woensdag 28 juni 2023

3X KKT

Vandaag is het tijd om onze kaartjes te laten zien die we maakte nav het KKT bij Martina, de 6de schakel: Goud met Wit. 

Niet zo moeilijk, lijkt, want het zijn hele mooie chique kleuren samen, maar voor mijn KKT kleuren gebruik ik sowieso vaak wit en zwart erbij, dus nu werd ik wel heel erg beperkt. 

Ik begon met een kaart voor de bestelling van Jesse. 
Hij heeft een collega die een feestje geeft. 
Die collega heeft zijn vriendin ten huwelijk gevraagd en het verloofde stel worden beide 30. Vandaar de "tekst".😊

Leuke kaart, maar ik was nog niet helemaal enthousiast en dus:
Maakte ik nóg een kaart. 
Voor een tante van mijn man, die zoals je ziet, 85 jaar is geworden. 
Deze kaart maakte ik met een embossing folder, die hartjes uit snijd. 
Achter elk hartje en stukje goud papier gelijmd. Het middelste hartje heb ik met foam tape geplakt, zodat daar wat diepe zit. 
Wat pearldrops op de embossing en ik werd al wat enthousiaster van deze kaart. 
Deze embossing folder gebruikte ik al vaker om kaartjes te maken. 
Ik plakte zwart/goud Washi-tape op de kaart. 
Daarna 2 champagne glazen gesneden.
Wat pearldrops erboven en de tekst "Hip Hip Hurray" iets verhoogd erbij gepakt. 
Deze kaart liet ik aan Jesse zien en hij vroeg of hij deze ook mee mocht nemen, want hij had nòg een verjaardag kaart nodig. 
En zo heb ik zijn bestelling die hij Hier deed weer voldaan. 

Ik ben wat laat met mijn kaarten vandaag......
We zijn gisteren avond namelijk naar Düsseldorf geweest voor en concert van "HARRY STYLES"!!
Andy, Jade en ik. 
Zo verschrikkelijk goed, we hebben ge-no-ten!!
We waren wel pas heel laat thuis vannacht (of misschien beter, vroeg thuis vanmorgen) en dus ben ik net pas wakker. 
Maar,  het was het waard,  wat een mooie avond!!!
Challenges:
CCS, #514, Sketch (1ste Kaart) 
CAS on Sunday, #260, Love, (2de kaart)






18 opmerkingen:

  1. 3 mooie kaartjes met het goud/wit thema.
    Dat zal een gaaf concert geweest zijn! Wat minder slaap moet je er dan maar voor over hebben.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt drie hele mooie kaartjes gemaakt Daphne....vooral de laatste vind ik gaaf....leuk gedaan met de embossing!
    Wat leuk dat jullie zo genoten hebben van het concert van HARRY STYLES!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooie en leuke kaarten heb je gemaakt.
    Blij dat jullie genoten hebben van Harry Styles
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Daphne,
    Wat een gave kaarten heb je gemaakt. Echt prachtig.
    Wauw, naar Harry Styles. Jaloers. Echt heel gaaf. Jullie konden hem ook goed zien aan de foto te zien.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Maar goed dat ik nog een keertje kom kijken, want nu zie ik een hele MOOIE serie kaartjes in de kleuren van het Kleurenkaartenteam. Heel MOOI gemaakt Daphne.
    Liefs, Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt drie heel feestelijke kaarten gemaakt, mooi!
    Gaaf, zo'n concert in Düsseldorf, een dubbel uitje lijkt mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat 'n mooie kaarten zijn dit Daphne, daar mag je met recht tevreden over zijn! Knap gedaan hoor. En wat fijn dat jullie zo genoten hebben. Dat is weer een mooie herinnering om op terug te zien. 🙂
    Nog een fijne dag verder.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Feestelijk in deze kleurencombinatie!
    Leuk dat jullie zo genoten van het concert.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaartjes Daphne!! Die met het zwart erbij is net wat pittiger.
    En tof dat jullie zo hebben genoten van het concert.
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Voor een mooi concert heb je een latertje er wel voor over toch? Gezellig om met z'n drieën te gaan. Mooie kaarten maakte je, ik vind de combinatie ook geweldig, jouw laatste kaart vind echt super. Die speelse bubbels het tape wat je gebruikt hebt.
    Vandaag zat zou kaart ook in de brievenbus. Dank je wel, hij is mooi met het embossing en washi tape. Lekker fris ook. dank je wel.
    Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Perfect CAS celebration card! I love the gold and white colours together. Thanks for sharing with us at CC&S this challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey Daphné,
    Wat een feestelijke kaarten maakte je voor het KKT.
    Je hebt je goed uitgewerkt met embossingfolders en goud papier...
    Fijn dat je mee wou doen met de kleur die ik gekozen had, al heeft het je ook beperkingen opgelegd...
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaarten Daphne
    Dat goud met wit doet het goed!
    Fijn dat jullie zo hebben genoten van het optreden!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ze zijn allemaal erg leuk Daph ondanks dat je jezelf beperkt voelde. Goed gedaan meissie.
    Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt! Alle drie zijn ze super en je hebt er mooie persoonlijke kaarten van gemaakt.
    Ja... Harry Styles. Had ik je verteld dat ik daar ook heen zou? In Amsterdam??

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke reeks. Ik ben fan bij diegene waar je zwart toevoegde. Heel feestelijk.
    Aranka ging ook naar Harry Styles gaan met haar vrienden, maar dat heeft ze moeten annuleren, zoals alles wat ze in de vakantie en na de examens had gepland ...😔

    BeantwoordenVerwijderen
  17. deze reeks is helemaal leuk geworden zo ! jij hebt je lekker laten gaan zie ik
    Harry Styles, wauw, dikke pret lijkt me, show helemaal top !
    sorry voor mijn late reactie, heb wat tijd te kort door familiale omstandigheden,
    maar kijk... het is me eindelijk gelukt,
    grtjs, Martina

    BeantwoordenVerwijderen