donderdag 22 juni 2023

Kerstkaart ('23-30)

Tijdens deze warme dagen is het vandaag "Kerstkaarten" donderdag, wat voor de nodige afkoeling gaat zorgen denk ik:

Alhoewel......
Op mijn kaart het lieve hondje met een warme kerstmuts op,  inclusief bontrandje. Als ik er naar kijk krijg ik het al benauwd, haha. 
Ik stempelde het hondje met muts met behulp van de masking techniek. 
Ik gebruikte weer hetzelfde model als wat ik gebruikte voor mijn Kanjerkaart.
Het dp vond ik tussen mijn kerstpapier en matte ik op rood. 
Het hondje kleurde ik, het wordt bijna saai, alwéér met mijn potloden van Action.
Ik kocht laatst wat doosjes erbij en als ik op de camping ben kan ik lekker oefenen met inkleuren. 
De tekst gestempeld en dat ook gemat op rood en op de kaart. 
Op bovenstaande foto zie je het bontrandje (nepsneeuw) goed.
Nog wat sterretjes en wat boompjes op de kaart en toen was ik klaar. 

Het gaat goed met Floor!
Ik ben lekker een paar dagen vrij geweest (vandaar dat we haar operatie nu hebben gepland) en heb haar goed in de gaten gehouden. Ze likt of krabt niet aan haar lijfje, dus die rare kap hebben we niet meer gebruikt. 
Morgen mag ik weer werken en zal ze een paar uurtjes alleen zijn, maar aangezien dat 's nachts ook goed gaat zal dit zeker lukken. 
Challenges:
52 WTC, Weekelijkse kerstkaart. 
ABC Christmas,  #L, Laagjes.
XMAS, #25, Sentiment as Focal Point.


17 opmerkingen:

  1. wat een leuk en vrolijk kaartje, heerlijk lekker kleuren op de camping, geniet ervan.

    fijn dat Floor weer al aan de beterende hand is.

    Gezellig dat je vandaag een kerstkaart laat zien bij 52WTC.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje. Super handig dat je op de camping ook potloden hebt liggen. Fijn dat Floor goed opknapt. X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een vrolijke kerstkaart in een mooi, speels model. Lekker hoor om zo op de camping te kleuren, dan ben je toch met iets bezig. Fijn dat Floor het zo goed doet en dat ze van die kap verlost is.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gaaf model is dit Daphne....je hebt ook mooi papier gebruikt....prachtige kaar!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk modelletje en een kaartje heb je gemaakt Daphne, oh zielig voor Floor, maar wat goed dat ze ervan af blijft en dus geen kap op hoeft. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat 'n mooie Kerstkaart is dit zo geworden Daphne, gaaf gedaan! En je kleurt al bijzonder goed! (Naar mijn idee dan).
    Fijn dat het met jullie Floor weer goed gaat!
    Fijne dag nog vandaag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Joh, jij hoeft niet meer te oefenen hoor, wat kleur je mooi. Leuk dit kaartje, lekker "fris" van kleur en het model is ook 👍.
    Fijn hè dat het goed gaat met Floor.
    Liefs en kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is een mooie kerstkaart met dit leuke hondje. zijn muts past precies op zijn kopje, knap werk!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kerstkaartje, Daphne
    Het model is ook zo leuk en het hondje staat er dapper bij
    Leuk he dat inkleuren!
    Fijn dat het goed gaat met Floor
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een enige hond op je mooie kaart. Het is een leuk model.
    Fijn dat het zo goed gaat met Floor. Kun je met een gerust hart gaan werken.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk idee om het zo te doen met dit model. Ga ik onthouden. En fijn dat het zo goed gaat met Floor. Dan ga je weer met een gerust hart werken.
    Slim om je haar omhoog te dien met dat warme weer. Blijft je nek lekker fris!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kerstkaart met het hondje, mooi model!
    grtz Colien [52WTC]

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die is leuk geworden zeg! Wat een leuk modelletje ook. Dat geeft dan toch net wat meer aan een kaart.
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super leuke kaart! En dat hondje er op hoort helemaal bij jou.
    Fijn dat het goed gaat met Floor.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een geweldige kerstkaart! Ik zie het rood als oranje, maar dat maakt het zeker niet minder mooi hoor. Je hebt de stempel mooi ingekleurd en het juiste papier erbij gevonden, heel goed gedaan!
    Fijn dat het zo goed gaat met Floor, dan hoef je je om haar geen zorgen te maken als je aan het werk bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hey Daphne,
    Wat een gaaf model kaart. Je kerstkaart is echt geweldig. Dat plaatje is echt te schattig gewoon. En het DP is echt heel leuk zo. Wat een mooie combinatie.
    Wat fijn dat het goed gaat met Floor, gelukkig maar.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een super leuke kaart en een leuk model.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen