dinsdag 15 september 2020

CAS kaart

 Goedemorgen allemaal. 

Jullie bloggen allemaal veel te veel hoor🤣,  ik kan het bijna niet bijhouden.  Als ik een dag niet blog loop ik een heeeeele lange leeslijst achter.  Ik probeer overal en reactie achter te laten, maar het lukt niet altijd. 

Vandaag laat ik jullie een kaart zien die ik gemaakt heb voor een jarige:

 Uit 3 verschillende disigner papierjes heb ik allemaal ballonnen gesneden. 
Elke ballon heb ik een touwtje gegeven.  
Daarna heb ik de ballon verhoogd, met een stukje foam tape opgeplakt. 
 Een lijstje eromheen en dat gemat op blauw spiegel papier,  voor een extra feestelijk effect. 
Aan de ballonnen en heel klein labeltje met "HOERA erop gestempeld. 

Gisteren is de tuinman hier begonnen met de herstel werkzaamheden van de schade die we opgelopen hebben tijdens De Brand
Gelukkig hebben ze er mooi weer bij😎
Challenge:
CAS in Friday #188, Party time.


15 opmerkingen:

  1. Hey Daphne,
    Wat een mooie kaart. Leuk al die verschillende ballonnen.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gemaaktdit Caskaartje, Daphne!
    Hopelijk wordt het weer prachtig bij jullie buren!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh heftig zeg!!! Sterkte voor de buren.

    Zeg jij ff niks, met elke dag bloggen hahaha. Je hoeft echt niet elke dag te reageren. Doe ik zlf ook niet want dat is echt niet bij te houden maar probeer wel regelmatig langs te komen.

    Het is weer geweldig mooi geworden!

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is echt erg leuk je kaart met ballonnen.
    Nou ik heb precies hetzelfde..heb daar soms ook veel moeite mee..kijk je even niet..staat er weer vanalles nieuws, ga je overal langs hup weer meer dan een uur op de pc.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart met al die vrolijke ballonnen.
    Fijn dat de schade aan de tuin wordt hersteld. Het zijn de herinneringen aan die grote brand en dat hachelijke avontuur. Hoe gaat het nu met jullie buren?
    Het is fijn als je op berichten reageert, maar ook logisch dat je wel eens iets zult missen. Geen probleem.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart!
    Speciaal voor jou blog ik niet elke dag 🤣
    Hopelijk worden de sporen in de tuin aan die nare gebeurtenis snel uitgewist.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een leuke feestelijke tros ballonnen op je kaart Daphne. Fijn dat je tuin nu herstelt wordt, weg met die nare herinneringen 😜.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk al die ballonnen op je kaart. Omdat je ze in een soort frame hebt geplaatst komen ze extra mooi uit.
    Had je trouwens nog iets aan het patroon dat ik je laatst gemaild had?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een feestelijk kaartje met de ballonnen. Mooi met het subtiele glitterpapiertje achter het frame.
    Heb jij even geluk dat ik momenteel niet zo veel plaats ;-)
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Feestelijk kaartje, ziet er vrolijk uit, een klein hoeraatje ivm corona? (we mogen niet zingen)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje, heel leuk gedaan met alle ballonnen! Succes met de tuin! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een feestelijk kaartje met al die vrolijke ballonnen! Leuk ook de 'echte' touwtjes die eraan hangen. En helemaal niet erg als je af en toe een blogpost mist hoor, het lukt mij ook niet altijd maar ik scroll gewoon altijd even naar beneden bij mensen die heel veel posten. Het is wel hobby, hè, geen werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Daphne,
    wat een leuke ballonnenkaart. Mooi zo in blauw. En het kleine labeltje eraan is een super detail.
    En weet je, over dat bloggen.... je weet zo langzaam wie je trouwe volgers zijn, dus als je even pauze hebt (=geen tijd voor bloggen) begin je daarna gewoon eerst bij de mensen die je gemist zullen hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart! Het labeltje is een leuk detail.
    Herkenbaar dat je soms niet alles kunt volgen. Maar trouwe fans snappen dat van elkaar, toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een mooie kaart ! En die kleurtjes die zo mooi matchen...

    BeantwoordenVerwijderen