vrijdag 8 mei 2020

Geslaagd

Daar ben ik nóg een keer vandaag.
Ik heb vanmorgen een kaart gemaakt voor de dochter van mijn vriendin.
Ze doet dit jaar examen en (hoogst waarschijnlijk😉) gaat ze het wel halen,  dus heb ik vast en kaart klaar liggen.
Ik gebruikte de sketch van Sketch Saturday (deze challenge loopt vanavond af,  dus link ik mijn kaart nog snel)
De foto's zijn lastig om te maken,  want ik gebruikte spiegel papier,  fuchsia, maar dat vind ik altijd lastig om goed op de foto te krijgen.
De stempel van het meisje (stelt de dochter van mijn vriendin hoor😊) kleurde ik met distress inkt en een heel fijn kwastje.
Het DP komt uit voorraad.
"Geslaagd" maakte ik op de computer in Word.
Carla legt hier uit hoe zij een afbeelding op een kaart krijgt,  ik doe dat met teksten op dezelfde manier!

Challenge:
Sketch Saturday, #608.

14 opmerkingen:

  1. Flitsende kaart Daphne, mooi gedaan leuke stempel.
    Dat spiegel karton is nooit fijn om op de foto te zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook weer zo'n leuke kaart, gaaf effect met het spiegelkarton. Heb ik niet gehoord dat iedereen z'n diploma krijgt, of was het anders? O ja, nog even over je kruidentuintje bij het keukenraam, dat is handig als je raam open kan, ons keukenraam kan niet open, hihi. Misschien dat ik toch in de achtertuin kruiden erin ga doen, een stukje lopen is ook niet erg. Ehhhh....ik moet alleen manlief nog even aan het werk zetten ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk! Dat fuchsia spiegelkarton is prima terug te vinden oo de foto, heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gemaakt en leuk dat fuchsia papier.
    Nu hopen dat die jongedame haar diploma haalt. Het is een bijzonder jaar voor de eindejaars studenten, alleen schoolexamens en geen centraal examen.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuke kaart en de examens zijn dit jaar natuurlijk wel een gekkenhuis. Maar hopelijk slaagt ze en kan ze verder.
    Ik ben een poos afwezig geweest en dat kwam omdat mijn blog niet meer werkte. Jammer, zeker in deze rot tijd. Maar gisteren deed hij het weer in een andere vorm.
    Maar goed ik ben er weer en ga mijn best weer doen. groetjes en een fijn weekend.
    Ida Camman

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuk deze kaart...ja dat gaat er ook allemaal aankomen al die geslaagden.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo is dat....het kan maar klaar liggen. Erg leuke kaart geworden, Daphne!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart voor een geslaagde en leuke uitwerking van de sketch!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ah wat een leuke kaart voor de geslaagde, Daphne!
    Ja sommige kleuren willen niet op ee foto hihi
    Fijn weekend
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat lief van je om dit kaartje te maken en te sturen. Voor al die jongeren is het zo vreemd dat er geen echt examen is. Dan is het toch leuk om een mooi kaartje in de bus te vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel geslaagd deze kaart!
    Een echte meidenkaart. Leuk gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een superleuke kaart Daphne ! Echt mooi ! Ik vind het goed gelukt hoor je foto's, zie het blinkende duidelijk !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superleuke kaart, leuke sketch en mooi met het spiegelpapier. Duimen dat ze slaagt zodat hij op de brievenbus kan. Mooie kaart met een toepasselijke tekst maakte je voor jullie campingvrienden. Tuurlijk zijn er belangrijkere dingen maar je mag het gerust missen, is toch een rustpuntje.
    Ik herken zo wat je schrijft over het in de gaten houden van je mede-klanten, dat doe ik ook en dan zo snel mogelijk weg wezen. Hier doet mijn man ook altijd al de boodschappen dus daar hoef ik niet heen.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Vreemd idee inderdaad met die examens maar ze zal blij zijn met jouw kaartje want het is echt leuk geworden.
    Mooi ingekleurd de stempel, moet ik ook eens meer gaan doen.
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen