zaterdag 24 juni 2023

Uitdaging met mijn moeder #29

Laatste zaterdag van de maand, jullie weten zo ondertussen wel dat dat de dag is dat mijn moeder en ik onze uitdaging aan elkaar laten zien.

Deze maand was mijn moeder aan de beurt om iets te verzinnen: "Maak een kaart met Mylo (van Mylo and Friends) erop! Wat een leuke opdracht, ik had het zelf kunnen verzinnen, want ons middelste kind heet Mylo (spreek uit op z'n Nederland)

Goed, voor ik weer afdwaal (net als gisteren😂), mijn kaart:

Een poosje geleden kocht ik bij Action een slimline stans, waarmee je een achtergrond kan maken waar allemaal kleine hartjes uitgestanst zijn. 
Ik gebruikte wit om uit te snijden en matte dat op blauw bedrukt dp. Past goed bij de oogjes van Mylo. 
Dat werd mijn achtergrond. 
Deze lieve Mylo met hartjes vond ik op internet en printe hem, best groot, uit. 
Met mijn ovaal stans sneed ik hem uit en matte dat op rood. 
Op de hartjes wat piepkleine gouden pearldropsjes.
Daarna de tekst gemaakt in Word en uitgeprint. 
Hier en daar nog wat kleine rode hartjes terug gelegd in de achtergrond en toen was ik klaar. 
Deze maand maakte ik voor mijn zus, die ook bijna altijd een kaart krijgt van ons,  precies dezelfde.
Dat had vooral te maken met de warmte, te laat beginnen en gebrek aan inspiratie voor nóg een Mylo kaart. 
En ook....... omdat ik het plaatje zo ontzettend lief vind. 

Benieuwd wat mijn moeder gemaakt heeft? Klik op de link. 

Challenges:







13 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je de uitdaging met je moeder aangaat Daphne!
    je kaart is heel erg leuk....ik ga ook nog even bij je moeder kijken!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel lief deze kaarten.
    Grappig, je moeder schrijft dat ze deze uitdaging heeft bedacht omdat je verzucht had dat je og zoveel plaatjes van Mylo hebt en vervolgens pluk je er een van internet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kijk, kijk Angélique heeft goed opgelet, ik had inderdaad deze opdracht verzonnen omdat jij verzuchtte dat je zoveel Mylo plaatjes had. 😂😂 Dus ik heb met een lach de kaart en het plaatje bekeken en gedacht "huh, die heeft ze van internet gehaald". Maar mag de pret niet drukken, het is een leuke kaart, heel lief met al die hartjes.
    Werk ze maar lekker vandaag en kus van mam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihi Daphne weer door de bocht….zoveel plaatjes hebben en dan van internet afplukken…gekkie!
    Maar ik moet zeggen dat dit een superleuk plaatje is en wat leuk die stans op het bedrukte papier…ik dacht echt dat het allemaal losse hartjes waren die je teruggelegd had 🫣
    Gave tekst erbij en jullie uitdaging is weer gelukt!
    Ik ga nu bij je moedertje kijken xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lieve Mylo kaartjes. Deze opdracht was jou op het lijf geschreven. En wat een leuke stans is die achtergrond met hartjes.
    Ook nog even je post van gisteren gelezen. Wat herkenbaar die bestellingen van de jeugd. Hier kunnen ze er ook wat van. Maar wij moeder maken er ook iedere keer weer iets van. Wij kunnen dat!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk deze slimline kaartjes. En ook wel eens makkelijk toch, dezelfde kaartjes en ook ik moest lachen toen ik eerst het bericht van je moeder las en toen jouw bericht dat je deze Mylo van Internet had geplukt, hihihi....nu blijf je nog met al die plaatjes zitten!
    Slim om de stans in wit te stansen en dan op bedrukt papier te plakken. Die paar ingelegde rode hartjes zijn een heel leuk detail!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tja, koppig geweest en toch je eigen ding gedaan en niet geluisterd naar je moeder, nu blijf je met de plaatjes zitten 😂
    Maar eerlijk is eerlijk je koos een heel leuk plaatje uit en dat is het waard om gewoon je eigen goesting te doen. Leuk met de tekst!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaartjes, Daphne
    Mylo komt zo mooi tot z'n recht tussen de hartjes, zo vrolijk!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoezo houd je zo een overschot aan Mylo plaatjes? Al is dit ook wel weer een lieverdje. Wat heb je de stans op een slimme manier gebruikt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lekker vrolijk deze Mylo met al die hartjes.
    Mooie stans.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. schattig deze Mylo kaartjes...
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey Daphne,
    Wat een schattige kaarten heb je gemaakt. Wauw, met die hartjes stans. Het lijkt net DP met heel veel hartjes. Mylo is gewoon te schattig. Heel mooi gedaan.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen