vrijdag 2 juni 2023

Een half jaar oma

Gisteren, 1 Juni was het precies een half jaar geleden dan Monique oma werd van haar kleinzoon Fender. Omdat ik haar toen, door verschillende omstandigheden, geen kaart heb gestuurd wilde ik dat nu doen. Om haar te feliciteren met het half jaar Omaschap😊:

Ik had nog wat plaatjes liggen van Eline's baby's (gekregen van GerJanne ) en daarvan gebruikte ik er 1.
Deze baby vind ik zó schattig en zeg nou zelf, hij lijkt al zeker een half jaar oud, toch?!
Het dp komt (alweer) uit mijn, zo langzamerhand, favoriete blok wat ik van mijn Moeder kreeg, omdat zij er niks mee kon....... nou mam, nogmaals BEDANKT!! Ik vind het heel mooi en gebruik het vaak. 

Het idee was om Monique te verrassen met een kaart, want niks leukers dan zomaar een kaartje te vinden in je brievenbus en je af te vragen waarom je die gekregen hebt. 
Totdat ik op het blog van K&K, waar Monique de oprichtster van is, las dat zij precies deze maand 10 jaar bestaan....... WEG IDEE, want Monique krijgt nu vast héél veel kaartjes. 
Challenges:
K&K, Hartelijk Gefeliciteerd (met optie 10, maar die kreeg ik er met hem mogelijk op verwerkt. Een half jaar is geen 10 maanden,  geen 10 weken, geen 210 dagen, of 10x10.....euh, nu ja, hou op, ik heb de 10 laten varen!)
4 SCB, #68, Sketch (3de inzending,  maar deze sketch is ook gewoon TE leuk!)







18 opmerkingen:

  1. Oh het is een te schattig kaartje, daar zal Monique heel blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 😂😂 Wat ben je toch grappig Daph. Ik vind die treurende Daphne avatar heel grappig.
    Fijn hoor dat je zo'n plezier hebt van dat blok. Ik kan me niet eens meer herinneren wat het was.
    Mooi kaartje geworden en Monique zal het heel erg waarderen denk ik.
    Doei kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartje Daphne
    En inderdaad dat babietje vind ik ook erg leuk, Monique zal dit zeker waarderen!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, dat treurige poppetje onderje post. Nou niet getreurd hoor Daphne, zeker weten dat deze mooie kaart gewaardeerd gaat worden en het zal zeker de enige met deze felicitatie zijn, super-origineel ben je!
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig en lief kaartje heb je gemaakt Daphne. Mooie kleurtjes ook gebruikt! En ja, een mens moet weleens overrekenen... 🙁
    Fijne dag vandaag en alvast een goed weekend gewenst.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk Daphne. Zowel de kaart, als het verhaal, als de opdracht bij K en K.
    Ik heb er van genoten. Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het plaatje klopt precies hoor. Fender heeft zijn voetjes ook ontdekt. Hij stopt ze in z'n mond....hahaha...ik wou dat ik nog zo lenig was. Je kaartje was zeker een verrassing tussen alle verjaardagskaarten en jubileumkaarten. Dus niet getreurd, je missie is geslaagd!!!!
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi gemaakt Daphne.
    Ik vind het DP ook zo mooi bij elkaar passen. Leuk plaatje van Eline er in verwerkt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief idee en schattig kaartje. En hierboven lees ik dat je opzet toch geslaagd was!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige uitvoering van onze sketch.
    Bedankt voor je deelname aan onze challenge bij 4-SCB.

    Groetjes Nelly (DT4-SCB)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gaaf en lief kaartje maakte je Daphne, en ja dit is zo’n leuke sketch xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De baby ís inderdaad erg leuk en ook snap ik dat dit 1 van je favoriete dp is. Erg leuk geworden! Bedankt voor je deelname aan onze 4 seasons Sketch challenge, groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schattig kaartje voor Monique, echt heel lief! En die valt toch wel op tussen alle andere kaartjes en bovendien is Monique kaarten-liefhebber, dus komt goed. Leuk dat jij zo'n liefhebber bent van onze sketch, bedankt voor nog een deelname!
    grtz Colien [4 Season blog]

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind het een hele mooie en schattige kaart. De plaatjes van Eline scoren altijd.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaart maakte je voor Monique!
    Deze valt wel op tussen de kaarten die ze krijgt voor het 10 jarig bestaan van K&K. En ze is al gewend aan kaarten die te laat komen want die van mij voor hun 35e trouwdag was ook flink te laat.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ze krijgt vast heel veel kaartjes ... maar om haar te feliciteren met een half jaar oma zijn, vermoed ik maar eentje. Wat een leuk en origineel idee van jou. Het plaatje is heel schattig. Deze kaart is vast blij ontvangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hey Daphne,
    Wat een schattige kaart. Heel mooi gedaan. Ze zal des te meer verrast zijn dat je haar een kaartje hebt gestuurd omdat ze oma is geworden. Ook leuk toch hihi.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het is een zeer lief kaartje en vooral ook zeer lief bedoeld.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen