zaterdag 15 juni 2024

Hallo Lente

Haha, de titel van dit bericht....... wist ik veel dat toen ik deze reminder kaart maakte voor onze Juni challenge bij Cheerful Sketches, het steeds maar suuuuuuper slecht weer zou zijn🙈

Ik zocht de digi van Sheep Ski Design-Mischief uit en maakte daarmee deze leuke Lente kaart:

Ik kleurde met potlood en knipte de digi uit.  Daarna plakte ik het verhoogd op een gestippeld en met bloemetjes dp cirkel.

Ik maakte de kaart met dp uit verschillende blokjes. 
Er zit zelfs een stukje behang papier bij.
Alles gemat op blauw,  de basiskaart is wit. 

De tekst gestempeld met rode inkt,  dat past mooi bij de roosjes op het dp en bij het bloementakje wat het wasbeertje vast heeft. 

De bedoeling was dus om deze kaart naar iemand toe te sturen, zomaar, om een fijne Lente te wensen. 
Maar ja, gezien het verschrikkelijke slechte weer durf ik het gewoon.
Denk dat ik het maar in mijn voorraad bewaar en volgend jaar hoop te kunnen versturen. 
Meedoen kan tot 28 Juni.
Onze sketch voor deze maand is deze:



13 opmerkingen:

  1. Leuke sketch Daphne, en mooi uitgevoerd met de leuke digi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaartje is wel onwijs leuk geworden. Maar de lente is idd ver te zoeken.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. vrolijk kaartje, vandaag was een mooie dag en de zon schijnt nog steeds, niet te warm en niet te koud, geniet er van, blijf positief

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goh Daph wat een aparte kaart, heel anders dan ik van jou gewend ben, heel leuk! Het wordt ooit wel een keer lente hoor, 2025 misschien 🤭? Want voor we het weten is het zomer en dan hebben we geen lente gehad dit jaar. Gelukkig kunnen we er zelf niets aan doen.
    Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, ja het weer is pet, misschien juist nu wel versturen om iemand op te fleuren. Desondanks is je kaart leuk geworden. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja.... hihihi..... bewaar maar voor volgend jaar. het is al bijna zomer (zeggen ze) Ik weet nog dat we in 1981 net zo'n slechte juni hadden. Gek, he?
    maar je kaart is wel heel leuk! En die sketch vind ik superleuk! Ik mocht gastdesigner zijn, maar ga hem zeker ook nog maken..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart heb je gemaakt Daphne!
    Die komt vast nog een keer van pas!
    Ik heb dat weleens als ik voor Australie een lente kaart wil sturen....maar oeps....dan is het daar al herfst!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jaha, hier giet het op dit moment weer en vanochtend even de verwarming aangezet om de kilte te verdrijven, errug hè 🙊. Het is wel een gave kaart met een mooi ingekleurde digi Daphne.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hihi, snap dat je deze niet meer gaat versturen, bewaren maar... Je hebt een mooi voorbeeld gemaakt.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart Daphne
    goed voor volgend jaar
    hopelijk komt de zomer om de hoek piepen komende week...
    het enige voordeel vind ik dat het niet zo bloedheet is...
    liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Als het buiten geen lente is, moeten we zelf binnen maar voor wat lente zorgen. Mooie kaart in deze kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Haha, misschien helpt die kaart wel ... Tjonge, wat verlang ik naar een beetje zon hier!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey Daphne,
    Wat een leuke kaart heb je gemaakt. Echt prachtig gedaan. Mooi ingekleurd ook. Ja, het weer zit niet echt mee. Pfff.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen