zondag 18 juni 2023

Birthday Girl

Vandaag laat ik een lekker zomers kaartje zien:

Ik maakte het weer met behulp van mijn (favoriete) blokje papier en plaatjes die ik van mijn moeder kreeg. 
Dit zijn zulke leuke èn handige blokjes om mee te nemen op vakantie
Het plaatje van het leuke huisje, inclusief de tekst, komt ook uit het blok.
Ik knipte het huisje "half" uit, aan de onderkant en rechts.  
Ik ben dol op dit soort strand huisjes, ze geven mij helemaal het gevoel van de zomer. 
De IJsjes op de achtergrond horen natuurlijk bij de zomer😎.
De tekst Birthday Girl, de pijltjes en het papier waarop ik gemat heb,  alles komt uit hetzelfde blok.
De sketch heb ik zelf verzonnen. 
Dit jaar ga ik weer op zoek naar zo'n zelfde soort blok zodat ik, als ik op de camping ben, niet veel hoef mee te nemen om een kaart te kunnen maken. 

Vandaag gaat Andy (mijn man) het fietspontje op de camping varen,  Floor en ik varen een stukje met hem mee.
Verder zijn wij vooral onder de parasol te vinden. Dit soort dagen...... ik kan er wel aan wennen
Challenge:
4 SCB, #69, Moodboard.



19 opmerkingen:

  1. Superleuk zomers kaartje maakte je Daphne, vind het ijsjespapier ook erg gaaf!
    Ben wel benieuwd welke blokjes je bedoeld, want deze ken ik ook niet… gezellig een vaartochtje hihi veel plezier xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke zomerkaart heb je gemaakt Daphne met dit vrolijke DP en het huisje is super! En wat 'n gave schets! Je hebt een mooi resultaat geboekt en een leuke cartoon erbij geplaatst! 😀
    Nog een fijne 🌞dag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk zomers kaartje. Ik ben ook gek op die strandhuisjes. Veel plezier op het pontje.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een superleuke kaart, heel geslaagd!
    Ik heb dit blokje ook (ik had bij jou er zulke leuke kaarten mee gezien en tsja, ijsjespapier is voor Remco onmisbaar) maar kan er weinig mee, laat ik het zo zeggen: ik pak het niet op. Misschien moet ik het maar weer eens proberen.
    Veel plezier vandaag op het water en onder de parasol.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een superleuke kaart met dat vrolijke ijsjespapier Daphne. Je hebt een gave sketch bedacht en dat zomerhuisje maakt het lekker zonnig met dat vrolijke geel.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En al weer zo'n leuke kaart van "mijn" blokje. Ik weet niet eens meer hoe of wat.
    Ik denk niet de AC-tion ze nog heeft nu, dat is jammer maar jij kan wel goed snuffelen dus wie weet vind je nog iets dergelijks
    Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie zomerse kleuren. En leuk met het strandhuisje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig leuk kaartje, Daphne
    Ha schipper Andy zet de mensen over gezellig!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heee jij ook al ijsjespapier! Welk blokje is het? Het ius een heel gaaf kaartje. En lekker genieten op de camping... dat weer is perfect he?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuk kaartje is het geworden, helemaal passend bij het huidige weer!
    Bedankt voor je deelname aan onze moodboard-challenge op het 4 Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een zomers kaartje en het strandhuisje is zó leuk! Bedankt voor je deelname aan onze 4 seasons mood board challenge, groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een heerlijk zomers kaartje. Handig zo'n blokje waar alles in zit. Inderdaad handig om mee te nemen naar de camping.
    Lekker genieten daar!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele leuke zomerse kaart. Erg handig zo'n blokje waar alles inzit om een kaart te maken. Geniet ervan op de camping.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey Daphne,
    Wat een leuke kaart. Dat huisje is echt zo schattig. Heerlijk zo op de camping, hopelijk hebben jullie genoten.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk! Dit kaartje hangt boven mijn bed samen met alle andere verjaardagskaarten, daar blijft het hangen tot ik weer jarig ben... Inderdaad lekker zomers. X

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie zomerse kaart met prachtige kleuren.
    Bedankt voor je deelname aan de challenge van 4--Season.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen