk de dogs met elkaar.
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vrolijke kleuren heb je gebruikt met deze stans.
    Mooi kaartje.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart heb je gemaakt met de prachtige HOERA stans Daphne. Wat schattig de foto's van de honden....het zijn dikke maatjes zo te zien! Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Daphne... your card is wonderful. Love the background print. BUT... Your pups are amazing! Thanks for joining and sharing at Paper Players this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaartjes Daphne, en kwart over 5 is inderdaad erg vroeg. Als ik om 7.00 moet beginnen sta ik om 6.10 op en dat vind ik al vroeg!
    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtige kaart, lekker vrolijk ook. Wat lief dat ze zo samen zijn. Voor Lila ja een pup is dan toch weer te druk, en straks 2 van die grote zwarte honden voor je.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Daphne,
    Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Echt zo mooi gedaan. De vlinders erop zijn echt heel goed gekozen. Pfff. vroege diensten zijn ook niet mijn favoriet. Maar jij moet nog veel vroeger opstaan als ik.
    Wat is minnie een schatje zeg. Wat leuk om ze zo allemaal samen te zien.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik kan er niets aan doen, maar mijn oog wordt meteen naar de hondjes getrokken. Oh, wat super de super lief is dat!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een prachtige kaart! Heerlijk die kleuren en de blauwe vlinders springen er helemaal uit. Mooie kleurencombi.
    Wat een schattige foto's van Lila en Minnie samen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nou, daar word je echt vrolijk van ! Wat een warme en zonnige kleuren op je kaart!
    Het zou ook niet iets voor mij zijn, zoveel dagen zo vroeg opstaan.... Fijn dat je dan zo'n lekkere rustige start van je dag hebt.
    En wat een gave foto's van de Minnie en Lila en van het trio!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een vrolijke Hoera.
    En Minne is zo schattig! Ik hoorde het even donderen in Keulen, maar je blog terug gelezen en nu snap ik waar dat lieve hondje vandaan komt. Veel plezier 🐶

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Altijd makkelijk, zo'n grote stans Daphne. Je hebt er een leuke kaart van gemaakt.
    Fijn dat je vroege dagen erop zitten, zekers als je er een beetje moeite mee hebt.
    Aaaah die honden, zo'n schatjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ja die stans vind ik ook zo leuk, Daphne en een prachtig resultaat met dit vrolijke dp!
    Ah wat lief die 2 hondjes zo schattig Lila en Minnie en Floor ook zo lief erbij, je smelt ervan!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Very nice, colourful card Daphne. My daughter has a lab cross who is a very energetic puppy! Thank you for sharing with The Paper Players.

    BeantwoordenVerwijderen