woensdag 21 juni 2023

Digi van Beccy.

Bedankt voor de lieve reacties op mijn vorige bericht. Met Floor gaat het steeds beter. Gisteren was ze nog wat duf en zielig (volgens mij had ze pijn), vandaag loopt ze alweer als vanouds gezellig kwispelend rond. 🥰

Vandaag mag ik mijn reminder laten zien voor onze Juni challenge van Cheerful Sketches,  #121.

Ik mocht een kaart maken met een Digi van Beccy:

Ik ben dol op de digi's van Beccy.
Ze heeft heel veel verschillende en ik vind ze (bijna) allemaal leuk. 
Deze keer viel mijn oog op dit lieve wasbeertje. (De kleuren op bovenstaande foto lijken wat flets, is in het echt niet zo)
Ik kleurde (alweer) met mijn Action potloden.
Voor de achtergrond gebruikte ik aqua markers. 
Al het dp komt uit mijn eigen voorraad en komt uit verschillende blokjes.
Ik vind het leuk om tussen mijn (veel te) grote voorraad papier net zo lang te zoeken todat ik tevreden ben met de combinatie. 
De tekst "HUH?" maakte ik met alfabet stansjes. Ik vind het goed passen bij de houding van het wasbeertje, hij kijkt een beetje vragend. 
Binnenin kan ik de tekst afmaken als ik weet voor wie deze kaart gaat worden
-Huh, ben ik nu je verjaardag vergeten.
-Huh, heb jij alweer vakantie.
-Huh, heb je een nieuwe baan......
En ga zo maar door.

Doen jullie mee met onze challenge?
Dat kan nog tot 28 Juni en hieronder laat ik de sketch van deze maand nog een keer zien.
Zoals je ziet heb ik de sketch een kwart slag gedraaid en dat mag. 
Zolang de sketch maar duidelijk zichbaar blijft. 
Wij hebben hier gisteren een flinke bui gehad, van hooguit 10 minuten. 
Daarna heeft het nog een uurtje zachtjes geregend. 
Kortom, code oranje was hier niet aan de orde. 




12 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart met lieve afbeelding!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Daphne,
    Die digi is echt heel schattig, ik snap dat je ze zo leuk vindt. Je kaart is prachtig gecombineerd en de digi is mooi ingekleurd. Die Huh past idd op veel verschillende manieren. Wat fijn dat het beter gaat met Floor. En hier is het ook niet zulk slecht weer geweest als voorspeld, wel regen en onweer maar niet extreem veel regen. Code oranje, was niet nodig.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhhh joh, wat leuk en wat een goed idee dat "huh ?" Het was wel lekker hè dat buitje. Hier net als bij jullie en heerlijk de balkondeur open. Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kaartje met dit wasbeertje erop, mooi gemaakt.
    Hier in het zuiden ook maar net een flink buitje ter verfrissing, maar iets meer naar de kust waren het wel hoosbuien.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. "Huh, word je al zó oud!" 😄 Je hebt een hele leuke reminder gemaakt Daphne, met deze digi en gaaf gekleurd! Met het gebruikte DP is het een hele leuke kaart geworden!
    Fijne dag nog vandaag. GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke wasbeer en zo mooi gekleurd. Dat 'huh' past perfect bij zijn uitdrukking. Gaaf kaartje is het geworden.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha die Daphne
    Wat een superleuke kaart heb je gemaakt, ook de kaart van gisteren voor een kanjer vind ik erg mooi
    Ah die Floor een noodzakelijke ingreep die toch wel zielig is!
    Hier gisteren hele flinke hoosbuien, waarvan kelders emnzo zijn overgelopen, niet bij ons gelukkig, ik heb er weinig van mee gekregen want ik was in Utrecht en daar was het nog niet, alleen toen ik uit de bus stapte ben ik helemaal natgeregend door een hoosbui.,,maaar goed voor de natuur niet verkeerd
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel leuke kaart, je hebt de wasbeer mooi gekleurd en "huh" past er inderdaad prima bij.
    Wat fijn dat Floortje zich al een stuk beter voelt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh serieus? In Wijhe werd de wandel 4 daagse afgelast vanwege het weer. Misschien was de aankondiging al genoeg om geen risico te nemen....
    Je kaart is enig en wat een goed idee om HUH erop te zetten. Kan inderdaad voor zoveel gelegenheden! Mijn e-learinig was met ruim 8 minuten klaar! Lees je morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Aaaaaw wat een superleuke digi en wat kleurde je hem prachtig in Daphne! Mooie uitwerking van de sketch…
    Oeps heb ik een bericht gemist over die lieve Floor….ik lees terug dus ga snel verder!

    BeantwoordenVerwijderen