maandag 3 juni 2019

Gastdisigner kleuren bingo

Deze keer mocht ik gastdisigner zijn voor de challenge van 4 Seasons,  kleuren bingo
Heel erg leuk, want ik vind challenges sowieso leuk, maar bingo challenges helemaal.
Ik maakte deze kaart:
 Ik koos voor het rijtje Rood-wit-geel.
Extra uitdaging voor mij, want ik gebruik bijna nooit geel.
 De achtergrond maakte ik met een streepjes stempel.
Deze stempel leende ik van mijn moeder, net zoals de inkt.
Mijn moeder heeft hele mooie inkt, van Stamping Up.
Ik heb die inkt niet en dus is het extra leuk om af en toe eens met haar spullen te kunnen knutselen.
Toen de achtergrond klaar was stempelde ik een mooie bloem (ook van mijn moeder geleend) op een wit papiertje.
In het hart van de bloem plakte ik een glitter.
Daarna de randjes beïnkte met rood en  gemat op wit
De tekst erop en klaar was mij  kaart.
Deze kaart stuurde ik naar Jeanet, voor haar verjaardag.

Heel erg leuk dat ik gastdisigner mocht zijn!!
Nog leuker vond ik het dat ik spullen van  
Mijn Moeder mocht gebruiken, bedankt mam!!




17 opmerkingen:

  1. toffe kaart, vind je achtergrond heel mooi gemaakt met die streepjes!
    Handig als je ook eens spulletjes van je moeder kan gebruiken, hoef je niet alles zelf te 'verzamelen' zo...
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een prachtige kaart geworden! Leuk om eens iets anders uit te proberen; je staat soms versteld van jezelf...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om Gastdesigner te zijn en je hebt daar een prachtige kaart voor gemaakt.
    Jeanet zal hier ook wel heel blij mee geweest zijn.
    Heel mooi gemaakt Daphne.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vind het zo'n mooie en zonnige kaart, Daphne. Heel erg bedankt dat ik deze op mijn verjaardag van jou mocht ontvangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie vrolijke verjaardagskaart.
    Handig he zo'n moeder met leuke knutselspulletjes:)
    Vooral de streepjes stempel, super!
    Gefeliciteerd met je Gast designer schap!
    Fijne dag verder,liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Herstel: en ik gebruik dan weer spulletjes van jou dus het is over en weer leuk. Mooie kaart hè.
    Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een fleurige kaart, heel leuk!
    Knap dat je die lijnen van de achtergrond zo mooi recht hebt gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk dat je disigner mocht zijn. Zo zie je maar dat je echt mooie kaarten maakt. Gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart met deze mooie achtergrond (je hebt geen DP meer nodig)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha Daphne, wat een mooie kaart met de spullen van je moeder!
    Gave stempel is dat... Ik zag hem al bij 4 seasons. Hij is super!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi hoi Daphne
    Leuke vrolijke kaart heb je gemaakt!
    Heerlijk dat je samen met je moeder dezelfde hobbyhebt is dubbel gezellig!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is toch te erg voor woorden. Heb je zo veel spulletjes voor je kaarten en ga je naar je moeder om daar te lenen hahahaha. Maar wel heel leuk dat jullie zo met elkaar omgaan.
    Mooie kaart is het geworden. Waar haal je toch steeds de ideeën vandaan?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een mooie, frisse kaart!
    Lief dat je materialen van je moeder mocht lenen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke kaart en het maakt het extra leuk als je eens met andere materialen mag knutselen.

    Groetjes,
    Renske

    BeantwoordenVerwijderen