vrijdag 23 juni 2023

2x Bedankt!

Op de valreep wil ik nog meedoen met de Lift Challenge. Want op de valreep kreeg ik nog een vraag van Mylo:"mam, kan jij nog even een "Bedankt" kaartje maken voor mijn stage? Daar ben ik morgen voor het laatst dus dan wil ik het graag meenemen" (let wel: Het was woensdagmiddag, 16 uur en donderdag ochtend, 7 uur wilde hij het meenemen. Kwam nog bij, het was 27 graden boven op mijn kamertje!!) Z-U-C-H-T.

Bijna raakte ik in paniek, maar daar wordt het niet beter van, rustig adem blijven halen was het beste.

"Mylo, schatje, wat had je zelf bedacht?"
"Weet ik niet, maakt niet uit, iets met bedankt ofzo, maar kijk maar, jij bent de kaarten maakster hier in huis, dus bedenk jij maar wat"

Ja, daaaaag, zo makkelijk gaat dat niet,  hij moest zelf natuurlijk ook enige acties ondernemen, dus vroeg ik op mijn liefste toon of er op zijn stage bepaalde kleuren, in bijvoorbeeld het logo zitten, of in het gebouw, of iets met de naam. 
Mylo keek op internet en zag dat het logo paars en oranje is en daar kon ik wel iets mee.
Ik heb 2x een Bedankt stans en hiermee maakte ik mijn kaart. 
"Voor Alles" geprint via Word, uitgesneden en de randjes heel ligt beïnkt met paarse inkt.
Nog wat oranje pearldrops hier en daar. Gemat op paars en dat op een witte basiskaart en toen was ik klaar, binnen 2 uur.

Ik had toevallig een ovenschotel gemaakt voor die avond, die Mylo in de oven heeft gezet en dus konden we, met elkaar en de kaart op de achtergrond, gezellig op tijd aan tafel. 
Maar........tijdens het eten belde Jesse. 
"Hoi mam, kan ik een bestelling doen?"
"Bestelling doen, waarvan?"
"Ik wil graag wat kaarten bestellen, 2x voor een verjaardag en 1x om iemand te bedanken,........." 
"Morgen klaar zeker?", vroeg ik, maar nee, dat was niet nodig,  gelukkig🤣.
"Volgende week donderdag en doe maar iets met blauwe" zei Jesse. 
"Komt voor elkaar Jesse, ik bedenk wel iets"😇.
"Dank je wel alvast mam. Leuk hè, zo'n bestelling, heb je weer wat te knutselen, want anders ga je je misschien wel vervelen".

Kinderen!! 
En toch hou je van ze!!
Challenge:
Lift Challenge,  #180, 


18 opmerkingen:

  1. Hey Daphne,
    Hahahahahaha. Ik moest zo lachen toen ik het las. Wel heel lief dat ze graag kaartjes van jouw hand weggeven. Je liftchallenge is echt super goed gelukt, met bedankt erop. En handig dat Mylo al had gevraagd, kon je die zo namaken voor Jesse.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh, wat een heerlijk verhaal. Wat leuk dat je kids zo graag een kaart van jouw hand weggeven. Toch lief dat je je warme knutselkamer in bent gedoken en met een mooi resultaat! Tof dat je de eerste aan kon passen op de kleuren uit het logo. Dat maakt een kaart nog net iets bijzonderder.
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, geweldig maar wel een compliment voor moeders hoor. Ik vind dat je heel snel twee superleuke kaarten op je warme kamer hebt gemaakt. Vooral die eerst is heel gaaf met kleuren die van mijn scherm af spatten. Volgens mij voel ik een toppertje aankomen ;)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Whahahahahaha geweldig je bijbehorende verhaal!
    Uiteindelijk goed geslaagd en 2 mooie liftkaarten gemaakt!!
    Hoe is het met lieve Floortje?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, kinderen....ze denken dat je de kaarten zomaar uit je mouw kan schudden....al is je dat eigenlijk wel gelukt. Vooral de 1e, de 2e was iets makkelijker omdat je al een voorbeeld had. Ze zijn gaaf geworden.
    Succes met de andere twee.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is toch gemakkelijk hé dat ze het maar te vragen hebben en het ligt al meteen voor ze klaar.
    En dan nog zo mooi en handwerk, waar geen series van bestaan.
    2 fantastische kaarten, prachtig gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kinderen houden je wel bezig zo met hun bestellingen, als ze het dan eens op tijd doen 😉🙂
    Mooi met die teksten erop en dan nog in de gevraagde kleuren.
    Fijn weekend,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha die Daphne
    Altijd positief, wat een leuke bedankt kaartjes, volgende keer tegen Mylo zeggen dat het niet last minute mag, want knutselen mag, maar stress en haasten niet
    Fiijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk als ze je weten te vinden voor zoiets, een compliment! Martha heeft wel gelijk, stress en last minute.... liever niet!
    Jouw lifts zijn superleuk, allebei. Dankjewel voor het meedoen met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hahaha, dat gaat aan de lopende band zo bij jou lijkt wel, arme Daphne. Ze denken dat je dat allemaal maar zo uit je mouw schudt... nu moet ikzeggen dat dat bij deze bedankkaarten wel zo lijkt, want ze zien er supergaaf en heel netjes verzorgd uit. En dat met een deadline, knap gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk verhaal....de kinderen zijn er maar wat blij mee dat moeders leuke kaartjes maakt!
    Je hebt er weer iets heel moois van gemaakt Daphne!
    Groetjes en een fijn wekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Er spreekt toch ook waardering uit voor je kaarten en terecht want ze zijn hartstikke leuk geworden!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hahaha geweldig verhaal. komt vaak op het allerlaatste moment nog een kaart maken.. kan me de stress indenken.
    maar zeer geslaagde kaarten!!!
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een lieve kinderen. Ze zorgen ervoor dat hun moeder zich niet hoeft te vervelen. "Dat houdt je van de straat," zegt m'n vader dan altijd.
    Heel leuke kaarten! Mooie met de gekleurde letters op de witte achtergrond.
    Fijn dat de ovenschotel warm was toen jij klaar was met knutselen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dit bericht heb ik gemist. Geweldig! Heel herkenbaar. Je hebt het er goed vanaf gebracht. De kaarten zijn super. X

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ha ha wat een leuk verhaal! Die jongens houden moeders goed aan de gang! Gelukkig hebben we je met onze liftchallenge een zetje in de rug gegeven. Ik vind ze echt heel erg leuk geworden!! Het formaat van de gestanste teksten en dan het vierkantje in het midden.. het is allemaal perfect in balans en je wordt als het ware de kaart in gezogen, top gedaan!! Dankjewel voor je bijdrage!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Haha geweldig verhaal
    En je kaart is ook goed gelukt
    Mooie kleurcombi..... erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen