woensdag 6 mei 2020

Gast Disigner

Allereerst wil ik jullie vertellen dat ik mijn blog heb aangepast hoor,  het staat nu zwart op wit,  IK BEN 50!!😉
Bedankt voor de leuke reacties op mijn 2 laatste berichtjes.
Volgens mij zijn er meer mensen die met pallets aan de slag gaan!!
Nóg een tip........ Ik heb er ook 1 bij het keukenraam staan,  met verse kruiden erin!

Vandaag mag ik een kaart laten zien die ik gemaakt heb als gast disigner voor MHH, #21
Ik maakte de Z Fold kaart nog weer eens.
Het blijft een leuk model en je kan er goed mee variëren.
De disign papiertjes vond ik tussen mijn voorraad.
Ze waren precies in de kleuren van het kleuren palet waar om gevraagd wordt voor  de challenge.
Zo ziet de kaart er aan de bovenkant uit.
Je kan zien dat ik 4 ballonnen op de kaart heb verwerkt,  die alleen aan het "touwtje" vast geplakt zijn op de kaart, zo lijkt het of ze zweven .
Op bovenstaande foto is de kaart helemaal open.
"Ylva, 4 Jaar" gemaakt met glitter stickertjes. De pijl gemaakt met Versamark perfect pearl.
 De taart heb ik 3 keer uitgesneden,  steeds van ander disign papier.
1 Keer helemaal,  1x 2 laagjes en 1 keer 1 laagje van de taart uitgesneden.
Op elkaar geplakt met foam,  zo krijgt de taart diepe.
Ik versierde de taart met glitters,  pearl drops en lijntjes gemaakt met een glitter pen. Natuurlijk 4 kaarsjes op de taart.

Een vlaggen lijntje mag niet ontbreken op deze kaart,  want tenslotte is het feest,  Ylva wordt al 4 jaar, een echt grote meid!!
Helaas gaat het feestje voorlopig niet door en ook naar school gaan wordt allemaal anders,  maar deze kaart zal haar toch een jarig gevoel geven hoop ik!

Fijne woensdag.
Door de corona tijd waarin er nu leven, alle extra vrije dagen en doordat de kinderen en ik nog lekker vakantie hebben ben ik helemaal de dagen kwijt.  Ach,  geeft niks,  we vermaken ons nog steeds en zijn blij met het mooie weer, onze fijne tuin en dat we allemaal gezond zijn!
Challenges:
2 Sisters, #39, Bakken of Koken.
Unicorn Challengeblog, #54, Use a Die.

23 opmerkingen:

  1. wat een prachtig kaartje heb je gemaakt voor de 4 jarige dame.
    leuk om GDT te zijn...
    Geniet nog van je vrije dagen..het weer is er uitstekend voor.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart heb je voor de jarige gemaakt, Daphne!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gemaakt Dapne!
    Prachtige vrolijke kaart voor de jarige Yiva
    Oja de Zfold kaart, ik was em bijna alweer vergeten, maar die ga ik toch ook nog eens maken
    Geniet van je vrije dagen
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful cards! Thanks for joining us at Unicorn. Have a nice day,.. Succes!!
    DT Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaart Daphne! Fijn dat je gastdesigner wilde zijn!
    Geniet van het mooie weer en blijf gezond!
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk kaartje en wat een gezellige kleurtjes voor een meisje! Jammer hé dat ze haar verjaardag niet echt kan vieren, maar misschien volgend jaar dubbel! Het blijft raar! Maar aan je kaartje zal het niet liggen, die is super leuk! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje Daphne. Spijtig voor die kinders dat ze nu geen verjaardagsfeestje hebben.
    Die stempel op mijn kaartje is al een oudje van de action.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg leuk kaart en zo leuk he gastdesigner te mogen zijn.
    Ja het weer is heerlijk dan is het goed vertoeven in de tuin.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey daar is hij dan de taart!! En nog wel met kaarsjes gaaf Daphne heel leuk gedaan met deze Z fold kaart.
    Geniet lekker van al het mooie weer tot en met zaterdag voor Moederdag hebben ze geen goed weer voorspeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk kaartje voor onze challenge! Een heel leuk model is dit!
    Dank je wel voor het meedoen.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gelukkig dat je het hebt aangepast, al dat gezeur... hahaha!
    Je hebt een heel feestelijke kaart gemaakt, superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een heerlijk zoet gekleurd en feestelijke kaart heb je als gast-designer gemaakt Daphne. Leuk model die z-fold. Vanavond krijgen we weer informatie van de overheid, ik ben benieuwd..
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is een heel leuk kaartje voor Ylva Daphne, dat zal ze mooi vinden.
    Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Taart op je kaart, dat is pas echt feest, daar kun je heeeeeel lang van genieten

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een heerlijk feestelijke kaart! Heel leuk model en grappig hoe de ballonnen 'zweven'. Ook ik was anderhalve week vrij, morgen mag ik weer thuiswerken. De dagen lijken allemaal op elkaar inderdaad, moet goed nadenken 's morgens welke dag het is! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hahha, ja 50, mooie leeftijd hoor!
    Je kaart is geweldig! Zoveel aandacht aan besteed en een ontzettend leuk model.
    Ik ben tijdens en vlak na de nachtdienst altijd helemaal in de war met de dagen en nu is het helemaal erg! Maar gelukkig hebben we de kerstkaarten donderdag...vast punt in de week!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke kaart weer, ik ben wel jaloers op alles wat je steeds weer verzind.
    Ik ben ook de dagen helemaal kwijt, maar we doen het gewoon rustig aan en genieten van het mooie weer en ondertussen rijg ik rustig verder aan mijn vliegengordijn. 😀😀

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een lief feestelijk kaartje en leuk modelletje! Geniet van deze prachtige dag vandaag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke kaart heb je GDT gemaakt voor de kleurenchallenge. Leuk model en een echte feestelijk verjaardagskaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kaart. Met dit weer is het wel fijn om vrij te zijn.
    Dankjewel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke kaart weer. Echt super mooi.
    Fijne avond.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuk model heeft je kaart! Gezellig dat je meedoet bij Unicorn Challenge.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen