dinsdag 13 juni 2023

Wine o'clock.

Het kaartje wat ik vandaag laat zien is voor een mannelijke wijnliefhebber.

Deze meneer heeft zelf wel eens wijn gemaakt, lijkt mij een leuke hobby, maar wel veel werk. 
Ik vond het daarom leuk om dit plaatje,  afkomstig van een knipvel, te gebruiken voor zijn kaart. 
Een oude sketch opgezocht en dp uit mijn voorraad. 
De randjes beïnkt.
Meer is er niet over te vertellen. 
Een lekker kort berichtje dus, zodat je gauw weer naar buiten kan, want daar is het met deze temperaturen het beste vertoeven, in de schaduw!
Precies waar je mij ook kan vinden!
Challenge:
2 Sisters, #75, Men and Hobby's. 





12 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje, het ziet er een fruitig wijntje uit 😀
    Lekker verfrissend met dit warme weer, al geef ik nu de voorkeur aan een wit wijntje.
    Geniet ervan in de schaduw.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk !!!!!
    Zeker voor een wijnliefhebber !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gave kaart voor een wijnliefhebber.
    Ik ben liever binnen bij de airco. Bij ons achter is het best warm.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooie kaart heb je hier Daphne. En heel toepasselijk ook, voor de wijnliefhebber, leuk gedaan! 🍷
    Nog een fijne, rustige dag vandaag! Niet teveel inspannen...
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk hoor Daph. Ik zit ook lekker in de schaduw maar dan met een spannend boek.
    Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk persoonlijk kaartje maakte je Daphne, ik herken het plaatje niet maar vind hem erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaart is heel mooi, ja in de schaduw met windje dat is zeker heerlijk vertoeven.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk mannenkaartje Daphne
    Ja het is heerlijk warm, wij blijven op het heetst van de dag binnen, mar vroeg in de morgen ga ik aan het stappen en in de avond lekker buiten met een biertje of wijntje, erg he hihihi
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel leuk kaartje heb je gemaakt.
    Dank je wel voor het meedoen.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg leuk, Mijn man heeft vroeger ook zelf wijn gemaakt, maar daar ging inderdaad te veel tijd inzitten.
    Dankjewel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een SUPER GAVE kaart voor een wijnliefhebber Daphne.....heel erg leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen