maandag 24 december 2012

Kerstpakketten

Voor de meiden van onze zaak (Bakker Bart) maak ik elk jaar een eigen Kerst pakketje.
Mijn man en ik proberen er iets in te stoppen waar ze qua leeftijd allemaal wat aan hebben (varieer van 16 tot 40 jaar)
Dit jaar heb ik het volgende gemaakt:
Ik ben begonnen met een kaart.
De Kerst boom zijn gestanst bomen die ik op een beurs heb gekocht. Een zakje vol voor weinig geld, leuk, want zo hoef je niet zelf allemaal van die dure stansen te kopen.
De boom heb ik fuchsia roze geschilderd, met acryl verf. (in de kleuren van Bakker Bart, knal Roze)
Daarna verschillende kleuren paillette erop geplakt en op elke paillet een druppel pearl drops gedaan.
Met een touwtje heb ik een "slinger" in de boom gemaakt. Dit zit aan de achterkant vast met een plakbandje.
De boom op een wit papiertje geplakt. Op dit papier heb ik eerst met verschillende kleuren roze inkt een paar "sneeuwvlokjes" gestempeld.
Op enkele sneeuwvlokjes een glitter steentje geplakt.
De tekst "Fijne Kerstdagen" mag natuurlijk niet ontbreken! (van de Action, die hebben echt hele leuke verschillende verpakkingen Kerst stempels!!)
Dit weer op een roze kaart geplakt en mijn Kerst kaarten waren klaar.
Op de kaart heb ik namens mijn man en mezelf een persoonlijk boodschap geschreven voor iedereen.

Erbij voor allemaal een potje van mijn lipbalsem, natuurlijk ook gepimpt in de kleuren van Bakker Bart.
Er werken 9 mensen bij ons, dus ik heb een hele serie gemaakt.
Daarna hebben we een tegoedbon gekocht, die ze allemaal zelf kunnen gebruiken op hun eigen manier.
Dit alles leuk ingepakt, met een gouden label, met stempeltjes en de naam van een ieder erop.
En zo kon alles mee naar de zaak. (hier zie je er 8, ik moest er nog 1 afmaken)
Wat kregen we een leuke reacties zeg!! Altijd weer fijn en erg lief, want we zijn toch wel heel blij met ons team hoor!!

Omdat ik de kaarten leuk vond om te maken heb ik er nog 1 gemaakt in deze stijl voor Corry.
Zij geeft nl een Give Away weg deze Kerst en vroeg daarbij om een Kerst kaart. Dit is niet verplicht hoor, maar als je het leuk vond mocht je een kaart maken en opsturen naar haar.
Nou, ik wilde de Kerst kaart nog wel eens maken in een andere kleur, kijken hoe dat uitkwam.
Ook leuk, vind ik. Kijk zelf maar want dit is hem geworden:
Ook van Corry kreeg ik een reactie, ze vond hem erg mooi en ze heeft er dit jaar heeeeeel veel gekregen.
Heeft ze wel verdient, want Corry is geen onbekende voor ons hier in bloggersland. Ze heeft een heel leuk blog en is erg actief!

Wens ik jullie hele fijne dagen, de oppas komt nu binnen, dus ik ga heel snel naar de zaak om te helpen daar.
Tot gauw, liefs Daphne

5 opmerkingen:

  1. Wat heb je ze weer verwend! Prettige kerstdagen. Groetjes, Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijne Kerstdagen en Gelukkig gezond creatief Nieuwjaar!
    Liefs, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeeehhh...dat is wel een heel mooi en persoonlijk kerst pakket, jij ook hele fijne dagen gewenst!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een verwennerij! Ziet er erg leuk uit!
    Fijne feestdagen!
    XoxoAnnette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Daphne,
    wat geweldig om dit voor je werknemers te maken!
    Wat ben je toch een duizendpoot!
    Geniet maar lekker met deze feestdagen van elkaar!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen