vrijdag 8 mei 2020

Sea you soon

Vandaag een kaart die ik maakte voor onze camping vrienden.
De camping,  het is echt een deel van ons leven geworden.
We zijn er nog helemaal niet geweest en missen het enorm.
De gezelligheid,  het water,  de rust,  de fijne plek,  het is zó ver weg allemaal.
Ook de vrienden die we daar hebben opgedaan hebben we nog niet gezien en als ik daaraan denk besef ik mij steeds weer in wat voor een bizarre situatie we terecht zijn gekomen.
Maar ik besef me ook heel goed dat de camping wel het láátste is waar ik me nu druk om ga maken.......

Bij de sketch van Try Stamping On Tuesday. vragen ze ook een "nautische" kaart. Leuk,  geschikt voor onze camping vrienden.
Bij Nancy zag ik leuke woord spelling creaties voorbij komen en dat bracht mij op een idee voor deze kaart:
Basis kaart genaakt met een grote snijmal van Action.
Tussen mijn voorraad papier vond ik heel mooi "thema zee" papier en ik gebruikte die met de stoel en de parasol.
Wij staan met onze caravan aan het Veluwemeer en als het mooi weer is zitten we graag over het water uit te kijken, met zoals op de kaart ongeveer😉.
De tekst maakte ik met letter stempels en rode inkt. 
Het touwtje,  met daaraan een bedel van een zeilbootje past natuurlijk perfect bij deze kaart (er varen altijd héél veel boten langs onze camping,  zeker met mooi weer)
Ik ga de kaart dit weekend nog opsturen,  want nu het wat slechter weer lijkt te worden volgende week is post krijgen helemaal leuk!

Jade is weer begonnen met haar on-line lessen. 
Mylo is druk met voorbereiding van de training van zijn voetbal team. Het gaat weer beginnen. 
Jesse is zijn stage opdracht aan het afronden. 
Kortom,  vandaag nog even doorbijten,  maar vanmiddag begint het weekend en daar gaan we weer fijn van genieten!!
Challenges:
Try Stampin On Tuesday, Sketch-Nautische.

16 opmerkingen:

  1. Een leuke zomerse kaart. De kerstkaart van gisteren is heel mooi.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart! En hopelijk idd kan het allemaal snel weer! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart! Mijn vriendin ging vandaag weer naar de camping, ze is maar alleen en dan is ze er toch even tussenuit..in een andere omgeving.
    Las gisteren dat het binnenkort weer mocht toch naar de camping? Nog effe doorbijten dan.
    Nu is het heerlijk genieten onder mijn afdak, hoor het water spetteren in ons vijvertje en de vogels zijn goed aan het fluiten...
    Wens je een fijn weekeinde.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje voor jullie campingvrienden, Daphne!
    Wij hebben nu ook vakantie en normaliter zou Richard nu op Assen aan het motorracen zijn, maar ja...nu is alles anders, misxchien gaan we er nog wel op uit metde caravan op een camping waar geen gebruikvan sanitair mag en die wel open is... even kijken wathet weervolgende week gaat doen....komt goed!
    Fijn weekend!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk kaartje Daphne, mooi dat blauwe met toch dat tikkeltje rood erin.
    Toen de kinderen nog klein waren hebben we voor een weekje de caravan geleend van vrienden om te kijken of wij het leuk zouden vinden, hihi hotel vinden wij toch wel fijner landelijk gelegen dat wel.
    Geniet van je weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik snap dat je het mist maar ik geloof dat het binnenkort weer mag toch? Onze buren zijn nu al maar die hebben een stacaravan met eigen douche en toilet.
    Ik zit nu in de tuin van jouw mooie "zeekaart" te genieten. Het is hier ook heerlijk en Dainy is dit weekend over uit Utrecht ivm moederdag dus gezellig!
    Fijn weekend vast.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een heerlijke kaart, ik krijg zo zin in vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Daphne, what a great card! Sorry you are missing your camping trips, but later this summer you will be able to go again. Love all the blues in your card, and the way you included the nautical papers. Thank you for sharing your creativity with us at Try Stampin' on Tuesday!!! -Donna

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart heb je gemaakt, super leuke details ook. Ja, jammer hè dat je nu niet naar de camping kunt. Natuurlijk zijn er dingen die belangrijker zijn, dat schrijf je ook, je maakt er ook het beste van. Maar ik kan me best voorstellen hoe het voelt. Wij hebben in juni vakantie, we willen graag kamperen maar dat gaat waarschijnlijk niet lukken, alle plekken met privé sanitair zijn al besproken. We bedenken vast iets anders, we hebben niet veel nodig, als we ergens kunnen wandelen en fietsen is het al prima ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Love this, Daphne - what a great summer beach scene! The card shape is very cool, it really adds a lot of movement! Thanks so much for playing at TSOT!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg leuke kaart met woordspeling, Daphne.
    Jullie ook een fijn weekend gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik dahcht al: he?? Ik zag toch een andere kaart?? Maar je hebt twee berichtjes op 1 dag... Deze is heel leuk voor de campingvrienden. Ja, ik snap dat je het meist, maar dat ook je prioriteit daar nu niet ligt.
    Broer en kinderen van een collega van me hebben een staplaats in Kroatie. Kunnen ze nu dus niet heen, dat is ook jammer van je geld...maar ja, gezondheid voor alles!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik houd van woordspelingen ... erg leuk!
    Blijft bizar hè, deze tijd. Hopelijk kunnen jullie gauw weer naar de camping toe. De 1,5 meter zal voorlopig wel blijven. Maar de campingvrienden aan de ene kant van net veldje en jullie aan de andere kant, kun je misschien toch nog genieten met elkaar deze zomer. Ik duim voor jullie.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaart heb je weer gemaakt. Echt super tof. Die woordspeling vind ik geweldig.
    Fijne zondag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat is je kaart leuk geworden! Dank je wel voor het meedoen met de challenge van Try Stampin' on Tuesday. Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen