donderdag 7 mei 2020

52 WTC, maandchallenge.

Het is donderdag,  dus tijd voor de wekelijkse kerstkaart.
Vorige week was het de laatste donderdag van de maand,  dan is er een maandchallenge bij 52 WTC. Deze keer vragen ze om cake,  koekjes of taart op je kaart.
Ik maakte deze:
 Toen ik de challenge zag dacht ik meteen aan deze stempel,  chique dametjes,  die een lekkere cake aan het bakken zijn.
De kleurde de dames in traditionele kerstkleur, met inkt.
De koksmutsen heb ik vervangen door kerstmutsjes, met een techniek die ik een poosje geleden heb ontdekt,  afplakken en stempelen. Leuk om te doen en je kan zo veel stempels combineren.
De tekst past natuurlijk goed bij de bakkende dames.
Bij deze stempel set zat ooit een tekst stempel "baked with style", maar die kon ik niet meer vinden...... Zo jammer.
Ik denk dat het ooit kapot is gegaan en dat ik het weg heb gegooid😏
Dan de tekst maar zelf maken.
Sweet geschreven,  christmas gestempeld.
De hulstblaadjes horen bij een snijmal,  de rode besjes zijn glitter steentjes.
Op bovenstaande foto zie je al dat ik binnenin.....
De kaart voorzien heb van de taart die de dames gebakken hebben 😉.
Deze taart maakte ik van laagjes,  op dezelfde manier die ik gisteren vertelde in mijn bericht, maar nu gebruikte ik kerst papier.
Op de taart geen kaarsjes,  maar een ster. 

Ik begin de dag met een lekker kopje koffie,  daarna wat verplichte huishoudelijke klusjes en vanmiddag genieten van de zon!
Fijne donderdag voor iedereen. 
 Challenges:
52 WTC, Maandchallenge,  Taart, cake of koekjes.
CHNC , #488, Kerstkaart.

26 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart, met die twee ontzettend gave dames, wat leuk dat je ze een kerstmuts op hebt gegeven...
    Hier zijn de klusjes klaar, zo even een bakkie buiten en nog naar de bakker en dan vanmiddag lekker in de tuin...
    Geniet er ook van.
    Gezellig dat je meedoet met de uitdaging bij 52WTC,
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier zijn op 3 ramen na alle ramen gewassen pff wat een werk.
    Vind je dames wel heel tof op je kaart!
    En je variatie in papier is zo leuk weer een heel andere taart.
    Ik ga een blogronde doen bakje koffie erbij en dan aan de hobby.
    Een hele fijne dag groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke dames aan de bak, Daphne. Knap om ze van een kerstmuts te voorzien. En je taart is een plaatje!
    Gezellig dat je meedoet aan de challenge bij 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart, goed idee om stempels te combineren. Gebruik je daar dan ook een stempelhulp voor? Je gastdesigner kaart van gisteren is ook erg leuk. Ik vond het zelf nog best lastig om deze pastelkleuren te gebruiken, terwijl ik toch echt van de zachte kleuren ben. Geniet van je dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk gedaan Daphne.....je hebt mooie stempels gebruikt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk toepasselijk kaartje en leuk die kerstmutsen, Daphne!
    Mooi geschreven en leuke binnenkant met die stapeltaart!
    Geniet van het mooie weertje
    LiefsMartha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt een leuke stempel! :-) je hebt er een originele kerstkaart mee gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lekker hè dat zonnetje vandaag! Wat een leuk kaartje heb je gemaakt. Ik ben benieuwd of die dames zo dun blijven nadat ze al die taartjes hebben opgegeten!! Gaaf dat je ook de binnenkant versiert hebt, dat is altijd een leuke verassing voor de krijger!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk gemaakt met die dames !
    Leuk die mutsen !
    Groeten Ineke
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Iedere keer ben ik weer stomverbaasd over wat er allemaal uit jouw handen komt Daph. Zo leuk deze ook weer!!
    Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele leuke kerstkaart met die bakkende dames Daphne. Ook de binnenkant is een plaatje met die lekkere taart.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge van 52 weeks to Christmas.
    Lieve groetjes Miranda dt-52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gezellig kaartje is het geworden met de bakkende dames. En wat leuk dat je hun taart aan de binnenkant laat zien.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig kaartje heb je gemaakt voor de Challenge!
    Groetjes Suzan
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke kaart met deze bakkende dames en ook nog een mooie taart aan de binnenkant. Leuk om hun nu een kerstmuts te geven i.p.v. een bakkersmuts.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke dametjes, heel leuk gedaan, een vrolijke kaart.
    Heerlijk dat je nu even lekker kunt genieten van het zonnetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel leuke kaart met de bakkende dames!
    Bedankt voor je deelname aan onze maandchallenge op het 52WTC-blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Superleuke kaart en mooi gedaan die taart binnenin !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Daphne, wat een leuke kaart. Super creatief om van de koksmutsjes kerstmutsjes te maken. En een mooi binnenkant. Ik vind hem heel leuk! Ben je al klaar voor de 13e? (Ik niet...)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat leuk om de koksmutsen te vervangen door kerstmutsen.
    Mooie toepasselijke tekst.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel mooi je kerstkaartje voor deze challenge Daphne...en een leuk idee om zo met maskeren die dametjes van een kerstmuts te voorzien...Weer super leuk!!!!

    bedankt voor je deelname
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Erg leuk geworden je kerstkaart.
    Goed geslaagd toch.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie kaart, mooi papier en heel leuk die bakkende dames ! Ook je taart is prachtig ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Really like this card! Super imnage!
    Thank you for sharing with Crafty Hazelnut's Weekly Christmas Challenge!
    Susan
    DT for CHNC
    Calling All Crafters! – My personal Blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. toffe kaart met die mooie stempels voor onze koekjeschallenge!
    Fijn dat je weer meedoet!
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een gave kaart. Heel erg mooi geworden. Je geeft telkens van die leuke inspiratie.
    Fijne avond.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen