maandag 31 december 2012

Gelukkig 2013

Mijn laatste berichtje van 2012.......

Het jaar dat ik het bloggen heb ontdekt, en hoe.....
Ik voel me erg verrijkt met mijn blog en mijn contacten die ik hierbij opdoe.
Ik heb enorm veel plezier met mijn blog en met het bekijken van jullie blogs.
Dit is ook het jaar geweest waarin ik mijn grote hobby, creatief bezig zijn in de ruimste zin van het woord, weer heb ontdekt.
Wat haal ik hier een rust en plezier uit!! Ik kan me helemaal laten gaan in mijn creaties en haal daar ook mijn ontspanning uit.
Heeeeeerlijk!!

Iedereen heel erg bedankt voor de vele bezoekjes, de lieve berichtjes en de gezellige contacten.

Ik wens jullie allemaal een gezellige jaarwisseling en wens jullie voor 2013 het aller beste toe.
Kijk uit met vuurwerk en we "zien" elkaar volgend jaar weer terug.

BEDANKT VOOR ALLES, DIKKE KUS,
Daphne

9 opmerkingen:

  1. Daphne, ik wens jou en je gezin ook een hele fijne jaarwisseling, en heel veel liefde, gezondheid en creativiteit toe voor 2013!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wens jou en je familie een jaar gevuld met liefde, vriendschap, inspiratie, geluk, gezondheid, vreugde ... liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Daphne,

    Bedankt voor je tip over de kerstboom. Die onthoud ik voor volgend jaar, want mijn baasjes hebben de kerstboom al opgeruimd. Ze waren bang dat ik met de ballen ging spelen. Jammer. Gelukkig heb ik de gordijnen wel al gevonden. Ik vond het leuk om een berichtje van je te krijgen.

    Pootje van Joni

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Daphne, ik vond het leuk om jou in 2012 te leren kennen via het swappen. Ik ga je in 2013 gewoon weer volgen. Ik wens je een hele fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2013!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wens jou en je gezin veel liefde, gezondheid en natuurlijk creativiteit toe.
    Tot volgend jaar maar weer.
    Groetjes,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Daphne, ik wens jou en je gezin alle goeds en liefde toe maar ik heb ook nog wat voor je....kijk gauw op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Graag wil ik jou en je gezin alle goeds wensen voor 2013, en dat ik nog veel mooie creaties van jou mag komen bewonderen!!

    Groetjes,
    Toos

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Awesome blog, i always enjoy & read the post you are sharing!
    Thank for your very good article.
    Mix Parlay


    BeantwoordenVerwijderen
  9. Excellent Post. I would like to share information about the iOS and Android app development Company. When developing for iOS or Android, compliance with platform-specific security guidelines is non-negotiable. Our experienced developers are well-versed in adhering to the stringent requirements set by Apple and Google, ensuring your app meets the highest security standards for app store approval.

    BeantwoordenVerwijderen