maandag 4 mei 2020

Van Harte Gefeliciteerd.

Natuurlijk heb ik mijn linkje bij K&K, van gisteren,  weer weggehaald.
Ik zat en beetje te "plagen", oude pallets,  oude verf en een oud wijf die het gemaakt heeft, perfect voor de challenge......😉.
De hele dag kreeg ik geen reactie,  jammer genoeg,  want ik had er zelf zo'n lol om.
Laat in de avond toch een reactie,  dus toen mijn link weggehaald! (Sorry, zal het nóóit meer doen😊)

Vandaag een kaart voor mijn vriendin,  ze is woensdag jarig:
Ik had nog een stukje papier liggen met een gedeeltelijke embossing.
Die gebruikte ik voor deze kaart.
3 Washi tapejes,  perfect voor een verjaardag.
Tekst is van 2 verschillende setjes, die goed bij elkaar combineren.
De kleine mieren,  met hartjes op hun rug,  komen de jarige "Van harte" wensen.
De foto's maakte ik binnen,  lastig om het goed op de foto te krijgen,  maar....
Ook de binnenkant voorzien van Washi tape en nog 2 mieren, maakt samen 5, zoveel als waaruit ons gezin bestaat😉, details!

Vanmorgen begonnen met mijn oefeningen/sport, nu dat niet meer bij de fysio kan en ook niet in de sportschool heb ik daar thuis maar tijd voor gereserveerd.
Heb nog steeds vakantie,  dus eerst bloggen en daarna kijken wat de dag ons brengt.

Zie ik tot mijn blijdschap dat ik in de top 3 ben beland bij Sketch Saturday.
Met deze kaart:
Leuk hoor, en hele eer, zo'n top plaats!
Challenges:
Animal Friends, #86, Insecten.
The Sketchy Challenges, #163, Anything Goes.

25 opmerkingen:

  1. Erg leuke kaart, Daphne.
    En geniet van je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, heerlijk voor je vakantie! Gefeliciteerd met jet toppertje leuk joh.
    Je kaart is super leuk, mooie details de miertjes vind ik top.
    😂 je geintje met old stuff.
    Geniet nog van je vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke kaart Daphne! Ik heb ook nog gedeeltelijke embossing liggen, nou ja, dat moest het worden maar het is gehele embossing geworden ;-). Ik moest gisteren ook wel erg lachen om je tekst hoor, ik houd wel van een beetje zelfspot, hahaha, ik ben ook een oud wijf. Wij hebben ook nog een pallet liggen, dus heel erg bedankt voor je inspiratie, manlief heb ik al voorbereid. Best lekker om thuis te 'sporten', ik volg al een paar weken mijn yogales online, gaat perfect. Leuk je topplekje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf kaartje Daphne,

    Je gaat lekker met je kaartjes.
    Geniet van je vakantie en de zon, het gaat weer frisser worden dus het kan nu nog.

    Leave groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke fleurige kaart is dit. Leuk detail met die mieren. Ik heb je post hieronder nog bekeken, wat gaaf wat jullie allemaal gemaakt hebben. Ik laat het dit weekend aan Dainy zien, die is pas verhuisd en heeft nu een klein tuintje waar dit volgens mij ook heel gezellig staat. Je "actie" bij knutsels en kadootjes zou ook zomaar een "actie" van mij kunnen zijn en dan de grootste lol hebben van binnen ;)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een vrolijk kaartje met de washi-tapejes. De tekst stempel is een hele mooie. En dan met die schattige miertjes. Helemaal leuk!
    Humor je post en je reactie daarop bij K&K. Beetje zelfspot moet kunnen!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke verjaardagskaart heb je gemaakt, had je ook meer geëmbost dan je nodig was? Je pallets zijn zeer geslaagd en je tuin is weer lekker opgeknapt, had het wel al gezien maar nog nergens een reactie achtergelaten, wat wil je, vakantie, mooi weer en 's avonds "Boer zoekt vrouw" . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk verjaardags kaartje voor je vriendin en die miertjes maken het feestje compleet.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart Daphne, ideaal om op deze manier wat restjes te verwerken! Ik keek nog even je vorige post terug. Gaaf wat je allemaal met de pallets hebt gedaan het ziet er super gezellig uit!! Wij zijn ook dol op pallets. We zijn al weken bezig met ons zgn corona project haha. Een heuse tuinkas van pallets. Ik zal er binnenkort eens een blogbericht over schrijven.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. En toch staat er nog steeds bovenaan je blog dat je 49 bent 🤔😜
    Leuke stempels met de mieren, lekker fris kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat kan ik toch steeds genieten van jou berichtjes en kaarten. Proficiat voor jouw vriendin! Hou je goed en gezond, liefs Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart en ik vind die mieren stempeltjes echt te gek!!
    Hahaha bij jouw valt altijd wel wat te beleven op het blog.
    Gefeliciteerd met je topper.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ganz zauberhaft gemacht.
    Vielen Dank für deine Teilnahme bei den Animal Friends.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gaaf dit embossingkaartje metdie leuke miertjes, Daphne
    Haha ik moest gisteren al lachen om die challengepoging van je, leuke stunt...
    Geniet lekker van je vakantie, hier schijnt het zonnetje is nu 10 uur...dus ik ga me ook vermaken....
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Familie mier heeft het maar druk met het verslepen van al die hartjes! Maar wat een leuk kaartje voor je vriendin is het geworden. En ook de binnenkant versiert wat je kaart extra bijzonder maakt vind ik. Je plantjes-pallet is ook helemaal top geworden, leuk zo een familie-knutsel project!
    En nog bedankt voor je tip van het aquarelpapier, ik ga het proberen..

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hartstikke leuk kaartje voor je vriendin! Zit nu lekker achter in de tuin in de zon, het is heerlijk nu. Dat is echt een geluk, dat mooie weer! Fijne dag, geniet van de zon èn de vrijheid! 🌈

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een beetje ondeugendheid is juist leuk ... leuk geintje heb je uitgehaald ;-)
    Erg leuk detail de vijf miertjes.
    Fijne week verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Nou deze had ik door mijn nachtdiensten denk ik gemist! Heel leuk!! En zeker die mieren....hahaha. Zo leuk die details! Houd ik van zoals je weet.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Your card is wonderful .
    Thank you for joinning us at the Animal Friends.
    Hugs
    Kuni

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Die Karte ist ja süß. Sehr schön gemacht. Vielen Dank für deine Teilnahme bei den Animal Friends.

    LG Heike

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ein sehr schönes Werk. Danke dir für deine Teilnahme bei den Animal Friends.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Your card ist wonderful.
    Thank you for joinning us at the Animal Friends.
    Hugs
    Kuni

    BeantwoordenVerwijderen