donderdag 28 mei 2020

52 WTC.

Bedankt voor steeds weer jullie lieve reacties op mijn berichtjes.
Naast het opruimen van ons huis ben ik ook druk met opruiming houden in mijn telefoon😉.
Zo kwam ik een oude nieuwjaarskaart tegen die ik nog niet heb laten zien.
Als je het jaartal aanpast naar 2021 heb je een leuke kaart. 😊
Ik dacht ik plaats het nog,  wie weet breng ik jullie op een idee.
Ik werd destijds geïnspireerd door een blog vriendin,  volgens mij was het GerJanne.
Ik liftte deze kaart van haar.
 Het is ideaal om restjes mee weg te werken, daar houden wij kaarten makers volgens mij allemaal van.

Vandaag mag ik weer werken.
Ik heb een aantal weken niet gewerkt.
Eerst had ik vakantie,  daarna was de brand en hadden we thuis veel te regelen en genoeg te doen.
Door de corona crisis hebben we veel minder drukte en dus ook veel minder uren werk in de winkel.
Ons personeel "moet" sowieso hun uren maken,  dus blijft er voor mij weinig over op dit moment.
Het is afwachten hoe alles gaat lopen de komende tijd maar teveel zorgen maken hierom heeft geen zin, we hebben het niet in de hand.
Ons best blijven doen, onszelf blijven, een vriendelijk woord voor iedere klant en zorgen dat ze met een blij en voldaan gevoel de winkel uit gaan,  meer kunnen we niet doen.
Challenge:
52 WTC, Wekelijkse kaart.

22 opmerkingen:

  1. Super leuke kaart om je restjes weg te werken, ik sla hem op :)
    Zoals je zegt Daphne een vriendelijke woord en een opgewekte verkoper maakt dat je altijd naar de winkel terug gaat voor je boodschappen te doen. Een fijne werkdag! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik gooi ook nooit restjes weg, hele leuke kaart heb je er mee gemaakt! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart. Ik heb al geleerd idd om niks weg te gooien, maar alles te bewaren. Werk ze vandaag.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee voor een restjeskaart, Daphne.
    Goede instelling, veel werkplezier vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk restjeskaartje Daphne.
    Jullie hebben wel het e.e.a. meegemaakt Daphne....ik las van de brand bij jullie buren....de schrik zit er dan goed in denk ik! Jullie hebben echt een engeltje op jullie schouders gehad.
    Groetjes en het beste he,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha, ha en ik heb een idee. Als je die laatste 0 weg haalt, Jan je daar nog weet een ander gekleurd vierkantje op plakken en dan weet een gouden 1. Heb je weer een kaart voor volgend jaar.
    Werk ze en kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zeker een leuk kaartje en een mooie manier om mijn stapels kerstpapier een beetje op te maken! Ik ga het modelletje zeker onthouden.
    Fijn om weer te werken denk ik. Ik zit nu al weken thuis en mis mijn werk enorm! Hopen dat het nu ook wat drukker gaat worden bij jullie in de winkel.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk nieuwjaarskaartje en handig om zo je restjes papier op te maken! Fijn dat je vandaag weer mag beginnen in de winkel, hopelijk heb je een fijne dag! Gezellig dat je meedoet bij 52WTC!

    Liefs, Merit en Annemarie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart, Daphne, met al die vakjes verschillend papier! En knap hoor, overal opruimen.
    Fijn dat je toch weer af en toe aan het werk kunt, het geeft wel afleiding. Hopelijk wordt het snel weer wat drukker.
    Leuk dat je weer meedoet bij 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart om zo restjes op te maken!
    Alles is anders nu, het is hollen of stilstaan, lijkt het wel. Hopelijk wordt het snel weer wat drukker in de winkel, beetje ritme kan geen kwaad. Hou je taai!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart Daphne, en weer een prachtig idee om restjes te verwerken. Veel succes op je werk ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een mooie kaart en veel succes op het werk.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een hele gezellige kerstkaart Daphne , hij doet mij aan patchwork denken. Leuk dat je weer meedoet bij 52 weeks to Christmas.
    Lieve groetjes Miranda dt-52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een mooie, leuke kerstkaart.
    Tof gemaakt Daphne.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  15. opmaken dat spul :-), zo begin je een fris nieuw jaar

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi dit kerstkaartje Daphne....en inderdaad een leuk idee om je restjes op te maken...Ja en we krijgen steeds meer vrijheid ..maar of dat geen nare gevolgen gaat geven is af te wachten

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke kerstkaart, inderdaad handig voor restjes. Eerlijk gezegd ben ik niet zo van het restjes opmaken, maar soms moet je wel voordat er iets anders nieuws komt, hihi. Je kaart van gisteren vind ik ook zo leuk, lijkt me lastig om dan weer afscheid van zo'n hond te moeten nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je hebt ook tijd nodig om alles een plekje te geven..
    En aan de andere kant is het gewone ritme ook weer fijn.
    Heb je alweer een kaart gemaakt?

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie kaart geworden!
    Even een 1 erbij en klaar !
    Groeten Ineke
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk om zo je kaarten weer eens tegen te komen en nog te plaatsen. Je doet het goed hoor wat ik allemaal lees.
    Fijne dag vandaag,
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke kerstkaart Daphne!
    Ik hsd deze kaart gisteren even gemist, maar nu dus even een berichtje plaatsen!
    Ja het is zoals het is, wellicht komen betrere tijden voor jullie in de winkel eraan!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo allemaal, ik ben super opgewonden vandaag. Ik zag opmerkingen van mensen die al een lening hadden ontvangen van UNITED BANK OF AFRICA en toen besloot ik om een aanvraag in te dienen op basis van hun aanbevelingen en slechts een paar uur geleden bevestigde ik een totaalbedrag van 50.000 euro dat ik op mijn eigen bankrekening had aangevraagd. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte lening nodig heeft om zich aan te melden via hun e-mail: lapofunding960@gmail.com (WHATSAPP +1 (254) 354-4300)

    BeantwoordenVerwijderen