dinsdag 4 december 2012

Dank U Sinterklaasje!!!!!!

Vandaag, toen ik thuis kwam van mijn werk, vond ik een hele mooie, grote envelop/pakje in de brievenbus:
De voorkant, alleen dit was al een mooi kadootje op zich!!
Gezien de uitstraling bedacht ik me dat het de "Sinterklaas swap" van de Nederlandse Swappers wel eens zou kunnen zijn. Zo mooi verpakt en allemaal ouderwetse leuke Sinterklaas afbeeldingen erop.
Zelfs de achterkant was mooi versierd, met een liedje en muziek noten erbij!

De bedoeling van de swap was om een gedicht te maken voor je maatje en daarbij een kadootje te kopen van maximaal  5 euro.......
 Hier het gedicht, ik weet niet of jullie het kunnen lezen, maar het is in een mooi letter type gemaakt en het gaat over mijn blog, waar Sint inspiratie af haalt, en over onze gezamenlijke stempel hobby en over dat ik van Vintage hou enzo. Echt heel leuk geschreven en zeer knap gemaakt. (Sint kent mij niet schrijft hij, maar hij heeft wel precies in de gaten waar ik van hou)

Toen de (VELE) kadootjes, jee zeg, ik ben echt "vet verwend" (zei mijn dochter, hi hi)
Er zaten wel 4 ingepakte kadootjes in en ook nog een (groot) stuk kant en een muziek boek.
In het eerste pakje zaten de houten lettertjes......Oooooooh wat leuk!! Die kan ik heel goed gebruiken en ik ben er dol op!
 Het tweede pakje werd uitgepakt door mijn dochter, daar zaten een stapeltje kaartjes in met stempel afdrukjes. Allemaal met tekst, heel lief, want daar had ik dus om gevraagd!!
Erbij zat ook nog een pakje correspondentie kaartjes, die kan ik lekker zelf gebruiken om op te stempelen. De kleur van de kaartjes is beige/geel, past mooi bij Vintage. Hier zat de Sint dus ALWEER goed!!
Mijn zoon pakte het kleine kadootje uit. Hieruit kwam een klein kokertje met kraaltjes tevoorschijn!
"Kijk mam, echt iets voor jou" zei hij meteen!
Toen het laatste kadootje, hierin zat een verpakking met kleine stukjes stof (van de HEMA, echt leuk!!) die ik kan gebruiken voor mijn geur-hartjes, of om iets mee te beplakken. wat ik ermee ga doen weet ik nog niet, maar ook hier ben ik heel erg blij mee.
Daarbij nog een muziek noten boekje. OOOOOOOOOOOH, (ik blijf het zeggen) AlWEER BLIJ!!!
Ik heb geen muziek noten papier en dit stond wel heel hoog op mijn verlanglijstje (toevallig ben ik gisteren nog bij de kringloop geweest en had BIJNA zo'n boek zelf gekocht, maar niet gedaan......)


Hier kun je nog eens zien hoe mooi alles bij elkaar past. Ook het stuk kant (onder het kralen kokertje)
zie je hier, IK HOU ERVAN!!!!!!

Lieve, lieve Sinterklaas, je hebt me echt heeeeeel erg blij gemaakt.
Alhoewel ik wel noooooit te weten zal komen wie je bent (ik ben zo nieuwsgierig, hi hi), wil ik je bij deze heeeeeeel erg bedanken.
Je hebt me enorm verwend en ik ben blij met ALLES!!!!!!

Ik zal het nu op het blog van de Nederlandse swappers plaatsen zodat je kunt zien dat ik alles goed ontvangen heb.
NOGMAALS DANK en een dikke, DIKKE kus,
Daphne

PS: Ik heb ook iets gemaakt, voor iemand......maar helaas, dat zullen jullie nooit te zien krijgen ;-), dat is nl een groot geheim!

9 opmerkingen:

  1. Wat leuk allemaal Daphne heerlijk die verwennerij !!
    Maar oh wat ben ik nu nieuwsgierig wat jij hebt gemaakt hahaha

    Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een verwennerij Daphne. Veel plezier met je nieuwe spulletjes.
    Fijne dag,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hihi, dat is het leuke van Sinterklaas, je komt het nooit te weten. Fijn dat je ook zo verwend bent. Wat hebben we toch een leuke hobby!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het zo mooi om te zien dat de Sinten zo hun best doen om er een heel mooi kado van te maken. Deze Sint heeft zelfs een mooie enveloppe gemaakt. Dat doet je al blij worden als je het in de brievenbus ziet liggen toch.
    En het valt me op dat veel er afdrukjes enzo bij doen. Misschien toch weer eens swappen?
    Dit is weer zo'n kado waar de liefde van afspat. Heel mooi!!
    Groetjes Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Daphne,
    wat leuk zo een verrassing!
    Van harte er mee!
    Binnenkort kun je alles laten zien, waar je mee bezig bent en dan sta ik vooraan!
    Leuk weer de update van de pipowagen!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kadootjes heb je gekregen Daphne, leuk als er zo'n verrassing in de bus valt!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij bent lekker verwend zeg. Maar goed jij verwend anderen ook graag en men zegt wel is dat komt altijd terug. Een wel verdiend kadootje dus.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Berichtje voor Lisette Harzing:
    dankjewel voor je prachtige woorden, ik bloos er gewoon van! Dat de liefde ervan af spat....
    Echt dank hiervoor. Maar weet je, in mijn beleving is creativiteit inderdaad een soort van liefde: creativiteit = delen. Niets leuker toch dan ook nog een reden hebben om er een kadopapiertje omheen te doen?
    Ik weet nog steeds niet wie mijn gulle geefster is geweest, maar ik ben ook heel erg verwend en dan dat heerlijke (kinderlijke) gevoel van iets krijgen en niet weten wat of van wie.
    Fijne feestmaand verder allemaal.
    Groetjes Sintine eh Christine

    BeantwoordenVerwijderen