maandag 26 juni 2023

For you.

Allereerst wil ik even terug komen op mijn Mylo kaart........ ik weet echt niet meer dat ik gezegt heb tegen mijn moeder dat ik zoveel Mylo plaatjes heb. Ik las het in haar bericht en dacht "hoe komt ze dáár nou bij,  ik hèb helemaal niet veel Mylo's, sterker nog, ik ben op zoek naar meer!!" Waar de verwarring misschien in zit: ik kijk af en toe of ik nieuwe knipvellen van Mylo kan kopen, maar die te koop zijn hèb ik al. Misschien heb ik het verkeerd gezegd of heeft mijn moeder het verkeerd begrepen. Whahaaaaa, toen ik het las dacht ik inderdaad "wat raar dat ik een Mylo van internet heb gehaald🤣.

Ik ga nu gauw over naar de kaart van vandaag, die ik eigenlijk gisteren al mocht laten zien hier. 

Omdat ik in April in de "gast designer" top 3 stond bij Kleuren met Potloden mocht ik voor de Juni challenge een kaart maken. Ik kreeg een leuke digi op gestuurd, die mocht ik gebruiken. 

De opdracht is "alles mag", alleen moet je natuurlijk wel kleuren met potloden🤪
Ik gebruikte mijn Potloden van Action weer. 
Het elfje vind ik heel leuk. Ze staat een beetje dromerig, met haar grote ogen, voor zich uit te starten. 
Het houtnerf dp heeft goud kleurige details,  op bovenstaande foto goed te zien. 
Ik heb daarom een (vellum) tekst gebruikt die ook goud kleurig is. 
Licht blauw basiskaart en lichtblauw gebruikt om te matten.
Het kleurige dp vind ik leuk achter de digi, omdat ik voor het inkleuren ook veel verschillende kleurtjes gebruikt heb. 
Nog 2 kleine bloemetjes op de kaart,  met een goud kleurig glittertje en rondom het elfje mini pearldrops gezet. 

Leuk om gast designer te mogen zijn!!
Ik heb met veel plezier deze kaart gemaakt (wel in de bloedhete, op mijn kamertje, pffff, het zweet liep in staaltjes over mijn rug, maar dat mocht de pret niet drukken)
Challenge:
Carlin's Kaartenparadijs,  #59, Hout en Bloemen. (Regenton en dp. Bloemen op de digi en onderaan)



18 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart met het elfje en de leuke papiertjes. Het heeft een lekkere hippe sfeer zo.
    Vandaag maar alle ramen en deuren open dan kan het lekker wat afkoelen op je kamertje.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart heb je gemaakt, Daphne!
    Ja, het is eigenlijk geen doen. Vandaag gelukkig iets koeler, al is het in huis nog wel warm.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Daphne,
    Wat een mooie kaart. Heel leuk met het elfje. Te schattig. Het DP is erg mooi. Heel leuk gedaan.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk kaartje met mooi kleurwerk. Dat vrolijke papiertje achter de digi past er prima bij!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat 'n super kaart heb je gemaakt Daphne. Het kleuren gaat je al zo goed af, erg mooi gedaan! De 3 vorige kaarten zijn ook helemaal gaaf! Ik krijg maar weinig meldingen meer in mijn leeslijst, heb deze 3 posten ook helemaal niet gekregen... 🤨 Dus ik dacht al, wat is het stil in Blogland, iedereen met vakantie? 😄
    Fijne dag vandaag!
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je die digi prachtig ingekleurd, heel mooi kaartje voor de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Bedankt dat je meedoet,
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke digi heb je gebruikt Daphne....mooi ingekleurd ook.....het is een leuke kaart geworden!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha, ik vond het al bijzonder dat je het plaatje van internet had, nu snap ik dat het om een misverstandje gaat.
    Deze kaart heb je enorm leuk gemaakt! Je hebt mooi gekleurd en ook de rest van de kaart heb je mooi gemaakt, een perfect geheel!
    Ik heb het weekend beneden aan tafel zitten kleuren, mijn hobbykamer is op zolder en daar was het 29,8°C, er kaartjes van maken komt nog wel, maar ja, als je gastdesigner mag zijn kun je het niet uitstellen natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een leuke kaart heb je met dat dromerige elfje gemaakt Daphne.
    Vandaag is het hier heerlijk, er staat een frisse wind. De warmte hangt nog wel binnen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hahaha.... zo leuk dat je even uitlegt hoe het zit met de Myloplaatjes...
    Leuk dat je gastdesigner mocht zijn bij KMP. EN je kaart is supermooi! Je hebt knap gekleurd, vind ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hihi leuk misverstand 😜
    Leuk retro achting kaartje maakte je Daphne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hahaha grappig dat Mylo verhaal, Daphne
    Mooi kaartje heb je gemaakt als gastdesigner!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. dank je wel voor de tip Daphne!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een mooi kaartje voor onze lopende challenge van carlin's kaartenparadijs.
    Dankjewel voor het meedoen.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaart heb je gemaakt met deze digi en het vrolijke design papier. Leuk dat jij ook gastdesigner mocht zijn bij Kleuren met Potloden. (Ik heb nog een link van een theepotkaart geplaatst op mijn blog in mijn antwoord op jouw reactie)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Geeft zo'n mooi effect aan een plaatje als je 'm met kleurpotloden inkleurt.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterende kaart Daphne.... lekker vrolijk!
    Wij vonden het fijn dat je gastdesigner wilde zijn!

    BeantwoordenVerwijderen