donderdag 29 juni 2023

Roze Kerst ('23-31)

Bedankt allemaal voor de reacties op mijn "gouden trio". Ik kom nog bij iedereen van het KKT langs hoor, maar mag een vroege dienst werken vandaag.....

Nu eerst een kerstkaart die ik gisterenmiddag gemaakt heb:

Zoals je misschien ziet heb ik de sketch van  Cheerful Sketches, van Juni gebruikt. 
Deze Challenge is gisteren afgelopen dus als voorbeeld hebben jullie hier niks meer aan, hihi. 
Ik vind het een hele leuke sketch dus het is een blijvertje. 
Al het dp komt uit mijn (favoriete) Kerstblok. Het is nu helaas bijna helemaal op. 
De achtergrond heeft gouden details/takjes. De rest van het dp zijn restjes. Alle randjes beïnkt met roze.
Het plaatje komt ook uit het blok dp, ik matte het op zwart voor wat meer pit.
Tekst is een stickertje, die ik doormidden geknipt heb. 
Nog 1 klein glittertje in de hoek en mijn 31ste kerstkaart is klaar. 

Dit weekend is hier in het dorp een groot dorpsfeest.
Het feest terrein is op het veldje wat grenst aan onze tuin. 
Er staat een hele grote feesttent waarin veel activiteiten georganiseerd worden en een band komt spelen zaterdag avond. En er zijn een paar kermis attracties op het terrein, botsauto's, een draaimolen, een zweefmolen en een schiettent. 
Jullie begrijpen, héél veel drukte en heel veel lawaai. 
Super leuk voor de jeugd, maar wij gaan, samen met Floor, lekker rustig naar de camping. Daar kan ik ook beter slapen, want ik mag dit weekend werken. 
Challenges:
52 WTC, Weekelijkse kerstkaart. 
ABC Christmas, #L, Veel laagjes.
XMAS, #26, Roze.




17 opmerkingen:

  1. Heel leuke kaart met mooi papier!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat weer een mooie kaart. Ik geloof graag dat dat papierblok nu bijna leeg is want je hebt er al heel veel kaarten mee laten zien.
    Wat een geluk dat jullie dit weekend naar de camping kunnen. Zou aan mij ook niet besteed zijn zo'n feest.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuke kerstkaart, de sketch is zeker een heel mooie. Wat jammer dat je blok bijna op is, hopelijk komen er in september weer heel mooie nieuwe blokken uit bij Action.
    Je hebt gelijk dat jullie naar de camping gaan, fijn dat jullie die mogelijkheid hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie kerstkaart Daphne, leuk het roze plaatje!
    Gelijk heb je, weg uit de drukte xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hele leuke kaart met inderdaad super gaaf papier...
    Fijn dat jullie een uitvalbasis hebben op de camping.....
    lekker rustig.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC, Leuk dat je er weer bij bent met een wekelijkse kerstkaart

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige kerstkaart heb je met dit mooie dessin-papier en die leuke sketch gemaakt Daphne. Zo apart dat één sketch met ander dessin-papier er weer heel anders uit ziet.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC en veel plezier/rust op de camping gewenst.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kerstkaart Daphne
    Naar aanleiding van de sketch
    Groot gelijk dat jullie naar de camping gaan, zeker als je mag gaan werken, je hebt je rust zeker nodig!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele mooie kerstkaart.
    Leuke papiertjes hierbij gebruikt en leuke hertjes.
    Tof gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie kaart.....volgens de sketch Daphne....leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey Daphne,
    Wat een mooie kaart. Heel leuk gedaan. Dat papier is echt prachtig. Snap wel dat dat een favoriet is. Veel plezier dit weekend.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart! Ik snap dat je de sketch nog eens gebruikt, het is een hele leuke. Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Idd een leuke sketch; mooi strak en niet saai... Je kunt er veel kanten mee op. En je kaart is weer een echte topper!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart heb je gemaakt Daphne, heel apart in deze kleuren. En je hebt helemaal gelijk, om de rust op te zoeken. Zou ik ook doen...
    Fijne avond!
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat is leuk deze kaart met de sketch. Ik vind de sketch ook heel leuk! Ga hem ook onthouden/opslaan.
    En groot gelijk dat je naar de camping gaat. Lekker rustig vergeleken met het Dorpsfeest....

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaart met dat prachtige papier, dat gaat altijd te snel op hè?!
    Ik kan me voorstellen dat je 'vlucht' voor al het feestgedruis.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het is een prachtige kaart met de mooie sketch, Daphne! En schitterend papier. Soms doet het echt een beetje pijn om het op te gebruiken, vind ik. Maar gelukkig is er altijd weer genoeg ander mooi papier.
    Heerlijk dat je kunt vluchten naar de camping en dat dat dichtbij genoeg is om te kunnen gaan werken van daaruit.
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
    Ik reageer dit keer wat later, had afgelopen week even geen internetbereik :-)
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gorgeous papers and layered so well. Thank you for joining us at ABC Christmas Challenge xx Lynda/Loopyloo DT

    BeantwoordenVerwijderen